מנסיון שלי בכיוון שסתומים בויסטרום :
לגבי גודל השימס יש לך שתי אופציות .
האחת , הפחות נוחה לדעתי , לאחר שהרמת גלי פיקות , לרוץ לחנות ולקנות שימסים מתאימים.
השניה , והיא מה שאני עשיתי. הצטיידתי לפני בקיט שימסים במידות 1.50-1.75 מ"מ שהסתבר היה בול למה שהייתי צריך. בחלק מהשסתומים שמתי שימסים מהקיט ובחלק אחר פשוט החלפתי שימסים . לאחר הפעם הראשונה שאתה עושה כיוון שסתומים אתה רושם איזה שימסים יש לך במנוע ואז אתה מסודר לפעם הבאה.
לגבי הכיוון עצמו תלמד לפני , טוב טוב! בספר הרכב את המיקומים של הבוכנה בכל אחת מהצילינדרים. זה מנוע וי, זה קצת יותר מסובך ממנוע 4 בשורה.
לצילינדר האחורי יש שני מצבים, האחד מצב שבו אתה בודק את המרווחים והשני המצב שבו אתה עושה לו טיימינג לאחר הכיוונון והכל צריך להיות ביחס לצילינדר הראשון, זה קצת טריקי.