למרות המצב שנקלעת אליו, זה יפה שהפעלת את הראש ובנית במו ידיך תושבת למספר במו ידיך וגם ההלחמה נראית מספקת.
מה שכן חשוב לציין - הפלסטיק שאליו חוברה המחרשה נשבר מהסיבה הפשוטה, כי הוא לא תוכנן במקור ע"י המהנדסים להחזיק את תוספת המשקל.
האלומיניום אמנם קל יחסית לפלדה אך כבד יותר מהפלסטיק המקורי, תוסיף את תוספת המומנט על נקודת החיבור במיוחד בכבישים משובשים, והנה התוצאה לפניך.
לצורך העניין, אם אתה עדיין מתעקש להשתמש במחרשה חליפית, יש לך ידיים טובות מספיק כדי לחשוב על פתרון יצירתי שבו תבנה בסיס מחוזק ע"מ שלא תישבר הפלסטיקה בשנית.
ואם כבר על מחרשות חליפיות עסקינן, היתרונות (שזה נראה טוב יותר - מאוד אינדיבידואלי) נופלים אל מול החסרונות:
1. רכיבה בגשם תשאיר את הרוכב ואת הזנב מטונף, וכל הקסם שהיה במחרשה המקורית - נעלם
2. לא חוקי (אמנם לא יהרוג אף אחד), רק ייצור אנטגוניזם במקרה ושוטר עוצר לביקורת
3. לא עובר טסט ברוב המקרים, דורש הרכבת המחרשה המקורית במקרים ואין אור מספר
4. גורם לצרות שלא חושבים שיכולות לקרות..בדיוק כמו המקרה שלך
אני בטוח שיש עוד כמה שלא עולים לי בראש עכשיו, בקיצור, ממליץ לך לחבר את המחרשה המקורית חזרה ולהנות מהאופנוע כפי שהוא. זה לא כמו מאותתים ותוספות בלינג בלינג שאין להם פונקציונליות.
בהצלחה!


ציטוט ההודעה בתגובה