לעניין הנוחות, צריך לחלק את התשובה ל2:
1. ארגונומית - זה אינדיבידואלי ולכן ציינתי את עניין המימדים. עבורי הוא מאוד לא נעים.
2. תפעולית - חלק מהביקורת שלי קשור בחוסר נסיון וטכניקה. זו הסיבה שלקחתי את הזמן איתו, נסעתי לא מעט, עשיתי איתו קורסים מתקדמים ובאופן טבעי לחלוטין, זה שיפר מאוד את התפעול. בשלב הנוכחי כבר יש לי מושג מתי אני מפשל מבחינת הטכניקה ומתי אני יחסית בסדר (וככל שעבר הזמן השיעור של הבסדר הולך ועולה). להתגלגל עם קלאץ' לתוך פניה זה לא רעיון מוצלח במיוחד באופנוע הזה וכנראה בכלל... גם מהנסיון המוגבל שלי וגם ממה שטענו המדריכים בקורסים המתקדמים...
אפרופו זה, במהלך הקורס יש קטע של מדריך שמרכיב אותך על האופנוע שלך ע"מ שתראה למה הכלי מסוגל. עלה איתי מדריך ותיק ומבוגר. כשהוא סיים את הסיבוב הוא חשד שיש בעיה עם האופנוע אז הוא עשה סיבוב בלעדיי וכשהוא חזר הוא אמר שהאופנוע בסדר, עשה פרצוף לגבי המתלים ואמר שהקשחה של המתלה האחורי אולי תעזור קצת. היא בהחלט עזרה באופן מורגש אבל לא שינתה את המצב ב180 מעלות. אולי 20.
באופן יחסי, אני לא סבור שהSV הוא אופנוע "קשה במיוחד" לשליטה ומאוד יכול להיות שאם לא הייתי לומד לרכב על דיוק 390 אז לא היה מושג ולא הייתי אומר כלום.
אבל משום שלמדתי על הדיוק ומשום שבמשך 7 חודשים אכלתי את הראש איך היה לי יותר קל (וכיף) עם האופנוע ההוא למרות הנוביות המוחלטת של אפס נסיון ואפס ידע, לקחתי לאחרונה גם את הדיוק 390 וגם את הCB300R לרכיבות מבחן וזה הבהיר לי שהזכרון שלי לא היה סובייקטיבי. הם יושבים הרבה יותר טוב על הכביש, הם קלילים, קלים לתפעול והפידבק שאתה מקבל מהם הוא ברמה אחרת לחלוטין והרבה פחות "ספוגית".
לעניין ה"עגלה". בהחלט יתכן. זה היה הדבר שהכי הדאיג אותי לפני רכיבת המבחן. בנסיעה הוא הרגיש דומה בצורה משונה לSV המוגבל שלי מבחינת הזריזות שלו. הדיוק 390 הרגיש אחרת בקטע חולגני (חלש יחסית בסל"ד נמוך אבל רמה אחרת של משיכה בסל"ד גבוה ובמהירויות גבוהות). פה, שוב, יש גם את עניין ההרגל עם כלים קודמים וגם את מה שאני אישית מחפש (ע"ע השרשור הראשון שלי). מבטיח לעדכן. ושוב, זו לא חתונה קתולית... אם הוא יבאס אותי, יש כלים אחרים.
לעניין הסיבוב שלך עם הSV. תעדכן. זה גם מסקרן אותי אבל אל תשכח לעשות את זה על SV מוגבל A1!
