תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: איזה יד הצמיג שלכם, וכמה זה באמת עולה לכם?

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084

    איזה יד הצמיג שלכם, וכמה זה באמת עולה לכם?

    אחד מהקללות של התקופה הנוכחית היא האפשרות הקלילה לקפיצת התרעננות בחו"ל.

    יוצרים רגע של פסק זמן מהביצה המקומית, שואפים תרבות אחרת ומציאות אלטרנטיבית קיימת.

    בין השאר אוהדי תחום הדו"ג מציצים מתחת לחצאית של שכננו באירופה/ארה"ב ואפילו פה בלבנט.

    ואז זה מכה בנו ישר לפנים, האופציות הבלתי מוגבלות, המבחר והמחירים, אוי המחירים...

    אז אתה בעצם מבין שאנחנו כאן קהל שבוי של כוחות טפיליים, נצלנים, שיעשו הכל להרוויח עוד כמה
    אגורות על חשבונך הלקוח.

    כשיבואן רשמי ויבואן מקביל מתאמים מחירים (לכאורה) נוצר קרטל שקובע מחיר אחיד בשוק, רחוק
    מהשווי האמתי של המוצר, בדרך ממנו ועד אל הלקוח יש תחנה או שתיים בדרך שגוזרת קופון על המחיר
    ואנחנו הלקוחות משלמים בגדול.

    מוסך אמור להרוויח על העבודה שהוא מבצע, וזה סבבה ונהדר, העניין שהוא מרוויח גם על החלקים והחלפים.
    היבואן מרוויח, הסוכן מרוויח, המוסך מרוויח פעמיים ומי מפסיד?

    מחיר צמיג איכות הכי גבוה באירופה נע בסביבות 180 אירו בהגזמה יש גם ב-80 וב-60, אני לא אעשה לכם
    את החשבון תכפילו בעצמכם במחיר הדולר או האירו. וזה המחיר כאשר גם זה שמוכר בחו"ל לא מפסיד כסף.

    ואז אנחנו נכנסים למוסך בארץ ומרכיבים צמיג על פי תמחור של שעות עבודה, הצמיג שעבר מספר ידיים והמחיר
    שלו נופח עוד לפני שהגיע ללחץ התקין על האופנוע...

    במדינה אוטופית המוסך ירוויח על שעת העבודה שלו, לשם כך הוא הוקם, אם יצליח להשיג את החלק, הצמיג
    לצורך העניין, בדיל טוב יותר מאשר המחיר ללקוח אצל היבואן או מחיר שהלקוח ימצא בעצמו, סבבה שיגזור
    קופון שיתאמץ להשיג דיל טוב שלא על חשבון הלקוח ירכיב ויצא מורווח מהעבודה וההפרש. אבל אנחנו פה בישראל
    היבואן רוצה רווח של 150% גם אל מול המוסך המוסך גוזר קופון לא קטן+עבודה והנה הלקוח השבוי שולף
    שוב את הארנק ומשלם מחיר דמיוני על חלק מזורגג שעולה לשכן רבע מחיר.

    למה הדבר דומה?

    לטפיל שנצמד לעץ ומוצץ את הלשד עד שהעץ מת ואז גוזר גם את דינו שלו עצמו למוות...

    כשהעולם הופך לקטן והזמנה של מוצרים נמצאת אצל כל לקוח חכם במרחק לחיצת אצבע, אימפריות נופלות ומהר
    וככל שהן יותר גדולות הנפילה חזקה יותר.
    ע.ע הקניונים ורשתות הביגוד הריקות...

    החלפת צמיגים כאן בארץ צריכה להיות פעם בשנה שנה וחצי בגלל התנאים החום העומס והיובש בגלל המחירים
    רוכבים מנסים למשוך עוד את חיי הצמיג, בסופו של יום במחירים זולים המוסכים ירוויחו יותר שעות עבודה...

    אז איזה יד הצמיג שלכם?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    יד שלישית מרופא חולה...

    תוקם קבוצתית צמיגים לפחות כשלוש פעמים בשנה כמו אז של עוז !!!... וואי כמה ניסו לתקוע לו מקלות בגלגלים (בצמיגים יותר נכון, מקלות עם מסמרים חדים)
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ולא כל מוסך גוזר עליך קופון. כן, ברור שהוא מרוויח קצת, אם בכלל על הצמיג. נהעיה היא היבואנים.
    בכמה פעמים (הרבות) שהחלפתי צמיגים המחיר ששילמתי במוסך היה זהה למחיר שהצלחתי להשיג ברשת (לכל יבואן יש מחירון).
    על העבודה שילמתי בכיף. (כרגע אני על קטנוע, ולפרק גלגל אחורי זה חרא בלבן, ימותו המהנדסים של הכלי המטופש הזה. אחרי פעמיים שלוש שהחלפתי לבד, נמאס לי!).

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    27
    מקווה שלא תקללו אותי בסוף.
    אבל עלות הפתיחה של מוסך קטן לא גדול זה בערך 2000₪ ביום שזה כולל שכירות. ארנונה לעסקים שזה שחיטה.עובד1. חשמל. מים. מיסים של שילוט וכאלה. עכשיו נוסף מס הכנסה למשחק. בסופו של יום בעל המוסך מוציא ים כסף ואם בעל המוסך לא ירוויח על החלקים ורק על העבודה עדיף לו לסגור או לשקר על הלקוחות בשביל לא להפסיד. אבל אני מסכים שהמחירים של החלפים בארץ מטורפים וזה גם בזכות המדינה שגוזרת אותנו בהכול

  5. #5
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי ARIE1985 צפיה בהודעה
    מקווה שלא תקללו אותי בסוף.
    אבל עלות הפתיחה של מוסך קטן לא גדול זה בערך 2000₪ ביום שזה כולל שכירות. ארנונה לעסקים שזה שחיטה.עובד1. חשמל. מים. מיסים של שילוט וכאלה. עכשיו נוסף מס הכנסה למשחק. בסופו של יום בעל המוסך מוציא ים כסף ואם בעל המוסך לא ירוויח על החלקים ורק על העבודה עדיף לו לסגור או לשקר על הלקוחות בשביל לא להפסיד. אבל אני מסכים שהמחירים של החלפים בארץ מטורפים וזה גם בזכות המדינה שגוזרת אותנו בהכול
    קודם כל פה לא מקללים.

    אבל אם הצידוק שלך לכך שמישהו עושה משהו לא בסדר (לא אמרתי לא חוקי, גם כשר יכול להיות מסריח) זו העובדה שלו בעצמו קשה, אז אני לא מאחל לך שיהיו לך חברים מהסוג הזה.
    כולם מגלגלים את האחריות הלאה, מגלגלים את העלויות על הבאים אחריהם, כולם וכולם וכולם...

    על המילקי ידעו לבכות, על הקוטג' גם, עכשיו זה המוצר התורן בסופר עד שיגיע הבא אחריו. אבל על צמיגים? חס ושלום. זה לא מעניין מספיק את כולם, אז בוא נבלע את זה בשקט.

    בתחום הציוד (מעילים, כפפות, קסדות) המחירים מתחילים לעשות בשנים האחרונות סימנים של שפיות יחסית, הרבה בזכות המודעות והיכולת להזמין מהאינטרנט.
    הבעיה היא שאפשר לרכוב בלי מעיל או כפפות, אפשר למשוך עם קסדה ישנה או לשאול מחבר אחת, אבל עם צמיגים זה לא בדיוק עובד ככה.
    מצד שני אם הרוכבים יתאגדו ויפעילו לחץ משמעותי, אולי יקרה פה משהו.
    למשל - בוחרים חודש שבו אף אחד לא קונה צמיגים חדשים, גם אם יתהפך העולם. לוקחים רכב/רכבת/ טרמפים/צמיגים של השכן/אופניים חשמליים - רק לא קונים צמיגים.
    אולי אז משהו יזוז. אבל גם אז אני לא בטוח.
    שווה לנסות.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לא נראה לי שזה ישנה יותר מדי ,חוץ מזה שזה לא ממש אפשרי כי 90% בערך מהרוכבים בארץ לא בפורמים ובעניינים האלה וגם רוכבים על קטנועים קטנים שבהם הצמיגים זולים וגם מחזיקים יחסית די הרבה זמן.
    מה שאני מתפלא איך לא קם איזה בעל עסק ופתח מחסן רק לעניין הזה ולא שבר את מחירי השוק.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לא נראה לי שזה ישנה יותר מדי ,חוץ מזה שזה לא ממש אפשרי כי 90% בערך מהרוכבים בארץ לא בפורמים ובעניינים האלה וגם רוכבים על קטנועים קטנים שבהם הצמיגים זולים וגם מחזיקים יחסית די הרבה זמן.
    מה שאני מתפלא איך לא קם איזה בעל עסק ופתח מחסן רק לעניין הזה ולא שבר את מחירי השוק.
    כי בארץ קיים קרטל שפועל בשיטות המאפיה, יש חבר פורום מוכר שלקח יוזמה והביא המון צמיגים בקנייה מאורגנת מראש,
    תישאל אותו באיזה אמצעים השתמשו נגדו ובאיזה הפחדות על מנת שלא יעשה את זה שוב.

    גם סיפור היבואנים של האופנועים דומה, הם יצרו באופן מלאכותי מנגנונים שמגנים עליהם מתחרות של יבואנן מקביל. למה?
    כי הם חזקים בעלי השפעה ומצליחים לצרף אליהם מישהו ממקבלי ההחלטות, אולי צריך לבדוק איך.

    אז יבוא אישי מיוון?
    זהו שגם את זה הצליחו לחסום, כן אותם בעלי אינטרס, אז עכשיו אתה לקוח שבוי, בן ערובה.

    למה זה הצליח עם הביגוד והקסדות?
    כי הרוכבים החכמים לא קונים בארץ, רק בחו"ל ובצדק, שליש מחיר.

    ובעניין ההתבכיינות על המוסך, נכון עסק קטן קשה להקים בארץ, הכל יקר, אבל גם בחו"ל משלמים מיסים
    צריך לפרנס משפחות ועוד, אבל שם שעת מוסך יקרה, מחיר החלפים אחיד, המוסך שעובד מול היבואן דואג
    לעצמו לחלקים נמוכים ממחיר השוק, היבואן מעודד את המוסכים שהוא מעדיף ונותן להם מחירים ללא עלות
    מוגזמת, המוסך מעסיק מכונאים שעוברים השתלמויות והתמקצעות בעידוד היבואן, ובעל האופנוע יכול לבחור
    את המכונאי המועדף עליו במוסך שנותן לו את התמורה הטובה ביותר.

    תמיד אמרתי ששם המוסך לא מעניין, שם המכונאי שעובד לך על האופנוע כן!

    כן שיקצצו עלויות, אין צורך במשרדי מכירות במרכז ת"א שהשכירות שם אוכלת כל חלקה טובה, לא בלונדון
    לא ברומא ולא בפריז במרכז לא תמצא חנויות אופנועים, צא לפרוורים ושם יש מאות ולכולם פרנסה.

    כל הוצאה של עסק גדול גובה מחיר מהלקוח. דווקא לקטנים שאין עליהם מערך הוצאות ענקי יכולים להתפרנס היטב
    משרות טוב מכונאים מקצועיים, ותנועת לקוחות מרוצים, זה עבד עם הביגוד, זה עבד במחאת הקוטג', זה עובד עם
    הציוד שניתן להביא מחו"ל, זה יעבוד בכל תחום.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לא נראה לי שזה ישנה יותר מדי ,חוץ מזה שזה לא ממש אפשרי כי 90% בערך מהרוכבים בארץ לא בפורמים ובעניינים האלה וגם רוכבים על קטנועים קטנים שבהם הצמיגים זולים וגם מחזיקים יחסית די הרבה זמן.
    מה שאני מתפלא איך לא קם איזה בעל עסק ופתח מחסן רק לעניין הזה ולא שבר את מחירי השוק.
    מודל'ה, אתה בדימנציה?... עוז לא עשה את הקבוצתית אז כדי להראות לכולם שיש קרטלים וכי אפשר?.. ורינו/ארתור לא הלך איתו ומצידו לשבור את השוק?...
    וכמו שציינתי - היו הרבה לחצים ומקלות עם מלא מסמרים חדים שתקעו לקבוצתית הזו בצמיגי ההתארגנות, כולל הנשמות הטהורות שהתחילו להיכנס לעוז לכיס באמטלה של "כמה אתה מרוויח מזה..מה נכנס לך לכיס ומה אתה חותך מהרווח ועושה עלינו כסף.."
    ד"א, אני אז ניכנסתי לקבוצתית עם הזמנת סט למרות שהיה לי סט כמעט חדש בן כ 3 חודשים על הכלי שהבאתי מחו"ל.. אחרי כמעט שנה הגעתי לארתור והוא התקין לי סט חדש, לא מהסטוק של הקבוצתית!
    אז, יש מקום עם מחסן (לפחות היה אז והיתה הסכמה של ארתור) ויש יוזמה, איפה כווול הרוכבים הבכיינים שרוצים יבוא מקביל?, נו?!?!
    ד"א-2 : לדעתי ספורטישופ למשל עושה את זה כבר לא מעט זמן
    נערך לאחרונה על ידי erani99; 02-01-2019 בשעה 11:15.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    היום ההבדל במחיר בין ספורטישופ לאורן זייתוני זניח.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    צמיגים זה קטע.

    מסתבר שיש בארץ איפשהו כוח קנייה ותחרותיות, באופנועי שטח.
    השוק היום גם במיגון, ציוד רכיבה, אביזרים לאופנועי שטח, והכי חשוב - צמיגים, עבר הוזלה משמעותית הן בעקבות כמות הרוכבים הגדלה בשנים האחרונות והן בעקבות כניסה של שחקנים חדשים (עסקים קטנים) וטובים לתעשייה הזו.

    איך זה קורה בשטח ובכביש לא? קשה להגיד, זה לא שיש המון קבוצתיות, אבל יש הרבה אנשים שהבינו שלהיכנס לעסק הזה יכול להיות רווחי.

    מקווה שזוג צמיגי כביש איכותיים בנקודה מסוימת יהיו בהפרשי מחירים זהים כמו שקורה בשטח.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    כולם מגלגלים את האחריות הלאה, מגלגלים את העלויות על הבאים אחריהם, כולם וכולם וכולם...
    .
    אני נוטה להסכים עם ההערכה שאין כאן אשמה אלא אילוץ. עולה ביוקר ליבואן שמגלגל למפיצים ומוסכים ולקוחות.
    יש כאן בארץ איזה עסק שניסה לייבא מוצרים מחו"ל ולמכור "ישירות לצרכן" במחיר "הוגן" ובשירות "ללא תחרות".
    הייתי באחת מהחנויות שלהם ויצאתי אחרי דקה ורבע. בזבוז זמן.

    אני מאמין שאם היה אפשר לספק ללקוח הקצה צמיג בחצי מחיר ולהרוויח כבר היו קופצים על ההזדמנות כי יש תחרות ובאף תחום אין כסף קל.

    קונים מה שאפשר בחו"ל ומתעצבנים בשקט...

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מודל'ה, אתה בדימנציה?... עוז לא עשה את הקבוצתית אז כדי להראות לכולם שיש קרטלים וכי אפשר?.. ורינו/ארתור לא הלך איתו ומצידו לשבור את השוק?...
    וכמו שציינתי - היו הרבה לחצים ומקלות עם מלא מסמרים חדים שתקעו לקבוצתית הזו בצמיגי ההתארגנות, כולל הנשמות הטהורות שהתחילו להיכנס לעוז לכיס באמטלה של "כמה אתה מרוויח מזה..מה נכנס לך לכיס ומה אתה חותך מהרווח ועושה עלינו כסף.."
    ד"א, אני אז ניכנסתי לקבוצתית עם הזמנת סט למרות שהיה לי סט כמעט חדש בן כ 3 חודשים על הכלי שהבאתי מחו"ל.. אחרי כמעט שנה הגעתי לארתור והוא התקין לי סט חדש, לא מהסטוק של הקבוצתית!
    אז, יש מקום עם מחסן (לפחות היה אז והיתה הסכמה של ארתור) ויש יוזמה, איפה כווול הרוכבים הבכיינים שרוצים יבוא מקביל?, נו?!?!
    ד"א-2 : לדעתי ספורטישופ למשל עושה את זה כבר לא מעט זמן
    ברור שאני זוכר. זה חוויה שקשה לשכוח.. עזרתי לעוז בזה ואכן היו הרבה מזימות שונות ומשונות
    אבל זה היה חד פעמי. תחשוב על עסק שמוכר קבוע וכל כמה חודשים יוצא "למבצע חיסול מלאי" וכו'...
    מה כבר אפשר לעשות לו?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    ברור שאני זוכר. זה חוויה שקשה לשכוח.. עזרתי לעוז בזה ואכן היו הרבה מזימות שונות ומשונות
    אבל זה היה חד פעמי. תחשוב על עסק שמוכר קבוע וכל כמה חודשים יוצא "למבצע חיסול מלאי" וכו'...
    מה כבר אפשר לעשות לו?
    גם אני חושב שזה אפשרי, יבואן צמיגים חברתי...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    יותר בכיוון של רמי לוי.. אפשר להיות יחסית זול ולהרוויח טוב אם מוכרים הרבה.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    לדעתי שווה לדבר עם ארתור מרינו-טייר... לתת לו רעיון
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

אשכולות דומים

  1. איזה שמן אתם שמים בסלט ?
    על ידי efi בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-12-2018, 21:26
  2. כמה זמן בתכלס לוקח לעשות רשיון a1 וכמה זה עולה?
    על ידי gollu בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-12-2018, 22:26
  3. איזה חברת איתור מומלצת מהניסיון שלכם?
    על ידי TrueNDiary בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 05-11-2018, 08:48
  4. תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 17-07-2017, 13:29
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 02-09-2016, 22:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO