תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: פריקת לחץ מבולמי אופנוע

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114

    פריקת לחץ מבולמי אופנוע

    שבוע טוב חברה
    שאלה קטנה, יש לי סיקסדייז 125 2016, יש לי פורקי לחץ.
    מתי הזמן הנכון לפרוק לחץ מהבולמים?
    בדרך כלל הייתי פשוט תוך כדי טיול כשאני יושב על האופנוע מתי שבאלי לוחץ על הפורקים .. והתחיל לצאת לי שמן מאחד הפורקים .. (פורקים חדשים גומיות לא יבשות או משהו)
    חבר אמר לי שצריך בעיקרון לפרוק לחץ כאשר האופנוע על גק והגלגל הקדמי באוויר. ניסיתי וכשפרקתי ככה כמעט ןלא יצא כלום.
    מישהו יכול להסביר לי קצת על הנושא? למה ייצא לי שמן והאם זה קשור שפרקתי לחץ כשהייתי על האופנןע?
    ומתי הכי נכון לפרוק?
    תודה !

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    קודם כל -
    פורקים אך ורק כשהאופנוע על הג'ק והגלגל באוויר!
    כל המטרה היא להשוות לחצים בין האוויר שבפנים לאוויר שבחוץ. כשאתה פורק כשאתה על האופנוע
    אתה גם פורק תחת לחץ, מה שבאמת ישפריץ החוצה שמן, וגם כשהבולם ייפתח יהיה בו תת-לחץ במקום לחץ תקין.

    זה בסדר שלא יצא כלום, הלחץ מצטבר עם הזמן וככל שאתה פורק יותר פעמים הלחץ שנצבר יותר נמוך.
    מבטיח לך שאם תחכה חודשיים ותפרוק יצא אוויר, וגם אז לא אמורה לצאת רוח פרצים.

    בקיצור - פורקים לחץ כשהאופנוע באוויר והבולמים קרים (לא מיד אחרי רכיבה)

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    אגב, קח עצה מניסיון מר שלי ושל אחרים -
    הפורקים האלה הם רעיון די גרוע. יש להם נטייה להשבר ולהשאיר חצי מהם תקוע בתוך ההברגה,
    או סתם להשתחרר ולעוף באמצע רכיבה.
    עדיף להחזיר את הברגים המקוריים.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    אגב, קח עצה מניסיון מר שלי ושל אחרים -
    הפורקים האלה הם רעיון די גרוע. יש להם נטייה להשבר ולהשאיר חצי מהם תקוע בתוך ההברגה,
    או סתם להשתחרר ולעוף באמצע רכיבה.
    עדיף להחזיר את הברגים המקוריים.
    כן כבר קרה לי, נשבר הפורק ונשאר חצי הפנים ..
    חילצתי אותו ושמתי חדשים

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    114
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    קודם כל -
    פורקים אך ורק כשהאופנוע על הג'ק והגלגל באוויר!
    כל המטרה היא להשוות לחצים בין האוויר שבפנים לאוויר שבחוץ. כשאתה פורק כשאתה על האופנוע
    אתה גם פורק תחת לחץ, מה שבאמת ישפריץ החוצה שמן, וגם כשהבולם ייפתח יהיה בו תת-לחץ במקום לחץ תקין.

    זה בסדר שלא יצא כלום, הלחץ מצטבר עם הזמן וככל שאתה פורק יותר פעמים הלחץ שנצבר יותר נמוך.
    מבטיח לך שאם תחכה חודשיים ותפרוק יצא אוויר, וגם אז לא אמורה לצאת רוח פרצים.

    בקיצור - פורקים לחץ כשהאופנוע באוויר והבולמים קרים (לא מיד אחרי רכיבה)
    תודה רבה על התשובה, שאלה נוספת, אם ייצא קצת שמן זה בסדר? או שחסר לי עכשיו שמן בבולם וזה פוגע בתפקוד?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ziv4 צפיה בהודעה
    כן כבר קרה לי, נשבר הפורק ונשאר חצי הפנים ..
    חילצתי אותו ושמתי חדשים
    נו, ולא למדת מהניסיון?!
    כמו שאתה מבין, זה לא רק אתה. יש להם נטייה להשבר. למה לשחק עם זה? זה לא כזה חלק חשוב...
    תחזיר את הברגים המקוריים ותשחרר עם מברג קטן ולא עם לחיצה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Ziv4 צפיה בהודעה
    תודה רבה על התשובה, שאלה נוספת, אם ייצא קצת שמן זה בסדר? או שחסר לי עכשיו שמן בבולם וזה פוגע בתפקוד?
    אני מניח שמה שיצא זה יותר "רטיבות" מאשר ממש שמן. קשה לי להאמין שיצאה כמות שמן שתשפיע על התפקוד.
    אם יצא רסס של כמה טיפות זה שטויות.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO