שלום רב,
תוהה לגבי הדרך הנכונה למילוי שמן בטיפול הכולל החלפת מסנן שמן, כך שלא יקרה שממלא יותר מדי שמן ולא פחות מדי (כלומר בין הסימון התחתון לעליון).
תודה מראש!
שלום רב,
תוהה לגבי הדרך הנכונה למילוי שמן בטיפול הכולל החלפת מסנן שמן, כך שלא יקרה שממלא יותר מדי שמן ולא פחות מדי (כלומר בין הסימון התחתון לעליון).
תודה מראש!
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death
בספר הרכב בדרך כלל מתייחסים לזה.
צריך למלא 3/4 מהשמן, להניע לכבות ולבדוק שוב.
יכול להיות הבדלים קטנים בין ההוראות לעוקב יבשה או רטובה.
נראה לי שהטעות שלי היתה שלא נתתי למנוע להגיע לטמפרטורת עבודה, מכאן הוספתי ומליתי קצת יותר מדי (כנראה).
כאשר האופנוע קר, השמן מגיע מתחת לסימן העליון ואילו כ 5-10 דקות לאחר כיבוי (מנוע חם) מפלס השמן עובר את העיינית.
1. כיצד ניתן להוציא כמות של 200-300cc שמן מבלי לפתוח את בורג הריקון?
2. האם כמות כזו (200-300cc) מעבר לכמות הנדרשת יכולה לעשות נזק למנוע?
תודה מראש!
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death
אצלי באופנוע לפחות - מחליף את הפילטר, ממלא שמן עד לרמה תקינה. מניע לרבע דקה בערך, מכבה, ממתין דקה, בודק, ממלא, חוזר חלילה עד שהשמן ברמה הנכונה.