כן. יכול להיות שהרצועה מחליקה מנקודה מסויימת על אחד הפולים (קדמי יותר הגיוני), וזה אומר להחליף פולי.
ובגלל שהרצועה לא נתפסת, אין התנגדות והמנוע מצליח לעלות לטורים גבוהים מאוד.
אם לא תפתח לא תדע.
ואם זה לא סוד, תוכל בהודעה הבאה גם לספר איזה קטנוע זה.
שבוע טוב,
הקטנוע נוסע ומגיב מצוין עד הרגע שבו הוא מגיע בסקאלה ל-115 בערך, ושם מתחילות כמו קפיצות/גמגומים, כאילו הוא מנסה למשוך עוד אבל לא מצליח. בנוסף הטורים מרקיעים שחקים ויוצאים מהסקאלה, וזה רק ב3/4 מצערת.
חשבתי על בעיה ברצועה/וריאטור..כאילו היא מחליקה שם או משהו. דעתכם?
נ.ב חשוב לציין שזה לא שהוא לא מסוגל לנסוע מהר יותר, כבר הגיע ל-130 בסקאלה (110 במציאות).
עלות מוערכת של פולי קדמי חברים?
לדיאלים כנראה פחות מאלפייה.
תאבחן את הבעיה כמו שצריך לפני שתשקיע.
שפשוף באזור המקביל לבלוק,אם לזה התכוונת לא גורם לכלום.
לא בטוח שמדובר בהחלקה,ופולים שגורמים להחלקה לא יודע כמה זה נפוץ.
אבל אפשרי.
כמובן שאוודא לפני שאחליף.
בכל אופן, גם אם לא מדובר בהחלקה, הבעיה חייבת להיות בויראטור, לא? במהירות גבוה (הכל יחסי כמובן), כשמתחילות הקפיצות, אז מרגיש כאילו משהו שם לא נתפס, כאילו המנוע רוצה ויכול להמשיך עוד אבל לא מצליח. זה תמיד קורה באותה מהירות ולא משנה מישור, ירידה או עלייה.
לא יודע,קשה להבין את מה שאתה רושם
אבל אם הסל"ד עולה בצורה אחידה ויש קפיצות הבעיה בוריאטור כן
תודה לך