חיפוש זריז מראה שפייפל מאפשרים לפתוח dispute במשך חצי שנה (180 יום) מיום הרכישה. ניסית לפתוח ולא הצלחת?
גם אם כבר עברה חצי שנה, אני עדיין הייתי מנסה לפנות לpaypal ולשאול אותם מה לעשות. לנסות לא עולה כסף וזו חברה אמריקאית שחייבת לספק שירות לקוחות אמריקאי ולשמור על אמון הלקוחות. הסיטואציה שבה השולח לא סיפק אסמכתא למשלוח ואין לו יכולת להראות שקיבלת את החבילה, מאוד יכולה לעזור לך.
עוד אופציה היא לנסות לפנות לחברת כרטיסי האשראי שלך. הם פחות יעילים מפייפל אבל גם להם יש מנגנונים לטיפול בבעיות כאלה.
לגבי העתיד, uriar בהחלט צודק שאסור להניח לדברים האלה להגרר מעבר לתקופות הזמן שמאפשרות טיפול פורמלי.