זה לא הדבר הנכון מהסיבה שכשהמנוע מניע (לפחות הנעה ראשונה (קרה)), לוקח לשמן כמה שנית להגיע לכל המקומות אותן הוא צריך לשמן. בשניות האלו, בהן המנוע רעב לשמן, נגרם רוב הבלאי שלו. אלו בדיוק השניות בהן אנחנו לא רוצים להעלות לסלד גבוה.
אם אתה רואה שהדרך בה המנוע מניע הכי טוב היא עם גז, שחרר את המצערת ברגע שאתה מרגיש שהמנוע תפס, ואל תתן לו להעלות סל"ד כ"כ גבוה.
כן, הסלד יטפס קצת יותר מהרגיל, אבל נסה שיהיה נמוך ככל האפשר.יעני:
"גבוה כמה שצריך, נמוך ככל האפשר" (לא משפט שלי).
בכל אופן, אם הוא מניע ואז נכבה זה קצת שונה ממה שאני מכיר (באלו שאני נתקלתי הוא פשוט לא מניע). הנעה שאחריה כיבוי אופיינית לניתוק דלק כלשהו. הקטנוע מניע על לחץ דלק במערכת ואז נכבה מנפילת לחץ כלשהיא. מאוד אופייני לתקלת אימובילייזר במכוניות (רק שאז הן מדוממות לגמרי).
כמו כן, סלד של 1.5 למנוע חם הוא בסדר גמור.
והכי חשוב,
הקטנוע שלך באחריות. גש למוסך המרכזי שינסו אחת ולתמיד לפתור לך את זה. אין סיבה שבקטנוע חדש תצטרך לפמפם עם הגז כמו באיזה אופנוע איטלקי משנות השמונים. ואולי, גם על הדרך נשכיל כולנו (אם יקרה הלא יאומן, והם אשכרה יכירו את התופעה והגורם לה).