חיפשתי תולעים שמותאמות לאופנועים ולא מצאתי. משהו לשימוש זמני עד להגעה לפנצ'ריה ושלא יפסול את הצמיג.
אשמח לקישור למוצר אם יש לך.
היות ואני רוכב ק"מ לא מבוטל כל יום, 160 לפחות, ובעל מעט מזל אני מעדיף להסתובב איתי עם ערכה לתיקון מיידית.
עד לא מזמן הסתובבתי עם תולעים שמותאמות לאופנועים (לא הכתומות הרגילות) ומשאבת CO2 (מתחברת לונטיל ע"י הברגה, אל הבלונית וישנו ברז שבאמצעותו ניתן לוסת את כמות הגז שמתחררת מהבלון וכן אם סוגרים את הברז ניתן לנתק את המשאבה כאשר הבלונית עדיין מחוברת ולא ייצא האוויר). הבעיה אם תולעים שיש עליהם הרבה שמועות שלא הייתי
רוצה לבדוק אותן, הם יכולות לעוף החוצה או להיכנס פנימה, לא אוטמות ב100% וכו'.
את הערכה הנ"ל ראיתי באמזון https://www.amazon.com/gp/product/B0...?ie=UTF8&psc=1
את הערכה טרם יצא לי לבדוק ולכן אני ישאיר בינתיים את התולעים והבלונית מתחת למושב.
מה כן אהבתי בערכה: *קומפקטיות - היא תופסת בערך מקום של תרסיס פאנצרים, אהבתי ממש את הסידור בפאוץ' שהיא הגיעה.
*משאבה- מגיעה עם חיבור תנינים וחיבור למצת וכוללת מנורת לד קטנה.
*חוברת הוראות - הערכה מגיע עם סיפרון ועם חוברת הוראות מהירה כולל תמונות שהיא גם מנומלצת (עטופה בנילון).
*חסיכת ביקור בפאצריה - לפי דעתי הפתרון הנ"ל מקביל מאוד לתיקון כמו בפאנצריה ואני לא רואה סיבה ללכת (אם מישהו חושב אחרת אשמח לשמוע).
מה פחות אהבתי: *היא עדיין גדולה מידי להכנסה מתחת למושב אם כי ניתן להוציא את המשאבה ולעבוד עם משאבת CO2
*המשאבה נותנת עבודה למרות גודלה אבל היא רועשת
*המשאבה מגיעה עם חור כזה בו הכבל מגולגל האזור לא גדול ומנסיון כמשגלגלים קבלים ככה לרוב מגיע בשלב כזה או אחר מגע רופף.
חיפשתי תולעים שמותאמות לאופנועים ולא מצאתי. משהו לשימוש זמני עד להגעה לפנצ'ריה ושלא יפסול את הצמיג.
אשמח לקישור למוצר אם יש לך.
הפטריות האלה לא מחליפות פטריה של פנצ'ריה. במיוחד לא בצמיג של אופנוע.
הפטריה בפנצ'ריה מודבקת מבפנים על הדופן הפנימית של הצמיג, ולא רק יושבת בחור. זה נותן עוד חוזק לתיקון.
(זה במציאות אידיאלית, בפועל אני אהיה שקרן אםאכתוב שלא נסעתי עם תולעים רגילות, אפילו לא פטריה כמו שלך, במשך שבועות ארוכים).
ובכל זאת להכניס את הפטרייה הזאת צריך לא מעט כוח (מקבלים אלן עם לא מעט מומנט), בנוסף הכוחות שנוצרים בגלגל בזמן נסיעה אמורים לגרום לפטריה להישאר שם.
הפטריה הזאת לא תצא בחיים (אגב גם תולעת מעולם לא יצאה לי)
לא זה העניין,
העניין הוא החוזק של הצמיג, במיוחד באזור החור. כשמתקנים כמו שצריך עם שיוף מבפנים דבק, החלק הפנימי של פטריה סטנדרטית עוזר במעט לסייע בספיגת העומסים על אזור החור.
בצמיג של אופנוע זה קריטי ולכן גם פוסלים צמיגים עם יותר מתיקון אחד באזור מסוים. ואחרי x תיקונים על צמיג.
אני דווקא אהבתי יותר את הערכה :
https://www.amazon.com/Stop-Go-1000-...t+Tire+Plugger
הרבה יותר פרקטי וקומפקטי שאפשר לדחוף איפשהו באופנוע, ניפוח אוויר אפשר עם משאבה ידנית טובה שתספק הגעה לתחנת דלק הקרובה (קצת כושר..).
****
יש למישהו ניסיון עם הפיטריות הנ"ל?
IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS