ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
הפטריה הזאת לא תצא בחיים (אגב גם תולעת מעולם לא יצאה לי)
לא זה העניין,
העניין הוא החוזק של הצמיג, במיוחד באזור החור. כשמתקנים כמו שצריך עם שיוף מבפנים דבק, החלק הפנימי של פטריה סטנדרטית עוזר במעט לסייע בספיגת העומסים על אזור החור.
בצמיג של אופנוע זה קריטי ולכן גם פוסלים צמיגים עם יותר מתיקון אחד באזור מסוים. ואחרי x תיקונים על צמיג.
אני לא מבין איך פטריה של פאנצריה עוזרת בספיגת העומסים, היא יותר דקה ובעל שטח יותר גדול ועשויה מסוג של גומי נשמע לי מאוד מוזר אשמח אם תסביר.
מבנה הצמיג יפגע כאשר מדובר בחור גדול או צירוף של תיקונים סמוכים אחד לשני ואז לרוב בעל הפאצריה ימליץ לך על החלפה.