הולך לו לגבר החרם הצליח מעל למשוער ימונה לוקי לשר התחבורה לאלתר!
https://www.ynet.co.il/articles/0,73...433281,00.html
הולך לו לגבר החרם הצליח מעל למשוער ימונה לוקי לשר התחבורה לאלתר!
https://www.ynet.co.il/articles/0,73...433281,00.html
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תודה
אבל אם תתעמק בכתוב זה לא ממש קשור לטענות שלי שהם בעלי שליטה בשוק ( האם זה סוג של קרטל?).
עדיין אין יבוא מקביל אמיתי ( אם בגלל תנאי שוק או התערבות של בעלי ההון).
עדיין אתה לא יכול ליבא אופנוע משומש ( לצורך העניין ) בן 5 שנים מכל ארץ אחרת מה שמאפשר ליבואנים לנתב ולקבוע את המחירים בשוק הישראלי.
עדיין מערימים עלינו קשיים בייבוא חלפים חדשים וכמובן משומשים.
בקיצור לא באמת השתנה הרבה.
אני חושב שההתחזקות של אבניר היא תודות לניהול מוצלח של כרובי שמעורב פה בקהילה ומנסיון אישי מגיב לתלונות של לקוחות/לקוחות פוטנציאלים וכמובן רלוונטיות של כלים לשוק הישראלי.
כמובן שאני לא טוען שאבניר צדיקים אבל להבדיל ממטרו אבניר נמצאת פה בפורום.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
פחחח... ממש לא נראה ככה בתכלס על הכבישים בהשוואה לכתבה - כמות ה TMAX-ים וכלי ה MT07/09 שנעים בכבישי הארץ לא משאירה שום שאלה לגבי אי אמיתות הכתוב
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
 
			
			בטח שאין צמיחה. למה ש-125 יהיה מתומחר ב-29 אלף (!!) אצל מטרו כשאופנועים כמו SV650 יושבים עם מחיר של 45 אלף? זה הזוי לגמרי. נוסיף לכך תודעת שירות לוקה וקיבלתם מתכון מנצח.
מטרו היו השנה שוב בראש טבלת המכירות, עם נתח שוק של קרוב ל-50%.
עלויות החלקים/טיפולים לא הפריעו להם (יותר נכון - גם השנה, המוסכים של מטרו רשמו רווחים נאים).
הם עושים משהו מאוד נכון, כנראה...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אם יש דבר שהישראלים אוהבים יותר מלקטר על הקרטלים הוא להמשיך ולממן אותם.
איזה הצלחה יש למטרו?, שולטת בשוק הקקנועים ואופנועי התקציב ( MT לסוגיו), אנשים לא מבינים שקונים זבל בזול ואחר כך לוקחים משכנתא על מנת לשלם לתמחור הלא הגיוני של החלפים וטיפולים במטרו.
אתה שואל, ואז עונה. כל הדברים שמנית הם בדיוק הקריטריונים להצלחה. שנמדדת בסופו של יום בכמות הכלים, ובשורת הרווח.
עצוב, אבל אלו החיים, וזה הצרכן הישראלי.
עצוב שאנו מבינים שישנה פה בלעדיות שבמקומות מסוימים מזכירים התנהלות של דואפול.
יותר חמור שאנו מבינים שבדרך זו או אחרת זה בחסות המדינה ויש מתווכים או לוביסטים שמרוויחים מיזה.
שבעצם המדינה היא זו שדופקת אותנו.
מטרו ( ושאר היבואנים הגדולים באשר הם). מנצלת את חוסר האכיפה ואת המצב הקיים שמביא לריכוזיות הנ"ל
LokiMonsteR
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 29-12-2018 בשעה 22:17.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הכי פשוט זה לשבת ולהתבכיין "אכלו לי שתו לי".
אם זה כל כך היה מפריע לאנשים, כולם היו עוברים לקניית כלים יד שניה והזמנת חלפים מחו"ל.
כנראה שהצרכן הישראלי הוא יותר מפוטם, ופחות מסכן מאיך שהוא אוהב לדמיין את עצמו.
גילוי נאות,
אני לא רואה את עצמי יוצא לרחובות על דברים כאלה (עצלנות וחוסר זמן), ולכן אני נמנע מלהתלונן.
ואגב,
המדינה עשתה צעד גדול בהקלה על ייבוא עצמי של חלקי רכב. גם המה מותר, וגם בפרוצדורה.
אני מבין את מה שאתה רושם ayalzo.
המדינה זרקה לך פירור ולא מעבר לזה.
אם המדינה באמת תפתח את השוק לייבוא עצמי ותסיר את המגבלות ( עם דגש על משומשים) היחידים שיפגעו ( לפחות לדעתי) אלו היבואנים.
אם אני יכול להביא כלי בן 6 גם לאחר חישוב המסוי שילוח וכו' עדיין זה יצא עשרות מונים זול יותר מרכישה של כלי מקומי וזה יאלץ את היבואנים לעמוד בתחרות.
כך גם לגבי חלפים ושאר דברים.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
המדינה שלנו נגועה בתעדוף לא הוגן של הכוחות החזקים בשוק.
בגדול יש מספר משפחות, נציגי הון וכוחות שוק חזקים, שמנווטים את העניינים לטובתם.
חלקם עושים זאת בגלוי וחלקם בסתר, אבל הרוב יודעים להפעיל מנופי לחץ ומנגנוני שימון
ששומרים על האינטרסים שלהם על חשבון הציבור או מקבלי השירותים החלשים.
באירופה לאורך השנים זה הוציא את התושבים לרחובות והממשלות (ע.ע צרפת) נכנעות
או נמנעות מלפגוע בציבור מתוך ידיעה ברורה שזה יפגע בהם וחזק.
כאן המצב אחר, השלטון מגן על בעלי ההון ובעלי ההון דואגים לשמר ולרפד את השלטון
ומקבלי ההחלטות. אגב רוב המאכרים שמסתובבים בכל מקום הם אבי אבות השחיתות
הפשע והגזל.
הם מגיעים בהמון צורות וחליפות, הפושעים האמתיים לא מסתובבים ברחובות....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
 
			
			נכון, הסיבה פשוטה ואכזרית: לפקידים ממשלתיים ללא מחויבות לתפקידם כמשרתי הציבור, תמיד משתלם לאפשר למספר מצומצם של בעלי הון לצבור הון רב ע"י כיפוף והטיית כללים לטובתם (תוך עיוות מוחלט של מושג הקפיטליזם) מאשר להבטיח קיום תחרות חופשית לכל השחקנים בשוק ב"מחיר" התפלגות רחבה יותר של ההון ורווח גדול יותר לציבור. משתלם כי אליטה קטנה ומצומצמת יודעת לשמן טוב טוב פקידים בין אם מדובר בשוחד כספי או שווה ערך בזמן התפקיד, במשרות למקורבים בעסקי בעלי ההון, ונחיתה רכה לפקיד עצמו במשרה מכניסה לאחר פרישתו מהשירות. דליה איציק אמרה פעם לעיתונאי ששאל אותה לפשר ההתחככות שלה במסיבות ופגישות עם שועים ואוליגרכים "מה רצית שאסתובב עם אנשים עניים " ? במשפט אחד קצר היא סיכמה את כל התורה.
הבעיה שבישראל הציבור מטומטם ברמות קשות, אני יותר ממשוכנע שלממשלות ישראל לדורותיהן יש אינטרס בשימור הסכסוך הערבי ישראלי מתוך ההבנה שברגע שהוא יסתיים לא יהיה ניתן לתרץ יותר את השחיתות והסיאוב מסיבות ביטחוניות, ציבור מוסת ומפוחד יעדיף להצביע לנבל "פטריוט" מאשר לאחד "שימכור את המדינה" גם במחיר שחיתות מפלצתית שתנפץ כל זכוכית מגדלת של שען חרש.
נערך לאחרונה על ידי levil; 01-01-2019 בשעה 10:12.