כמה וולט אתה מקבל על ההדקים בסרק?
שלום לכולם.
קניתי לפני חודש גוי רייד 125 עם מצבר מאפריל 2018.
הקטנוע עמד ברוב חודשי הקיץ אבל ביום הקניה הניע ללא בעיה.
שבוע אחרי הקניה התחילו בעיות הנעה בחלק מהימים ונאלצתי להצתייד בבוסטר.
נסעתי לש.נ.פ על מנת שיטעינו את המצבר, הם עשו זאת ואמרו שהוא תקין לפי עומס.
פתחתי את הכיסא וגילתי אזעקה ישנה, פירקתי אותה ועדיין הקטנוע מאבד מתח בלילות.
יכול להיות שיש בעיה במיישר זרם או הסלילים? אשמח לכיוון אפשרי, תודה רבה.
12 אחרי שהצלחתי להניע אותו. כאמור יש לי עוד שאלה: יש שני חוטים אדום ושחור יוצאים מהמיישר זרם והולכים ישר למצבר, אני לא מכיר את זה בקטנועים אחרים ולא רואה סיבה שזה יהיה ככה. האם המוסך של הבעלים הקודמים נגע שם?
תמדוד על ההדקים כאשר המנוע חם.
אם אתה מקבל 12 וולט יש לך בעיית טעינה או בעיה במצבר וזה לא שייך לזליגה.
בכל קטנוע יוצא חוט אדום ושחור מהמיישר למצבר - זה מה שטוען את המצבר.
זה יוצא קצת מעל 12 שהמנוע קר וממשיך לטפס עם החום. עם גז זה מגיע ל 14. על פניו שהמנוע מונע הכל נראה יציב אבל שבאים אחרי יום הוא מאבד טעינה ולא מניע.
ב ש.נ.פ כבר אמרו שהמצבר תקין.
מיישר זרם תאורטית יכול לקצר אבל הטעינה שלך טובה וגם סלילים לא יכולים לגרום לזליגה.
הייתי מתחיל מהמצבר.
מנתק ללילה ובבוקר משווה מתחים.
כי אין עוד ממש מה,רק מחשב ניהול נשאר לעבוד כשמכבים.
לא יודע כמה זה סביר ובקטנוע עם קרבורטור אין מחשב כזה.
מניח שהוצאת את האזעקה לגמרי.
הקטנוע משומש?
תבדוק שוב אולי פספסת איזה צרכן לא מקורי במערכת חשמל.
קודם כל נתחיל בתודה, בשביל רעיונות כאלה פניתי לפורום הזה (לנתק את המצבר ללילה ולבדוק בבוקר).
אנסה את הרעיון ואדווח.
האזעקה הייתה כבויה שפתחתי את הכיסא רק נשאר לי לנתק מהבית פיוזים וכך עשיתי.
אז הנה העדכון: ש.נ.פ החליטו להחליף לי מצבר עם ותק של 10 חודשים. נחמד מצדם. על פניו זה פתר את הבעיה, תודה רבה Tribalmistyc2
נכון