תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: אופנוע ראשון sv650 / sb500x

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    אני לא יודע מה אתה מסוגל להרגיש בנסיעת מבחן כמה ימים אחרי שהוצאת רשיון (אני בכלל לא טרחתי מתוך הבנה שאין לי בסיס מתאים לשפוט ואני אפילו לא מסוגל לעלות איתו על כביש מהיר) אבל בSV650 אתה קונה בעיקר מנוע שנחשב מצוין כשכל המסביב הוא מאוד בסיסי.
    אני 1.83 על 95 קילו והוא נמוך וצפוף לי, המושב שלו איום ונורא (צר, קשה ומסרס עם מבנה אלכסוני משונה), תנוחת הרכיבה לא נוחה לי (ברכיים כפופות יחסית וישיבה בזוית לא נוחה לאורך זמן), בולמי הזעזועים שלו לא טובים (מצד אחד קשים ולא מגהצים טוב שיבושים בכביש אבל מהצד השני גם לא במיוחד מרוסנים, לפחות לא עם המשקל שלי עליו), הבלמים שלו בינוניים והוא לא מאוד מתקשר.

    גם בנוגע למנוע המצוין שלו יש לי כמה הסתיגויות.
    בראש ובראשונה העובדה שאתה לא באמת מקבל את המנוע המצוין הזה. בגלל ההגבלה לA1, אתה מקבל מנוע שנכנס למצב של תרדמת קלינית בשלב שבו האחים הלא מוגבלים שלו מביאים בראש (החל מאיזור ה6000 סל"ד). הרבה חבר'ה צעירים קונים אופנועים מוגבלים ואז מסירים להם את ההגבלה אבל משום שהגיל שלי זהה לשלך ומשום שאין לי שום עניין בהרפתקאות מיותרות עם מערכת החוק אז זו לא אופציה עבורי.
    בנוסף, למנוע הזה יש בלימת מנוע אגרסיבית. אתה משחרר את המצערת והוא נעצר. גם הכניסה שלו לפעולה היא יחסית אגרסיבית כי הוא לא מנוע קטן ויש לו הרבה כח בסל"ד נמוך. כששני אלה מצטרפים לבולמים עם התת-ריסון הבולט, אתה חייב להיות מאוד עדין בפעולת המצערת כי כל פשלה גוררת נדנוד לא נעים ואחיזה ירודה. מצד אחד זה בית ספר לא רע לעבודת מצערת אבל מהצד השני זה טרחני ומעייף לאורך זמן.
    נכון שה-SV הוא לא האופנוע ה-כ-י קל לשליטה, אבל הוא לא אמור להיות לא נעים כפי שאתה מתאר אותו.
    אני מניח שחלק גדול מהביקורת שלך מגיעה מחוסר ניסיון וטכניקת רכיבה לקויה.

    רכבתי שבועיים על הויסטרום בחו"ל. לא הייתה לו בלימצת מנוע "אגרסיבית", וגם אם כן - מה רע בזה? רוצה להתגלגל, תשתמש בקלאץ'.
    קשה לי להאמין גם שאתה מנצל את המתלים והברקסים גרועים רמה כזאת שהם לא מספיקים לרוכב מתחיל.
    בקיצור - אני אשמח לשמוע מה יהיה לך להגיד על ה-CB300R. הניחוש שלי, שמהר מאוד תקרא לו "עגלה מגעילה".
    אני מצידי, ממש רוצה עכשיו סיבוב על ה-SV... מסקרן אותי מה יהיה לי להגיד עליו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    נכון שה-SV הוא לא האופנוע ה-כ-י קל לשליטה, אבל הוא לא אמור להיות לא נעים כפי שאתה מתאר אותו.
    אני מניח שחלק גדול מהביקורת שלך מגיעה מחוסר ניסיון וטכניקת רכיבה לקויה.

    רכבתי שבועיים על הויסטרום בחו"ל. לא הייתה לו בלימצת מנוע "אגרסיבית", וגם אם כן - מה רע בזה? רוצה להתגלגל, תשתמש בקלאץ'.
    קשה לי להאמין גם שאתה מנצל את המתלים והברקסים גרועים רמה כזאת שהם לא מספיקים לרוכב מתחיל.
    בקיצור - אני אשמח לשמוע מה יהיה לך להגיד על ה-CB300R. הניחוש שלי, שמהר מאוד תקרא לו "עגלה מגעילה".
    אני מצידי, ממש רוצה עכשיו סיבוב על ה-SV... מסקרן אותי מה יהיה לי להגיד עליו.
    לעניין הנוחות, צריך לחלק את התשובה ל2:
    1. ארגונומית - זה אינדיבידואלי ולכן ציינתי את עניין המימדים. עבורי הוא מאוד לא נעים.
    2. תפעולית - חלק מהביקורת שלי קשור בחוסר נסיון וטכניקה. זו הסיבה שלקחתי את הזמן איתו, נסעתי לא מעט, עשיתי איתו קורסים מתקדמים ובאופן טבעי לחלוטין, זה שיפר מאוד את התפעול. בשלב הנוכחי כבר יש לי מושג מתי אני מפשל מבחינת הטכניקה ומתי אני יחסית בסדר (וככל שעבר הזמן השיעור של הבסדר הולך ועולה). להתגלגל עם קלאץ' לתוך פניה זה לא רעיון מוצלח במיוחד באופנוע הזה וכנראה בכלל... גם מהנסיון המוגבל שלי וגם ממה שטענו המדריכים בקורסים המתקדמים...

    אפרופו זה, במהלך הקורס יש קטע של מדריך שמרכיב אותך על האופנוע שלך ע"מ שתראה למה הכלי מסוגל. עלה איתי מדריך ותיק ומבוגר. כשהוא סיים את הסיבוב הוא חשד שיש בעיה עם האופנוע אז הוא עשה סיבוב בלעדיי וכשהוא חזר הוא אמר שהאופנוע בסדר, עשה פרצוף לגבי המתלים ואמר שהקשחה של המתלה האחורי אולי תעזור קצת. היא בהחלט עזרה באופן מורגש אבל לא שינתה את המצב ב180 מעלות. אולי 20.

    באופן יחסי, אני לא סבור שהSV הוא אופנוע "קשה במיוחד" לשליטה ומאוד יכול להיות שאם לא הייתי לומד לרכב על דיוק 390 אז לא היה מושג ולא הייתי אומר כלום.
    אבל משום שלמדתי על הדיוק ומשום שבמשך 7 חודשים אכלתי את הראש איך היה לי יותר קל (וכיף) עם האופנוע ההוא למרות הנוביות המוחלטת של אפס נסיון ואפס ידע, לקחתי לאחרונה גם את הדיוק 390 וגם את הCB300R לרכיבות מבחן וזה הבהיר לי שהזכרון שלי לא היה סובייקטיבי. הם יושבים הרבה יותר טוב על הכביש, הם קלילים, קלים לתפעול והפידבק שאתה מקבל מהם הוא ברמה אחרת לחלוטין והרבה פחות "ספוגית".

    לעניין ה"עגלה". בהחלט יתכן. זה היה הדבר שהכי הדאיג אותי לפני רכיבת המבחן. בנסיעה הוא הרגיש דומה בצורה משונה לSV המוגבל שלי מבחינת הזריזות שלו. הדיוק 390 הרגיש אחרת בקטע חולגני (חלש יחסית בסל"ד נמוך אבל רמה אחרת של משיכה בסל"ד גבוה ובמהירויות גבוהות). פה, שוב, יש גם את עניין ההרגל עם כלים קודמים וגם את מה שאני אישית מחפש (ע"ע השרשור הראשון שלי). מבטיח לעדכן. ושוב, זו לא חתונה קתולית... אם הוא יבאס אותי, יש כלים אחרים.

    לעניין הסיבוב שלך עם הSV. תעדכן. זה גם מסקרן אותי אבל אל תשכח לעשות את זה על SV מוגבל A1!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    לעניין הנוחות, צריך לחלק את התשובה ל2:
    1. ארגונומית - זה אינדיבידואלי ולכן ציינתי את עניין המימדים. עבורי הוא מאוד לא נעים.
    2. תפעולית - חלק מהביקורת שלי קשור בחוסר נסיון וטכניקה. זו הסיבה שלקחתי את הזמן איתו, נסעתי לא מעט, עשיתי איתו קורסים מתקדמים ובאופן טבעי לחלוטין, זה שיפר מאוד את התפעול. בשלב הנוכחי כבר יש לי מושג מתי אני מפשל מבחינת הטכניקה ומתי אני יחסית בסדר (וככל שעבר הזמן השיעור של הבסדר הולך ועולה). להתגלגל עם קלאץ' לתוך פניה זה לא רעיון מוצלח במיוחד באופנוע הזה וכנראה בכלל... גם מהנסיון המוגבל שלי וגם ממה שטענו המדריכים בקורסים המתקדמים...

    אפרופו זה, במהלך הקורס יש קטע של מדריך שמרכיב אותך על האופנוע שלך ע"מ שתראה למה הכלי מסוגל. עלה איתי מדריך ותיק ומבוגר. כשהוא סיים את הסיבוב הוא חשד שיש בעיה עם האופנוע אז הוא עשה סיבוב בלעדיי וכשהוא חזר הוא אמר שהאופנוע בסדר, עשה פרצוף לגבי המתלים ואמר שהקשחה של המתלה האחורי אולי תעזור קצת. היא בהחלט עזרה באופן מורגש אבל לא שינתה את המצב ב180 מעלות. אולי 20.

    באופן יחסי, אני לא סבור שהSV הוא אופנוע "קשה במיוחד" לשליטה ומאוד יכול להיות שאם לא הייתי לומד לרכב על דיוק 390 אז לא היה מושג ולא הייתי אומר כלום.
    אבל משום שלמדתי על הדיוק ומשום שבמשך 7 חודשים אכלתי את הראש איך היה לי יותר קל (וכיף) עם האופנוע ההוא למרות הנוביות המוחלטת של אפס נסיון ואפס ידע, לקחתי לאחרונה גם את הדיוק 390 וגם את הCB300R לרכיבות מבחן וזה הבהיר לי שהזכרון שלי לא היה סובייקטיבי. הם יושבים הרבה יותר טוב על הכביש, הם קלילים, קלים לתפעול והפידבק שאתה מקבל מהם הוא ברמה אחרת לחלוטין והרבה פחות "ספוגית".

    לעניין ה"עגלה". בהחלט יתכן. זה היה הדבר שהכי הדאיג אותי לפני רכיבת המבחן. בנסיעה הוא הרגיש דומה בצורה משונה לSV המוגבל שלי מבחינת הזריזות שלו. הדיוק 390 הרגיש אחרת בקטע חולגני (חלש יחסית בסל"ד נמוך אבל רמה אחרת של משיכה בסל"ד גבוה ובמהירויות גבוהות). פה, שוב, יש גם את עניין ההרגל עם כלים קודמים וגם את מה שאני אישית מחפש (ע"ע השרשור הראשון שלי). מבטיח לעדכן. ושוב, זו לא חתונה קתולית... אם הוא יבאס אותי, יש כלים אחרים.

    לעניין הסיבוב שלך עם הSV. תעדכן. זה גם מסקרן אותי אבל אל תשכח לעשות את זה על SV מוגבל A1!
    תביא סיבוב

    מסדרת הדיוק, רכבתי רק על ה-200.
    אכן ישב טוב על הכביש יחסית לקטגוריה, ולא מאמין שה-CB לסוגיהם יתנהגו טוב בותה מידה.
    על הארגונימיה אני לא מתווכח - זה באמת מאוד אינדיבידואלי, ואתה בחור גדול.
    אבל "ספוגיות", "היעדר פידבק"... מ-SV? אני מאמין שזה מעיד על בעיה אצל הרוכב, או בעיה באופנוע ספציפי.

    אני רק שאלה:
    באיזה תדירות אתה בודק לחץ אוויר בצמיגים, כמה אתה מנפח והאם אתה עושה את זה על צמיג קר או חם?
    איזה צמיגים יש לך על האופנוע, ומה מצב הבלאי שלהם?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-11-2018, 08:21
  2. עזרה בבחירת אופנוע חדש sv650 , mt-07
    על ידי mohnad11 בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 25-06-2017, 23:11
  3. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 26-04-2017, 09:26
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 17:10
  5. sv650 לאופנוע ראשון
    על ידי למרר בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-09-2015, 19:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO