תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: חווית קניה מאכזבת בארנב אנרגיה

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    25

    חווית קניה מאכזבת בארנב אנרגיה

    אני יחסית חדש בתחום, וקניתי לא מעט מוצרים בארנב והייתי מרוצה מהשירות.
    לפני כחודש במבצעי סוף שנה רכשתי קסדה של חברת שארק וקניתי בנוסף משקף שחור, מכיוון שלא היה במלאי שילמתי והזמינו לי מסניף אחר, ביקשתי במיוחד לקבל משקף חדש ארוז וסגור.
    אחרי כשבועיים קיבלתי את המשקף ובגלל שכבר ביצעתי מספר רכישות עשיתי טעות ולא בדקתי את המשקף בחנות, הוא פשוט נראה סגור בניילון מקורי.
    שבוע שעבר אחרי כחודש מהקניה החלטתי לפתוח את האריזה ולראות את המשקף, ואז התברר לי שהאריזה שנראתה סגורה למעשה היתה פתוחה ורק סגרו חלק ממנה בנייר דבק, כל החלק הפנימי של המשקף היה מלא אבק דביק - דבר שמראה שהמשקף היה בחוץ, אולי בתצוגה - זה הפריע, אבל יותר מזה הפריע לי שהיו מספר שריטות קטנות וסדק קטן למטה במשקף שהוא כאמור שחור.

    כשדיברתי עם אחראי החנות ביקש שאגיע וכשהגעתי ניסה לעזור אבל טען שבגלל שעברו שבועיים אז לא ניתן להחליף - ולא מאשים אותו, מאשים רק את עצמי שפשוט סמכתי על היבואן שבאמת ימכור לי ציוד מקורי חדש וארוז, ובפועל זה לא קרה.

    להבא, לא אקנה יותר בארנב אנרגיה, הפסידו לקוח ואעדיף להזמין באמזון - שם אני בטוח שזה מקורי ובמידה ולא, הם מחזירים את הכסף חזרה.
    חשוב לי שאנשים ידעו שזה הציוד שנמכר בארנב אנרגיה, ואם בכל זאת החלטתם לקנות שם, תבדקו את הציוד מיליון פעם על מנת לוודא שהוא במצב חדש וטוב וכמובן ארוז לגמריי, לפני שאתם עוזבים את החנות.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    בושה
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי crazyj צפיה בהודעה
    אני יחסית חדש בתחום, וקניתי לא מעט מוצרים בארנב והייתי מרוצה מהשירות.
    לפני כחודש במבצעי סוף שנה רכשתי קסדה של חברת שארק וקניתי בנוסף משקף שחור, מכיוון שלא היה במלאי שילמתי והזמינו לי מסניף אחר, ביקשתי במיוחד לקבל משקף חדש ארוז וסגור.
    אחרי כשבועיים קיבלתי את המשקף ובגלל שכבר ביצעתי מספר רכישות עשיתי טעות ולא בדקתי את המשקף בחנות, הוא פשוט נראה סגור בניילון מקורי.
    שבוע שעבר אחרי כחודש מהקניה החלטתי לפתוח את האריזה ולראות את המשקף, ואז התברר לי שהאריזה שנראתה סגורה למעשה היתה פתוחה ורק סגרו חלק ממנה בנייר דבק, כל החלק הפנימי של המשקף היה מלא אבק דביק - דבר שמראה שהמשקף היה בחוץ, אולי בתצוגה - זה הפריע, אבל יותר מזה הפריע לי שהיו מספר שריטות קטנות וסדק קטן למטה במשקף שהוא כאמור שחור.

    כשדיברתי עם אחראי החנות ביקש שאגיע וכשהגעתי ניסה לעזור אבל טען שבגלל שעברו שבועיים אז לא ניתן להחליף - ולא מאשים אותו, מאשים רק את עצמי שפשוט סמכתי על היבואן שבאמת ימכור לי ציוד מקורי חדש וארוז, ובפועל זה לא קרה.

    להבא, לא אקנה יותר בארנב אנרגיה, הפסידו לקוח ואעדיף להזמין באמזון - שם אני בטוח שזה מקורי ובמידה ולא, הם מחזירים את הכסף חזרה.
    חשוב לי שאנשים ידעו שזה הציוד שנמכר בארנב אנרגיה, ואם בכל זאת החלטתם לקנות שם, תבדקו את הציוד מיליון פעם על מנת לוודא שהוא במצב חדש וטוב וכמובן ארוז לגמריי, לפני שאתם עוזבים את החנות.
    באמת בושה אבל לא מפליא, להבא תבדוק את אותם מוצרים ועוד אצל כולבוטקס, שם אתה יכול להיות רגוע בעניין השירות והאחריות.
    Tracer 900

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי crazyj צפיה בהודעה
    כשדיברתי עם אחראי החנות ביקש שאגיע וכשהגעתי ניסה לעזור אבל טען שבגלל שעברו שבועיים אז לא ניתן להחליף - ולא מאשים אותו, מאשים רק את עצמי שפשוט סמכתי על היבואן שבאמת ימכור לי ציוד מקורי חדש וארוז, ובפועל זה לא קרה.
    אין ספק שיבואן/חנות אחראים. אבל - אם הייתה טורח לבדוק מוצר בזמן - חוויה היית אחרת. היית אומר "יבואן לקח אחריות אל הפשלה שלו".

    ציטוט נכתב במקור על ידי crazyj צפיה בהודעה
    ואעדיף להזמין באמזון - שם אני בטוח שזה מקורי ובמידה ולא, הם מחזירים את הכסף חזרה.
    באמזון שאני מכיר מחזירים כסף רק אם אתה עומד בדרישות מדיניות החזרה. או במילים אחרות היית מקבל בדיוק אותה תשובה.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    25
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אין ספק שיבואן/חנות אחראים. אבל - אם הייתה טורח לבדוק מוצר בזמן - חוויה היית אחרת. היית אומר "יבואן לקח אחריות אל הפשלה שלו".


    באמזון שאני מכיר מחזירים כסף רק אם אתה עומד בדרישות מדיניות החזרה. או במילים אחרות היית מקבל בדיוק אותה תשובה.
    אם תשים לב, רשמתי בפירוש שזאת היתה טעות שלי שלא בדקתי ושסמכתי על היבואן לקבל מוצר חדש ארוז ומקורי, אבל זה לא משהו מובן מאליו?? אם אני מגיע לחנות יבואן ומבקש בפירוש מוצר ארוז וסגור ומקבל בפועל מוצר מלא אבק שרוט, זה נורמלי בעינייך?
    אני מאשים רק את עצמי שסמכתי על יבואן רישמי.

    פוסט זה נועד למטרה אחת בלבד - שכולם ידעו שאסור בשום פנים ואופן לסמוך על אף אחד ותמיד לבדוק את המוצר, זה הכל.
    לגבי אמזון - חולק עליך, אבל לא משנה.

אשכולות דומים

  1. חווית שירות - מוסך אופנועים.
    על ידי shochats בפורום כללי
    תגובות: 38
    הודעה אחרונה: 24-01-2018, 12:30
  2. חווית השירות שלי מכולבוטקס
    על ידי PRPR בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 02:57
  3. חווית שירות - בית קפה. הזורע.
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 19:02
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-08-2015, 16:32
  5. Brea - פיתוח קסדה סופגת אנרגיה
    על ידי RiderOnTheStorm בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-06-2015, 09:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO