התפלקה לך כותרת לא משהו בכלל ("e"). ערכתי.
לצערי, בנושא אין לי מה לתרום - מקווה שחברי הפורום האחרים יפצו על זה.
אחרי שנתיים על קטנוע חשקה נפשי באופנוע
מחפש אופנוע בנפח 500 עד 800 כנראה הלך על קוואסאקי ER6N הוא נראה הכי טוב מבחינתי ומההשוואות שראיתי הכי טוב לנטטנסיעה במסלול/כביש מהיר
בחירה טובה ? איזה עוד אפשרויות יש בשוק ?
השנתון בקטגוריות האלה משנה ?
תודה לעוזרים
התפלקה לך כותרת לא משהו בכלל ("e"). ערכתי.
לצערי, בנושא אין לי מה לתרום - מקווה שחברי הפורום האחרים יפצו על זה.
אם ER6 - רק משנת 2012 ומעלה. לפני זה הייתה להם נטיה אובדנית להפיל שסתום לתוך הבוכנה.
תן מבט גם ל-SV650 של סוזוקי, מנוע ווי-טווין מוכח באמינותו.
מה לגבי honda cb?
ממליץ על sv. רק תוסיף ריפוד לתחת אם הנסיעות ארוכות
רכבתי תקופה על ER6N.
650 סמ''ק עם 72 כ''ס ומשקל יחסית כבד (קצת מעל 200 ק''ג).
יש לו כוח והוא יודע לתת עבודה. הוא לא כזה חלשלוש כמו שעושים ממנו.
מבחינת המשקל- אמנם כבד אבל מרכז הכובד שלו נמוך (הרגשה שלי) ככה שהמשקל לא היה מורגש ולא הפריע לי.
זה אופנוע תקציב-ביניים מעולה לתוך העיר ומחוצה לה. נוסע יפה מאוד גם עם מורכב או ציוד.
סה''כ כולבויניק!
לדעתי יש שני חסרונות בולטים:
1. בעיית השסתומים הידועה לשנתונים נמוכים
2. הסחירות שלהם על הפנים ואתה עלול להתקשות למכור אחד כזה.
חסרון נוסף לשנתונים נמוכים- פנס חזית מחריד.
כרגע רוכב על הורנט (cb600f) ויש הבדל משמעותי בין הכלים (לטובת ההורנט).
ממליץ לך לבדוק ואף לפזול לכיוון דגם זה.
זה אופנוע שונה לגמרי.. אני לא הייתי ממליץ ישר ללכת על הורנט.= בתור אופנוע ראשון שלו.
אחת האופציות של er או sv או כל אופנוע תקציב כזה או אחר יתן לך אחלה של פתיחה ולא יכניס אותך למקומות שאתה פחות רוצה להגיע אליהם בשלב זה.
לגבי השוק.. זה נכון השוק שלו לא מדהים אבל אתה יכול לנצל את זה גם בעת הקנייה ולקנות אחד במצב טוב במחיר זול.
הקפיצה להורנט גם תיהיה משמעותית מבחינת מחירי אחזקה.. .(לא לשכוח שהבחור מגיע מקטנוע)
בכל מקרה נסיעות טובות וברוכים הבאים