פול גז עשו לו מבחן ארוך טווח:
http://fullgaz.co.il/קימקו-דאונטאון-...וך-טווח-דיווח/
אני עם ויז'ן 110 כבר כמה שנים (קטנוע ראשון) ועכשיו מעוניין לשדרג לכלי באזור ה300-400. (קונה חדש מהחברה)
עשיתי כמה נסיעות מבחן (מקסים 400, קרוזים 300, אקסמקס),ומאוד התחברתי לדאוןטאון מבחינת נוחות, הכוח והתחושה שהוא נותן. וגם מבחינת תקציב מתאים לי פחות או יותר.
אני רוצה קטנוע אמין שאני יכול לבנות עליו להרבה זמן, 80-90k ק"מ ויותר. כמובן עם תחזוקה מוקפדת וטובה
אשמח לשמוע חוות דעת. האם הכלי אמין ביחס לאחרים בקטגוריה? האם ריאלי לבנות עליו לקילומטרז כזה? עלויות תחזוקה לטווח ארוך ביחס לאחרים?
פול גז עשו לו מבחן ארוך טווח:
http://fullgaz.co.il/קימקו-דאונטאון-...וך-טווח-דיווח/
80-90 אני לא יודע, כי לא הגעתי לכאלה. אבל עד אזור ה60 (לפחות) הוא מרה אמינות מצוינת.
נקודות לשים לב- חיבור האגזוז והסעפת, ושאין בריחת גזים.
לא יודע למה, אבל בכל הקימקוים שנסעתי עליהם, בשלב מסוים החיבור של האגזוז משתחרר ואתה נוסע עם בריחת גזים. (גם מרעיש וגם לא טוב).
אין ספק שהדאון טאון 350 (לא מכיר את הדגם 250..) הוא קטנוע מוצלח. הוא נוח מאוד, חזק ובסהכ עלויות אחזקה די סבירות ודומות לשאר הכלים בסגמנט שלו.
הנסיעה שלי איתו 4 ימים בשבוע, כ50 קילומטר לכל צד (100 ביום), הרוב על כביש מהיר. הקטנוע עושה עבודה טובה והוא די חסכוני.
אצלי האומנם הוא כמעט 10000 קילומטר, אך עדיין ישנה הרגשה של חדש..
לפי דעתי ומה שדיברתי עם כמה מוסכים שמטפלים בכלים כאלה (עשיתי בירור רציני לפני הקניה), אם יטופל כמו שצריך ויסעו בו בנחת (הנחת שלו זה שיוט על 120, כן..) הכלי יחזיק את ה80, 90.
כמובן שזה תלוי בעוד כמה דברים, אבל בסה"כ נראה לי שיעמוד לך במשימה. ועוד שבמחיר שלו הוא לפי דעתי הכי משתלם ( גם את x max מאוד אהבתי, רק שהוא הרבה יותר יקר..)
בהצלחה
כלי מעולה. אמינות די גבוהה. תחזוקה יקרה.
matanbar26 - תודה, קראתי את הכתבה באמת נראה מאוד חיובי בסה"כ. הבעיה שלי היא שהם נסעו עליו שם רק 18K. אני ממש הייתי רוצה לשמוע ממישהו שעם הקטנוע כבר מ2015-16 ועבר עליו איזה 50 או יותר. זה הדבר היחיד שקצת מפחיד אותי. שאני מסתכל בלוחות ביד2 על קטנועים כמו מקסים 400, אקסמקס 400 אני רואה הרבה כלים מוצעים למכירה עם 70 80 אלף ק"מ ללא החלפה של מנוע (או לפחות לא ציינו). אם הייתי רואה את זה על הדאוןטאון זה היה מרגיע אותי. אבל המנוע שלו אם הבנתי נכון הוא מ2015 וגם הוא במיוחד עבור הכלי - לא לקוח מכלי אחר שלהם או משהו כזה.
ayalzo תודה רבה! אפשר לשאול אותך לגבי עלות טיפולים באופן כללי? אתה מטפל בעופר אבניר או במוסך מורשה? או לבד? האם הטיפולים יקרים במיוחד? ראיתי מה העלות עד 20K ובסה"כ זה לא נראה כזה שונה מכלים אחרים בקטגוריה. אולי חוץ מהבוורלי והפורצה שיש להם מרווח מאוד גדול. לא הצלחתי למצוא עלות טיפולים לשאר הטיפולים אחרי 20K
הקטנוען mudale222 תודה רבה
היי
היו לי שני דאונטאון 300 , עם הראשון עשיתי 100 אלף (עד שניגנב) עם השני 60 אלף (עד שנמכר) בשניהם לא היו לי מעולם תקלות כלשהן (מנוע וכו')
כלי חזק ואמין מאוד בתנאי שלא תקרע אותו שתדאג לטפל בזמן. אצלי הם לא לעיתים נדירות עברו 100 קמש". (לא באמת צריך לנסוע יותר מהר..
לגביי עלויות הטיפולים, כפי שכתבתי במוסך המרכזי יוצא פחות או יותר כמו שאר הכלים.
מה שכן, אבניר עובדים עם לא מעט מוסכים שהם מורשים שלהם ושם אפשר לטפל ב20-30 אחוז פחות במחיר.
כמו כן, אני מאוד מתחבר למה שguy44 כתב, שאם נוסעים עליו סה"כ רגוע ומטפלים כמו שצריך בהחלט ישרוד. חוות דעת של כמה מוסכים שלא נוגעים בדבר..
אם רק אמינות חשובה לך, חפש סילוור של הונדה מגיע גם ל200000 קילומטר, אבל זה קטנוע אחר לחלוטין...
לי יש דאון טאון 350 כבר שנה
במשך חצי שנה הייתי נוסע כל יום מירושלים לשפיים
במהירות שיוט של 130-140
וחוץ מפעם אחת שנקרעה הרצועה (שהחזיקה לי 8 א קמ והוחלפה בסגרת האחריות) הקטנוע לא נתקע
קניתי את הקטנוע עם 20 א קמ ונכון להיום יש לו 34 א קמ
אני מטפל רק במוסכים של עופר אבניר
ומגיע לטיפול איזה 500 קמ לפני(טיפול כל 5 א
קטן בינוני גדול)
ובאמת שהקטנוע הזה הוא סוס עבודה שלא מאכזב
עוד משהו שכדי לקחת בחשבון
במוסך המורשה הם ממליצים להחליף רצועה של 10-15 א קמ במידה ורוב הנסיעות הם בין ערוניות
השאלה באיזו מהירות נוסעים. אני חושב שאם זה סביב ה110 (כמוני..) אין סיבה להחליף לפני 20k, למרות שרוב המוחלט של הנסיעות שלי הן בין עירוניות.
בכל אופן כדאי לבדוק את הרצועה תוך כדי טיפול.
חוץ מרצועה, מתי החליפו את שאר החלקים של הווריאטור אצלך (משקולות ומשולשים) ב10k או ב15k?
כל 5 א טיפול קטן
וכל 10 א זה משולשים משקולות שמן ופילטר
ההבדל בין טיפול 10א ו20 א זה הרצועה.....
שאני הייתי בחברה הסבירו לי שמכיוון שהנסיעה היא בין ערונית אז הוריאטור מגיע לטמפרטורות גבוהות
וזה מה שמגביר את הבלאי של הרצועה גם אם נוסעים 110...
קח בחשבון שרצועה עולה בסביבות ה800+
(במידה ואתה לא מזמין מחול)
סהכ אחלה קטנוע מומלץ בחום
למרות שהתחזוקה לא זולה ביחס לקוטנועים
בעלי אותו נפח