עמדות מילוי האוויר בתחנות הדלק לרוב מזייפות ולרכב כשאני לא יודע אם הצמיגים קרים או בלחץ גבוה מדי ובכלל אם אני בתחום הנכון מציק לי.
השבוע דווקא כשמיהרתי, הגעתי לתחנה אחרי שבוע שהאופנוע עמד, התחברתי למשאבה ואחרי 2 נסיונות (קסדה על הראש) הבנתי שאני מרוקן אוויר והמשאבה אשכרה שואבת את הגלגל. עברתי לתחנה הסמוכה על 10 PSI בנסיעה איטית בצומת עמוסה כשהאופנוע לא יציב ומתנדנד. שם הסתבר לי שהשעון מראה לחץ לא אחיד בכל מילוי. פעם 32 ופעם 35 כשאני צריך 36. הסתיים טוב הפעם.
צפיתי את הרעה החולה מבעוד מועד ולפני חודש , כשהייתי במוד מנטלי של השלמות ציוד רכשתי קומפרסור ו-Power Bank באינטרנט.השאיפה למלא בבית אוויר לפני הנסיעה (סוללה תזין את הקומפרסור) וכגיבוי אם צריך בדרך.
כמו טמבל לא חשבתי על החיבורים בין הסוללה - USB לקומפרסור.
מצורפות תמונות עם סוגי החיבורים.
שאלות
- האם יש דרך לחבר בין ה USB של Power Bank לאחד מהחיבורים של הקומפסור?
- האם כדאי לעשות שקע חשמלי קבוע באופנוע ולוותר על השימוש ב- Power Bank?
- אם כן, איזה סוג של שקע כדאי מתוך האפשרויות של הקומפרסור? הכי אמין, בטוח. (רוכב על Honda NC ואפשר בתא מיכל)
- מה שם החיבור בקומפרסור שדומה לשני גלילים מוארכים?
אשמח גם להערות ותובנות מבעלי ניסיון