תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: אימובליי לאופנוע בקרוב אצלנו

  1. #1
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240

    אימובליי לאופנוע בקרוב אצלנו

    לא ראיתי את הוידאו אבל זה נשמע מעניין ומבטיח, לדעתי זה יוסיף לבטיחות מה עוד שהמחיר אטרקטיבי
    מעניין אם יוסיפו אפשרות הקלטה זה יהיה מעולה.

    https://www.ynet.co.il/articles/0,73....html#autoplay

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    עם כל הכבוד,
    המערכות הללו נועדו לחפות על היסחי דעת של נהגים.
    רוכבים שלא מרוכזים בכביש, מקומם בבית העלמין.

  3. #3
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עם כל הכבוד,
    המערכות הללו נועדו לחפות על היסחי דעת של נהגים.
    רוכבים שלא מרוכזים בכביש, מקומם בבית העלמין.
    זו דעתך גם על הגדרות?

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אם אתה מדבר על גדרות ההפרדה, אז לא.
    תתיחס להערה שלי בפרופורציה (יעני הקצנה).

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    עד שיכנס לוביסט ויכפה על כל הרוכבים את המערכת.
    מה שחסר לי זה צפצוף אגרסיבי בקסדה, בכל פעם שנהג לפני בולם. בטוח יעזור לשקט הנפשי.

  6. #6
    העיקר שיוריד את מחירי הביטוח!!

    כן בטח על מי אני עובד..

    Sent from my S60 using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    יש יותר סיכוי שיחייבו אופנועים להתקין את המערכת על חשבון הרוכב, ישאירו את מחיר הביטוח זהה ויעלו למי שאין לו מערכת כזאת.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עם כל הכבוד,
    המערכות הללו נועדו לחפות על היסחי דעת של נהגים.
    רוכבים שלא מרוכזים בכביש, מקומם בבית העלמין.
    הסחי דעת מובנים בטבע האדם, אין אדם שמסוגל להיות 100% מרוכז כל הזמן כמו שאין לאף רוכב מקצועי ככל שיהיה יכולת לבלום במצב חירום כמו שמערכת הABS עושה.

    כל עוד המערכות לא מתערבות ברכיבה ורק מרימות ראש במקרי חירום לא צריך להיות בעיה.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    למען הסר ספק אני עובד בחברה.

    אנחנו לא מובילאי, אנחנו מפתחים מוצר מנקודת מבטו של הרוכב, כמערכת מצילת חיים (ולא מערכת הצקה לחושים)
    כמי שרוכב עם המערכת כמעט כל יום, אני רוצה להבהיר כמה דברים:
    אמצעי התקשורת הראשון שלנו הוא ויזואלי, רק לאחר מכן במידת הצורך זה מגיע לאודיו.
    אנחנו עובדים קשה מאוד כדי להבין מה הרוכב מנסה לעשות( רכיבה בנתיב/השתחלות/עקיפה/פניה וכו'), האם הוא בשליטה, והאם הוא ערני לסביבה, ורק במידה ויש חשש אנחנו מתריעים.
    (בשונה ממערכות רכב אשר יתריעו גם שאין סכנה, דוגמא- מעבר נתיב בכביש מתמזג ללא איתות)

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    לדעתי הישום פחות טוב. המראות ברוב האופנועים שאני רוכב עליהם הם לא משהו. קטנות, במיקום לא נוח, ולא באמת משתמש בהן.
    אולי כדאי לשים את הלדים בתוך הקסדה יש המון מקום ריק שיכול להדליק נורה בשדה הראייה שלא תציק

    Sent from my SM-A730F using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #11
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    למען הסר ספק אני עובד בחברה.

    אנחנו לא מובילאי, אנחנו מפתחים מוצר מנקודת מבטו של הרוכב, כמערכת מצילת חיים (ולא מערכת הצקה לחושים)
    כמי שרוכב עם המערכת כמעט כל יום, אני רוצה להבהיר כמה דברים:
    אמצעי התקשורת הראשון שלנו הוא ויזואלי, רק לאחר מכן במידת הצורך זה מגיע לאודיו.
    אנחנו עובדים קשה מאוד כדי להבין מה הרוכב מנסה לעשות( רכיבה בנתיב/השתחלות/עקיפה/פניה וכו'), האם הוא בשליטה, והאם הוא ערני לסביבה, ורק במידה ויש חשש אנחנו מתריעים.
    (בשונה ממערכות רכב אשר יתריעו גם שאין סכנה, דוגמא- מעבר נתיב בכביש מתמזג ללא איתות)
    האם המערכת גם תדע לתעד נסיעה ותשמש מעין מצלמה לרוכב?

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    אנחנו לא מובילאי, אנחנו מפתחים מוצר מנקודת מבטו של הרוכב, כמערכת מצילת חיים (ולא מערכת הצקה לחושים)
    או במילים אחרות: בדיוק כמו מובילאי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    (בשונה ממערכות רכב אשר יתריעו גם שאין סכנה, דוגמא- מעבר נתיב בכביש מתמזג ללא איתות)
    אל תלכלך סתם. מעבר נתיב בכביש ללא איתות מסכן נהגים אחרים ומסכן *רוכבים* פי כמה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה צפיה בהודעה
    אמצעי התקשורת הראשון שלנו הוא ויזואלי, רק לאחר מכן במידת הצורך זה מגיע לאודיו.
    HUD?

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    לגבי הקלטה: כן, המערכת שומרת את הוידאו לשימוש הרוכב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    או במילים אחרות: בדיוק כמו מובילאי.


    אל תלכלך סתם. מעבר נתיב בכביש ללא איתות מסכן נהגים אחרים ומסכן *רוכבים* פי כמה.

    HUD?
    קשה לי להסביר ממה זה שונה מימובילאי, או לתת דוגמא יותר טובה בלי לחשוף דברים שאיני אמור לחשוף.
    ולגבי האיתות, אני מסכים בכללי, ניסיתי להסביר שמעבר נתיבים ברכב ואופנוע לא תמיד זהה, לדוגמא בהשתחלות בין רכבים בפקק עומד, דבר שמובילאי יצפצף עליו, כאן המערכת שלנו יודעת לזהות ולהתאים את עצמה למצב ולסיכונים שלו.

    יהיה פתרון כלשהו לקסדה, יש מספר מערכות בבדיקה.

אשכולות דומים

  1. העברת ביטוח חובה מאופנוע אחד לאופנוע אחר
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-02-2016, 09:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO