שמן מודרני מצפה את החלקים לפרקי זמן כאלה קצרים.
ככה שגם כאשר השמן עדיין לא הגיע לכל החלקים (מה שבתצורת המנוע המדובר כנראה יקרה מאוד מהר במילא) תשאר שכבה מהתנעה קודמת.
ברמת צילינדר הבלאי נוצר מהתערובת העשירה שמדללת את אזור השימון של הרינגים (וגם מזהמת את השמן).
לכן בשביל לאדות את העסק הסל"ד בהתנעה הקרה והמרובה בחיכוך יהיה דווקא גבוהה מהסל"ד בהתנעה החמה והמשומנת,מהסיבה שדרוש פיצוי באוויר שיגיע מ"מנוע צעדים" או משסתום ISC\IAC שמו האמיתי


 
			
			 נכתב במקור על ידי ayalzo
 נכתב במקור על ידי ayalzo
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה 
			