sv650 - אופנוע אדיר, ביצעתי עליו רכיבת מבחן ונהנתי מאד.
בשביל 140קמ ביום לא הייתי חושב על שום דבר אחר בטח. כאשר מדובר ברכישת אופנוע תקציב
שלום.
אני עומד לקנות אופנוע ראשון. אני צריך לנסוע 70 קילומטר לכיוון כל יום, מאזור ירושלים לאזור המרכז. אני 183 ס"מ, קצת פחות מ80 קילו. רשיון כיום A1.
המועמד הטבעי מבחינתי הוא sv650. אמין, חסכוני ובטוח. טיפה קטן אבל לא מציק מידי. חדש עולה 48k, יד שנייה 0 קילומטר מיבואן 40k, יד שנייה שנת 2017 עם בערך 15 אלף קילומטר בסביבות ה35.
המועמד השני שכבש לי את הלב, זה דוקאטי 797 או 796. אני לא מתכוון לקנות חדש, אבל אני יכול לקנות יד שנייה שנת 2017 עם 5000 קילומטר ב52k. הדגם הישן יותר 796, שנת 2011 בסביבות ה35k. אומרים שהוא פחות אמין, פחות חסכוני. אבל הוא לוהט. וגם אפשר יהיה לפתוח לו את ההגבלה ברשיון כשארצה.
אני יכול לשלם טיפה יותר בשביל הדוקאטי, רוצה לשמוע את דעתכם אם אני לא עושה כאן טעות.
תודה!
sv650 - אופנוע אדיר, ביצעתי עליו רכיבת מבחן ונהנתי מאד.
בשביל 140קמ ביום לא הייתי חושב על שום דבר אחר בטח. כאשר מדובר ברכישת אופנוע תקציב
יפני בטוח אבל לא בטוח שSV בגלל המרחק והנוחות (כמובן שאם כן חובה לפחות להוסיף מגן רוח כלשהו).
הייתי בודק טרייסר 700, ויסטרום או ורסיס מוגגבלים.
Tracer 900
אני לא יודע איך הדוקאטי אבל את הSV650 המוגבל אני מכיר אישית כי החזקתי כזה 7 חודשים.
בהנתן שהגובה שלנו זהה ושאני החלפתי אותו אחרי 7 חודשים משום שנמאס לי לסבול, אני לא כל כך יכול להמליץ עליו. הארגונומיה שלו פשוט לא התאימה לי.
קח גם בחשבון שזה אופנוע בסיסי כשהמרכיב היחיד שמככב בו הוא המנוע המצוין שלו רק שאתה לא ממש מקבל את המנוע המצוין הזה כי החל מ6000 סל"ד, ההגבלה מסרסת אותו נורא. משום שאתה הולך לנסוע איתו 140 ק"מ ביום, ככל הנראה בכבישים בינעירוניים, אז אתה הולך בעיקר לבלות איתו בתחום שבו המנוע מסורס (ולמען ההשוואה, החלפתי אותו בCB300R עם מנוע קטנטן שלמרות גדלו מרגיש נמרץ יותר מהSV המוגבל במהירויות בינעירוניות).
מעבר לזה, גם הSV וגם המונסטרים הם נייקדים והם מלכתחילה לא יהיו כל כך נוחים לנסיעות ארוכות. זה כנראה יהיה "נכון" יותר לפזול לכיוון של אדוונצ'רים עם מושב נוח, תנוחת ישיבה זקופה ומיגון רוח.
שאלה לפות''ש, האם הדוקאטי'ז האלו קיימים בכלל בתצורה מוגבלת? כי עד כמה שאני יודע לא ניתן להגביל דוקאטי בדיעבד (אשמח לגלות שאני טועה כמובן).
ניתן להגביל אותם בדיעבד וניתן לקנות אותם מוגבלים. מה שכן, אין להם אחד כזה לנסיעת מבחן. /:
למה שלא תיקח SV650 לרכיבת מבחן? (יש מוגבל).
דבר איתי ונתאם. אני עובד אצל היבואן.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
תודה. עשיתי נסיעת מבחן.
הוא סבבה, נוסע היטב, חלק, קל לתפעול, בלי בעיות. טיפה צפוף לי. הוא יעשה את העבודה כנראה יותר טוב מהדוקאטי, אני יכול לשים עליו ארגז מאחורה, הוא חסכוני ואמין ואני אגיע לעבודה בזמן. הדבר היחיד שהוא לא עשה בשבילי זה להעלות לי את הדופק ולהדביק לי חיוך מטופש לפנים.
ואגב, אין ויסטרום לנסיעת מבחן. אני לא יכול להבין את זה.
למרחקים האלה הייתי לוקח אופנוע עם תנוחת רכיבה יותר זקופה.
נסה לחפש קטמ אדוונצר בדלב או איזה סופר טנרה משומש.
גם ויסטרום יתאים.
לא רכבתי על הSV וגם לא כל הדוקאטי אבל התנוחות שלהם נראות לי מאד לא נוחות.
אם לא מוח, מה לגבי נינג'ה 400? בגיזרה הזו של A1, יש לו כנראה את הפוטנציאל הטוב ביותר להביא אותך עם חיוך לעבודה והוא צריך להיות מסוגל לעשות איתך את המרחקים האלה בקלות ובנוחות סבירה יחסית. רק שהתחזוקה מעט טרחנית ויקרה...
ב2015 היה KTM ADVENTURE 1050 שהגיע בהגבלה לA1, מנוע וי טווין 75 מעלות עם מומנט בשרני, היה מעניין. אבל הם נדירים וקצת מעל התקציב של פות"ש.
הייתי שוקל גם DUKE 690, מגיע גם בהגבלה לA1.
נכון הוא סינגל, אבל בדור החדש מאמצע 2016 הוא משמעותית פחות מווברץ, ואם הדרך לעבודה צפופה, אתה תקבל הזרקת אדרנלין קבועה במנה גבוהה ביותר, ועל פי תוואי הדרך המתואר, צפוף it is.
תנסה, מה יש לך להפסיד![]()
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
דוקאטי מגיע עם חבילה נוספת שכדאי מאד להכיר אותה, זה לא אופנוע למתחילים והמחירים שתשלם יהיו גבוהים ממה שאתה חושב
גם בכסף וגם בתחומים אחרים, על פניו נשמע כי הויסטרום תפור לדרישות שלך, אם אתה מחפש להתבלבל יותר נסה את הורסיס 650
אבל רק מהשנים האחרונות לקודמים הייתה בעיה שנפתרה. הרוסיס יותר מרווח ונוח, שווה לבדוק את שניהם, וילד נוסף למשוואה זה
ה-NC 750 של הונדה ייתן לך יותר מקום אמינות וצריכת דלק טובה. אלה צריכים להיות המועמדים שלך.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!