עמוד 1 מתוך 6 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 82

אשכול: עיצה לרכישת אופנוע חדש a1 - בייבי אדוונצ׳ר

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    34

    עיצה לרכישת אופנוע חדש a1 - בייבי אדוונצ׳ר

    אודה לחוכמת ההמונים המנוסים....
    אני חדש לחלוטין בתחום, בשלבי סיום הוצאת רשיון a1.
    מתעניין ברכישת אופנוע חדש , כשהנטייה היא לבייבי אדוונצ׳ר...
    ומתלבט בין מס׳ דגמים.
    אני בחור גדול 1.80/110, מתכנן נסיעה עירונית וטיולי שבת עם מורכבת מאחור.
    הדגמים שחשבתי עליהם הם:
    BMW g310gs
    cb500x
    קוואסקי ורסוס 300

    חשובה לי נוחות הנסיעה והישיבה, לי ולמורכבת, כלי נוח לתיפעול
    וידידותי לרוכב המתחיל. כמובן שגם צריכת דלק טיפולים וכיוצב, אבל אלה שיקולים
    משניים לחלוטין.
    אשמח לקבל חוות דעת.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ממה שהצעת - ה-CB500X הוא האופציה הטובה ביותר. הכי "פול סייז", אופנוע גדול לכל דבר שהרבה פחות "בייבי" מה-300 למיניהם. מספיק מתון בשביל רוכב מתחיל, מספיק נשיכה כדי להישאר איתו לתקופה ארוכה מאוד בלי באמת הצורך לשדרג. אם מהירות סופית לא מדברת אליך, זה יכול להיות פרטנר לשנים רבות. (אומר כאחד שרוכב על 500 סמ"ק כבר מעל שנתיים וחצי בלי באמת צורך בשדרוג, וטיילתי בכל רחבי הארץ, כולל עם מורכבת).
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    34
    תודה רבה על התשובה.
    האם קיים BMW f700gs עם הגבלה לרשיון a1 ?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    86
    ויסטרום 650 מוגבל.
    ידידותי נוח מאוד בפרט בהרכבה ויתן לך תמורה מקסימלית, ההגבלה לא מאוד מורגשת
    במהירויות לא פליליות...

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    הויסטרום המוגבל יכול להתאים (למרות שלנסיעות עירוניות הוא קצת פחות קליל) אבל ההגבלה לA1 מורגשת ודי מתסכלת, גם במהירויות בינעירוניות חוקיות.

    לגבי ב.מ.וו, אני גם חושב שהם מאפשרים לעשות את ההמרה לשני הכיוונים אבל אלה כבר כלים די יקרים (גם יד 2) ובתור כלי ראשון, חשוב לבדוק את כל העלויות הנלוות בדגש על ביטוח מקיף שעולה בעצמו המון וגם יכול לדרוש מערכות איתור שעוד עולות התקנה ומנוי חודשי.

    אם אתה שוקל לקנות כלי חדש אז צריך לקחת בחשבון שהCB500X הולך להיות מוחלף בקרוב (וזה אולי מאפשר לקנות את הקיים בתנאים משופרים) ובנוסף, יש לו מתחרה ישיר שצריך להיות לא רע בכלל בדמות הבנלי TRK502X שעולה מעט פחות ומגיע מאובזר היטב מהיצרן.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    הויסטרום המוגבל יכול להתאים (למרות שלנסיעות עירוניות הוא קצת פחות קליל) אבל ההגבלה לA1 מורגשת ודי מתסכלת, גם במהירויות בינעירוניות חוקיות.

    לגבי ב.מ.וו, אני גם חושב שהם מאפשרים לעשות את ההמרה לשני הכיוונים אבל אלה כבר כלים די יקרים (גם יד 2) ובתור כלי ראשון, חשוב לבדוק את כל העלויות הנלוות בדגש על ביטוח מקיף שעולה בעצמו המון וגם יכול לדרוש מערכות איתור שעוד עולות התקנה ומנוי חודשי.

    אם אתה שוקל לקנות כלי חדש אז צריך לקחת בחשבון שהCB500X הולך להיות מוחלף בקרוב (וזה אולי מאפשר לקנות את הקיים בתנאים משופרים) ובנוסף, יש לו מתחרה ישיר שצריך להיות לא רע בכלל בדמות הבנלי TRK502X שעולה מעט פחות ומגיע מאובזר היטב מהיצרן.
    במה עומד להיות מוחלף?

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    במה עומד להיות מוחלף?
    הוא מוחלף בגרסה משופרת של CB500X עם לא מעט שינויים בכל הכיוונים:
    https://www.youtube.com/watch?v=dsdH1dZKsb4

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    5
    אתה כותב מניסיון שויסטרום מוגבל מרגיש מוגבל גם במהירויות חוקיות? כל מה שקראתי, לרבות סרטוני תאוצה ביוטיוב, מדובר על אופנוע חזק למדי. אני לפני רכישה, בגלל זה שואל. תודה

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי ירון צפיה בהודעה
    תודה רבה על התשובה.
    האם קיים BMW f700gs עם הגבלה לרשיון a1 ?
    אם זכור לי נכון, כן.
    אגב, ב.מ.וו הם החברה היחידה למיטב הבנתי בארץ שחוקית מסירה הגבלות, כלומר אם קנית אופנוע מוגבל, הגדלת רשיון ואתה רוצה לממש את כל ההספק - הם יסירו, בעלות של כ-2000₪ (שינויים ברישוי וכדומה). אני חושב שגם ניתן לעשות להפך ולהגביל כלי לא מוגבל, אבל צריך לבדוק.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    לדעתי מיותר לבזבז סכומים כאלה על BMW בנפחים האלה.
    עדיף להשקיע על CB500X או ויסטרום 650 .
    לא מלליץ לך על דגמי 300 שהעלאת כאן .
    הביטוח גם ככה יהיה יקר כי זה עבר את ה 250 .
    אבל אין הבדל אמיתי בין ה 250 ל 300.



    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אם זכור לי נכון, כן.
    אגב, ב.מ.וו הם החברה היחידה למיטב הבנתי בארץ שחוקית מסירה הגבלות, כלומר אם קנית אופנוע מוגבל, הגדלת רשיון ואתה רוצה לממש את כל ההספק - הם יסירו, בעלות של כ-2000₪ (שינויים ברישוי וכדומה). אני חושב שגם ניתן לעשות להפך ולהגביל כלי לא מוגבל, אבל צריך לבדוק.
    אכן אפשרי להסיר את ההגבלה או להפך להחיל הגבלה על דגם לא מוגבל .
    העלות אכן בסביבות ה 2000 ש"ח .
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  11. #11
    גם הונדה בדגמי NC750 החדשים. (בדקתי מול היבואן ואכן ניתן להסיר הגבלה עתידית)
    אצלי הוגבל מסיבות של מיסוי.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    34
    תודה רבה.
    החכמתי מאוד.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    34
    חברים - בתגובה הראשונה שלי כאן למעלה שיתפתי בהתלבטויות שלי איזה דגם הכי מומלץ לי לרכוש כאופנוע ראשון לרשיון a1, כשאני אוהב מאוד את האדוונצ׳ר.
    אתמול הייתי בסוכנות.
    ראיתי (ישבתי עליו כמובן), את ה BMW g310gs והתאהבתי בו. כשראיתי את ה BMW f750gs והתיישבתי עליו, וכשהבנתי שניתן להגבילו לרשיון a1 מבחינה חוקית, ובעת הגדלת הרשיון ניתן ״לפתוח״ אותו, בכלל עפתי והתעלפתי ממנו.
    והחלטתי ללכת על אחד מהם.
    נניח לרגע בצד את הבדלי המחיר בינהם. ( מוכן לקחת הלוואת מימון לטווח ארוך יותר מרוב שהתאהבתי...), השאלה שלי האם אני לא קופץ מעל הפופיק לאופנוע ראשון ?
    לשניהם נוכחות, עוצמה, מראה ממכר וכל אחד עם יכולותיו הטכניות.
    להזכירכם הכלי מיועד בעיקר לרכיבת כיף בשבילים, טבע וטיולים בשבתות, ובימים רגילים בעיר מדי פעם, בד״כ זה יהא עם מורכבת, לא מחפש מהירות.
    מה אתם אומרים ? נסחפתי עם ה f750 ?

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    תיאורטית לא. גם אני שקלתי את האופציה. לF750GS יש בקרות למניעת החלקה, שבודאי לא מזיקות לאף רוכב, בטח לא לרוכב חדש והוא כלי מרשים ונוח.
    רק כמה דברים שצריך לקחת בחשבון:
    א. כמו שרשמתי מקודם, המחיר של הכלי זה רק ההתחלה. הוא כלי יקר שעולה כמו אוטו ואתה כמובן רוצה לעשות לו ביטוח מקיף. ביטוח מקיף לכלי כזה יעלה לך ~8000 שקל בשנה. זה מעבר לביטוח החובה שיעלה כמעט 6000 (נכון לכל כלי מעל 250 סמ"ק). חלק מחברות הביטוח ידרשו שתקשור אותו כל הזמן בשרשרת כבדה ומנעול (מאוד מאוד מסורבל ולא תמיד אפשרי) ואלה שלא (או יותר נכון, אודי דגן) ידרשו ממך התקנה של איתוראן שמעבר להתקנה דורש תשלום חודשי נוסף. אתה מוצא את עצמך עם הוצאה שנתית של כ15K רק על הביטוח. וזה כלי ראשון עם פוטנציאל נזק של כלי ראשון...
    2. מוסכים מורשי יבואן. לב.מ.וו יש מעט מאוד כאלה וחשוב שתוודא שיש אחד במרחק סביר ממך. תיאורטית, אתה יכול לטפל בו גם במוסכים כלליים אבל זה כלי דנדש, אלקטרוני ומודרני מאוד ואני לא בטוח שאתה רוצה לתת לאיזה מוסכניק קלולס לעשות עליך שיעורי בית ותוך כדי לתת ליבואן תירוץ להתחמק מהאחריות. מדיונים שעלו פה בעבר, זה נראה שלא כל המוסכים מוכנים בכלל לגעת בכלים האלה.
    3. מנסיון שלי עם כלי מוגבל אחר, ההגבלה לA1 "יכולה" להיות מעיקה. שיא המומנט מגיע מוקדם מאוד ומשם הוא יורד לינארית, מה שגורם לזה שבסל"ד גבוה המנוע נכנס לתרדמת. בגדול, אפשר להעביר הילוכים מוקדם ולהשאר על סל"ד נמוך אבל לא מחוץ לעיר (ויש פה אופנוע של 225 קילו פלוס שני מבוגרים). עדיין, כשלעצמו זה לא דיל ברייקר ויתכן שבF750GS זה יהיה פחות חמור ממה שאני מכיר כי מדובר במנוע שהוא מלכתחילה מוגבל וסביר שהיצרן סידר יחסי ההעברה ארוכים כך שהמנוע יושב בסל"ד נמוך יחסית גם במהירויות בינעירוניות.

    אם כל אלה לא מרתיעים אותך אז הF750GS הוא אופציה טובה אבל אם אתה כבר מורתע אז נעבור הלאה.
    הG310GS הוא כלי חביב. ישבתי גם עליו בסוכנות והוא מרגיש נוח בצורה מפתיעה אבל אתה לא נער הודי ואם אתה לוקח בת זוג אז אתה כנראה כבר עובר את המשקל המותר שלו. הביקורות עליו לא רעות אבל גם לא טובות במיוחד והתמחור שלו הזוי לכלי כזה. הCB500X והבנלי TRK502X יהיו הרבה יותר מתאימים ואטרקטיביים.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    34
    תודה. כדרכך החכמת אותי מאוד.
    מה לגבי נוחות נסיעה למורכב מאחור ? שואל על שני הבימרים ועל ה cb500x.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 13-11-2017, 20:44
  2. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו G 310 GS - בייבי אדוונצ'ר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 12-10-2017, 20:33
  3. רכיבה ראשונה: קוואסאקי ורסיס X300 – בייבי אדוונצ'ר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-06-2017, 11:16
  4. קפיצה באוויר על אופנוע
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-09-2016, 16:40
  5. התייעצות לרכישת אופנוע ראשון
    על ידי michaelsynex בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 04-07-2016, 13:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO