אם שילמת בpaypal אז אתה פותח dispute ומפרט את הטענות שלך. זה אולי יקח כמה שבועות אבל רוב הסיכויים שהכסף יחזור.
אהלן
רכשתי בקיץ חלק באיביי,החלק נפל והמוכר רצה לשלוח אחד חדש.
אמרתי שישלח חלק אחר באותו סכום,אמר שצריך להזמין ושזה יגיע לחנות בספטמבר.
מפה לשם זה מתנהל כבר 3 חודשים + וכרגע אחרי שביקשתי את המספר מעקב המוכר לא עונה למיילים,אחרי שבמייל האחרון כתב שהחלקים הגיעו וששולח את החבילה,מה שהיה לפני חודש +.
מה אני עושה?
אם שילמת בpaypal אז אתה פותח dispute ומפרט את הטענות שלך. זה אולי יקח כמה שבועות אבל רוב הסיכויים שהכסף יחזור.
אני רוצה לקנות מסיכת ריתוך אלקטרונית באיביי, מצאתי מוכר (אם להאמין לטענתו הוא ביפן) והוא היחידי שמוכר כזו בחצי מחיר משאר המוכרים, הבעיה שאין לו שום דירוג, הוא לא מכר עד עכשיו כלום באיבי, ונרשם כמוכר רק לפני שבועיים שלושה, אם אני קונה בפייפאל יש סיכוי לאבדן הכסף ?
מחכה קצת. המון אנשים מושכים את החופשה של קריסטמס+שנה חדשה עד שבוע הבא וגם אז יכול לקחת כמה ימים לעבור על כל המיילים. רק תראה שלא עובר הזמן לפתיחת דיספיוט.
הכסף מוגן אבל אם זה מחיר יותר מידי טוב מכדי להיות אמיתי אז סביר שהוא לא. ואז אתה מחכה איזה חודשיים לכסף (עד שלא עובר הזמן האחרון לקבלת המשלוח איביי לא מזכים) ובנתיים אין רתכת. נסה לכתוב למוכר ותראה אם הוא עונה.
מה לכתוב לו ? ואם הוא יענה , מה זה משנה ?
בינתיים יש רתכת ומסכת ריתוך רגילה, אלקטרונית מתאימה לפיקים כשהחומר לא תפוס היטב.
א. בודק אם אפשר עדיין לפתוח דיספיוט. ההודעה שלך מאוד עמומה אבל באיביי יש תאריך מדוייק אם אפשר או לא. תבדוק.
ב. אם אי אפשר - לומד מהניסיון. עיסקה לא הצליחה? קודם כל שהמוכר יזכה ואז אתה מזמין שוב (אם תרצה). כל ההחלפות ואני אשלח לך שוב זה הכל תרגילי משיכת זמן. אם אין דיספיוט אתה יכול לבדוק מול המוכר ואולי לאיים בפידבק שלילי (תראה אם אתה עוד יכול לתת פידבק, יכול להיות שגם זה כבר עבר). אבל כעקרון - אם ביום האחרון לפתיחת דיספיוט העסקה עדיין לא הסתיימה - חובה לפתוח דיספיוט. תמיד אפשר לסגור אותו מאוחר יותר.
חיפוש זריז מראה שפייפל מאפשרים לפתוח dispute במשך חצי שנה (180 יום) מיום הרכישה. ניסית לפתוח ולא הצלחת?
גם אם כבר עברה חצי שנה, אני עדיין הייתי מנסה לפנות לpaypal ולשאול אותם מה לעשות. לנסות לא עולה כסף וזו חברה אמריקאית שחייבת לספק שירות לקוחות אמריקאי ולשמור על אמון הלקוחות. הסיטואציה שבה השולח לא סיפק אסמכתא למשלוח ואין לו יכולת להראות שקיבלת את החבילה, מאוד יכולה לעזור לך.
עוד אופציה היא לנסות לפנות לחברת כרטיסי האשראי שלך. הם פחות יעילים מפייפל אבל גם להם יש מנגנונים לטיפול בבעיות כאלה.
לגבי העתיד, uriar בהחלט צודק שאסור להניח לדברים האלה להגרר מעבר לתקופות הזמן שמאפשרות טיפול פורמלי.
יורי אר צודק בהחלט,רק שעכשיו זה לא עוזר לי.
הפריט נקנה ב 1.8 דרך אשראי באיביי ,לא דרך פי פאל אז באיביי לא ניתן לפתוח וגם לא בפי פאל.
לפנות לחב' אשראי?
עוד אפשרויות יתקבלו בברכה.
כן, בהחלט פנה לחברת כרטיסי האשראי. אין לך מה להפסיד...
לא יעזור לך לפנות לחברת האשראי, בארץ (לעומת חו"ל) ניתן לערער על עסקה רק בחודש החיוב (בחו"ל אגב זה שנה וחצי).
יכול לפנות ולנסות,אבל רוב הסיכוי שלא תקבל מענה, בטח שמדובר על עסקה מלפני חצי שנה.
אפשר לשאול למה קנית באיביי בלי פייפאל?
מצטרף לשאלה.. הפסדת הגנה רצינית בגלל זה.
לפעמים ההגנה של איביי בכלל לא עוזרת כי הפריט בדואר בארץ ולא הגיע אליך עדיין, וההגנה נגמרת ואתה לא רוצה לפתוח סתם דיספיוט כשהוא בדרך אליך בטוח.