ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
לא נראה לי שזה ישנה יותר מדי ,חוץ מזה שזה לא ממש אפשרי כי 90% בערך מהרוכבים בארץ לא בפורמים ובעניינים האלה וגם רוכבים על קטנועים קטנים שבהם הצמיגים זולים וגם מחזיקים יחסית די הרבה זמן.
מה שאני מתפלא איך לא קם איזה בעל עסק ופתח מחסן רק לעניין הזה ולא שבר את מחירי השוק.
כי בארץ קיים קרטל שפועל בשיטות המאפיה, יש חבר פורום מוכר שלקח יוזמה והביא המון צמיגים בקנייה מאורגנת מראש,
תישאל אותו באיזה אמצעים השתמשו נגדו ובאיזה הפחדות על מנת שלא יעשה את זה שוב.

גם סיפור היבואנים של האופנועים דומה, הם יצרו באופן מלאכותי מנגנונים שמגנים עליהם מתחרות של יבואנן מקביל. למה?
כי הם חזקים בעלי השפעה ומצליחים לצרף אליהם מישהו ממקבלי ההחלטות, אולי צריך לבדוק איך.

אז יבוא אישי מיוון?
זהו שגם את זה הצליחו לחסום, כן אותם בעלי אינטרס, אז עכשיו אתה לקוח שבוי, בן ערובה.

למה זה הצליח עם הביגוד והקסדות?
כי הרוכבים החכמים לא קונים בארץ, רק בחו"ל ובצדק, שליש מחיר.

ובעניין ההתבכיינות על המוסך, נכון עסק קטן קשה להקים בארץ, הכל יקר, אבל גם בחו"ל משלמים מיסים
צריך לפרנס משפחות ועוד, אבל שם שעת מוסך יקרה, מחיר החלפים אחיד, המוסך שעובד מול היבואן דואג
לעצמו לחלקים נמוכים ממחיר השוק, היבואן מעודד את המוסכים שהוא מעדיף ונותן להם מחירים ללא עלות
מוגזמת, המוסך מעסיק מכונאים שעוברים השתלמויות והתמקצעות בעידוד היבואן, ובעל האופנוע יכול לבחור
את המכונאי המועדף עליו במוסך שנותן לו את התמורה הטובה ביותר.

תמיד אמרתי ששם המוסך לא מעניין, שם המכונאי שעובד לך על האופנוע כן!

כן שיקצצו עלויות, אין צורך במשרדי מכירות במרכז ת"א שהשכירות שם אוכלת כל חלקה טובה, לא בלונדון
לא ברומא ולא בפריז במרכז לא תמצא חנויות אופנועים, צא לפרוורים ושם יש מאות ולכולם פרנסה.

כל הוצאה של עסק גדול גובה מחיר מהלקוח. דווקא לקטנים שאין עליהם מערך הוצאות ענקי יכולים להתפרנס היטב
משרות טוב מכונאים מקצועיים, ותנועת לקוחות מרוצים, זה עבד עם הביגוד, זה עבד במחאת הקוטג', זה עובד עם
הציוד שניתן להביא מחו"ל, זה יעבוד בכל תחום.