עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: ויסטרום 650 דור ראשון - מה המחלות של הכלי? למה לשים לב?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363

    ויסטרום 650 דור ראשון - מה המחלות של הכלי? למה לשים לב?

    היי חברים.
    אחרי מעל שנה של התלבטויות, מחשבות ורכיבה על מספר כלים, די ננעלתי על הויסטרום 650. נוח, מרווח, מנוע גמיש (מאוד התחברתי לווי-טווין), מאוד אמין (ממה שהשמועות אומרות לפחות), נראה טוב עם ארגז וכו'.
    הכלים שנכנסים לי בתקציב הם 2008-9 ומטה. כמובן שאעדיף שנתון גבוהה יותר וראיתי שצצים מדי פעם כלים עם 70-80 אלף ק"מ ויד נמוכה.
    אני מאמין שאפשר למצוא אופנוע שמור, אבל חשוב לי לדעת על מה לשים לב. מה המחלות של הכלי? נקודות חולשה? משהו שצריך לדאוג לו? אני רוצה שמעבר ליישור קו סביר בדוגמאת צמיגים, שרשרת/גלג"ש וטיפול לא אצטרך לצלול לתיקונים שירוקנו לי את הכיס. כבר היה לי אופנוע נבלה וזה לא משהו שהייתי רוצה לחזור עליו.

    ושאלה לבעלי הכלי - איך האופנוע מבחינת אמינות? על הנייר - שמעתי רק דברים טובים עליהם, על זה שהמנוע יכול לשרוד הרבה מעבר ל-200 אלף ק"מ בידיים נכונות, שזה משהו שמאוד חשוב לי. אם יש למישהו חוות דעת לכאן ולכאן - אשמח לשמוע.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    המנוע ישרוד 200000 ק"מ החלקים מסביב פחות, סטרטר, דינמו, מיישר זרם ונטה, תרמוסטט מיסבי גלגלים, דמפרים של גלגל שיניים אחורי ועוד בלי קשר ליצרן (איטלקי סיני, יפני) מגעים בקושי לקילומטר'ז כזה ובדרך כלל מוחלפים לפני.

    ה650 הדור הראשון אמין מאד, הדבר היחיד שאני זוכר זה קונקטור בתוך הפרינג צד שמאל שלא מוגן מים ורכיבות בגשם הובילו לקצרים שם, קל יחסית לתיקון ואפשר גם לבצע טיפול מונע של אטימת הקונקטור או החלפתו במשהוא יותר רציני.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אגב 2007 ומעלה זה דור שני עם כמה שנויים חשובים כמו שסתום ICS בגופי המצערת ו2 פלאגים לבוכנה כמובן זה בגלל ש2007 הוי סטרום 650 הפך ליורו 3

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    תודה על התגובה המהירה. חשבתי שכל מה שמתחת ל-2012 זה דור ראשון בגלל העיצוב, חידשת לי.
    יש משהו ספציפי שצריך לחפש בקילומטראז' דומה למה שציינתי? מה שצריך להחליף ב-130 אלף ק"מ יוחלף, זה לא מדאיג אותי, יותר קריטי לי העשרות אלפי ק"מ הראשונים ושלא יתפרק לי תוך כדי.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    תודה על התגובה המהירה. חשבתי שכל מה שמתחת ל-2012 זה דור ראשון בגלל העיצוב, חידשת לי.
    יש משהו ספציפי שצריך לחפש בקילומטראז' דומה למה שציינתי? מה שצריך להחליף ב-130 אלף ק"מ יוחלף, זה לא מדאיג אותי, יותר קריטי לי העשרות אלפי ק"מ הראשונים ושלא יתפרק לי תוך כדי.
    אין משהוא ספציפי, האופנוע נבנה לתלפיות אבל בקילומטרז' כזה יש משקל כבד יותר לאיך שמרו עליו לאורך השנים.
    יש עדיפות לאופנוע שטופל רק בסוזוקי כי אז תוכל לקבל את כל ההיסטוריה שלו ולהחליט מה לעשות כטיפול מונע, למשל ב130000 אם עדיין מיסבי הגלגלים מקוריים הייתי מחליף אותם.

    הבולם האחורי של הוי סטרום מעולם לא הצטיין גם כחדש לכן אם אתה מתכנן חיים ארוכים איתו שווה להחליפו

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    אני עם 2011, כרגע עם 108k.
    מתוכם 40 בשנה האחרונה.
    בארץ יש אנשים שעברו את ה200 אלף ללא בעיות מיוחדות, בחול גם את ה400 אלף.

    אני מאמין בטיפול מנע, לכן ברגע שאני מזהה
    גומיות שהתחילו להתייבש אני מחליף.
    לאחרונה החלפתי מחזירי שמן של הטלסקופים.
    מיסבי גלגלים ומחזירי שמן, שממש לא הייתי חייב.
    פרט לזה, טפל, תדלק וסע.

    אם יש לך קצת חוש טכני ממליץ לטפל לבד. תכיר את האופנוע הרבה יותר טוב ותחסוך לא מעט. חפש טבלת טיפולים שהעלתי באחד השירשורים.

    ואם יש שאלות נוספות אתה מוזמן לשאול

    פבל

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי weref צפיה בהודעה
    אני עם 2011, כרגע עם 108k.
    מתוכם 40 בשנה האחרונה.
    בארץ יש אנשים שעברו את ה200 אלף ללא בעיות מיוחדות, בחול גם את ה400 אלף.

    אני מאמין בטיפול מנע, לכן ברגע שאני מזהה
    גומיות שהתחילו להתייבש אני מחליף.
    לאחרונה החלפתי מחזירי שמן של הטלסקופים.
    מיסבי גלגלים ומחזירי שמן, שממש לא הייתי חייב.
    פרט לזה, טפל, תדלק וסע.

    אם יש לך קצת חוש טכני ממליץ לטפל לבד. תכיר את האופנוע הרבה יותר טוב ותחסוך לא מעט. חפש טבלת טיפולים שהעלתי באחד השירשורים.

    ואם יש שאלות נוספות אתה מוזמן לשאול

    פבל

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    תודה על התגובה!
    שלחתי הודעה בפרטי
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    תודה על התגובה!
    שלחתי הודעה בפרטי
    ברשותך אענה כאן לטובת הכלל

    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
    אמרת שמעבר למה שציינת - לטפל, לתדלק ולנסוע. האם היו לאופנוע בעיות מיוחדות כשקנית אותו? תחזוקה מונעת זה משהו שאני מאוד דוגל בו (בשבילי לטפל מאוחר זה לטפל לפי הספר, מעדיף לטפל לפני הזמן), כך שאני רגיל לזה, אבל אני לא רוצה הפתעות מיוחדות.
    קנתי אותו עם צמיג אחורי מרובע, דיסק אחורי גמור,מייסבי היגוי עם מדרגה ולפני טיפול 24 (טיפול גדול).
    לכן ישור קו היה טיפול 24 עם כמה תופסות.

    בגלל קילמטרז' גבוה שאני עושה, רציתי לשמור על טיפולי בינתיים ממש קטנים (שמן, מסנן שמן ושרשרת) ואת שאר הדברים לעשות רק בטיפולי 24K. בשביל זה עברתי לפלאגי אירידיום ופילטר אוויר רב פעמי.
    על הדרך החלפתי גם נוזל בלמים, דיסק אחורי, רפידות אחורה וקדימה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
    מה צריכת הדלק הממוצעת שלו ברכיבה עירונית? ומה בבין עירונית?
    מנהלתי רגוע 1:21
    טיול בקצב + ציוד + מורכבת - היה גם 1:15
    אני לרב עם מזדוודות במנהלתי+ ויוצא 1:18

    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
    מה תדירות בדיקת מרווחי השסתומים אצלו?
    ומה נחשב בו כטיפול שוטף?
    לספר טיפולים
    **שים לב שזה לפילטר רב פעמים ופלגי אירידיום.
    6K/12K חצי שנה - שמן
    18K שנה וחצי - שמן, מסנן שמן, בדיקת מיסבי היגוי
    24K שנתיים - שמן, נקיון פילטר אוויר, כיוון שסתומים, בדיקת פלאגים (החלפה כל 48K)

    תראה את הטבלת השוואה אחזקה ביחס למוסך - עבור 48K (בשבילי זה שנה)

    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
    אני מטפל בד"כ לבד בדברים כמו שמנים, פילטרים, פלאגים, כיווני שרשרת ואין לי ידע בכלים מקוררי נוזל או בעלי הזרקה כי לא היו בבעלותי כאלה.
    זוג קרבורטורים שלא דורשים תחזוקה שוטפת.
    מערכת קירור גם לא דורשת יחס מיוחד. בישור קו תחליף נוזל קירור וטרמוסטט, כל שנתיים תחליף נוזל ואתה מסודר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
    איך הוא מרגיש ברכיבה נמרצת יחסית? לא מתכוון לגרד איתו רגליות, אבל מה התחושה הכללית שלו כשהדרך מתחילה להתעקל?
    מרגד כמו גדול. אנחנו מתאמנים באופנוען מאומן ממש בכיף. מדובר בכלי מאד יציב, גם על הצד. בזכות ה"19 מקדימה.
    אבל ליציבות יש משמעותיות: הוא לא "נופל" לפניה כמו אופנועי כביש - צריך קצת כח בהיגוי, שינוי כיוון מהירים ופניות הדוקות הוא גם יודע לעשות אבל צריך ללמוד להזיז אותו - הרגשתי בטוח אחרי כמה אימוני רכיבה.
    לא ציפתי אבל בהחלט אפשר להנות איתו לצד השימושיות האדירה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
    ובמידה ואין ארגזי צד - מה יכולת ההשתחלות שלו בפקקים? מה אתה יכול להגדיר כמהירות שיוט נוחה בשבילו? האם יש לו בעיות ידועות כמו הזעות שמן, שריפת שמן וכו'?
    אני לא יותר מידי מסתובב בעיר, אבל ללא זיווד הוא צר עם כידון גבוה. בדרך כלל הבעיה זה רוחב הכידון. לא פגשתי אופנועים שלא הצלחתי לעבור אחריהם.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG
    ובכללי - איך זה לחיות איתו ביומיום? יש לי תחושה שהוא כל הכח שאני אי פעם אצטרך, אבל הייתי שמח לשמוע ממישהו שרוכב על אחד כבר עשרות אלפי ק"מ.
    רק בשנה האחרונה עשינו 40K יחד, 180 ביום 5 פעמים בשבוע.
    חייב להודות שנשברתי ואני חוזר לגור במרכז קרוב לעבודה, אבל רק בגלל התנועה והנהגים בארץ.
    אין שום בעיית נוחות או אמינות. הייתי איתו בכל מקום ובכל מזג האוויר, פשוט טנק. הוא לא הכי מהיר או חזק, אבל כח יש והוא זמין כל הזמן.
    שיוט סבבה עד 150 חציל לשעה, אפשר גם יותר אבל אז בלי סיגריה.

    לא הייתי מתנגד ליותר פאן פקטור, או שאולי נלך לקורס טייל ברייק

    פבל
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אוקיי, תודה רבה על ההתייחסות לכל הפרטים! ענית לי בערך על כל מה שרציתי לשמוע.
    רק עוד שאלה - אני שמעתי שהם צורכים שמן מעל 8 אלף סל"ד או במהירות מעל 130 קמ"ש. לחבר יש אח שרוכב על ויסטרום שנת 2009 כמדומני עם כ-70 אלף ק"מ והוא אומר שהאופנוע צורך שמן. מחיפוש מהיר בגוגל גם גיליתי שיש בעלים שמתלוננים על זה.
    אתה מכיר את הבעיה? מה אתה יכול לאמר לגביה?
    והויסטרום הוא עם קרבורטורים? את זה לא ידעתי. חשבתי הוא מוזרק כמו ה-SV.
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    יתכן ואני טועה לגבי המערכת דלק, תבדוק בספר. בכל מקרה גם במזרקים אין מה לגעת.

    אני לא שמתי לב לאיזה צריכת שמן מוגזמת. אין צורך להוסיף בין טיפולים.
    אני גם לא רואה סיבה להיות מעל 7 אלף סלד ביום יום.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    באיזה סל"ד הוא משייט בהילוך אחרון בכביש מהיר במהירות של 130-140?

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    140 6.5

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    שים לב על בדיקת שמן תכופה [יש חלונית] אם אתה רוכב במהירויות גבוהות,יש למנוע נטיה לחסל את השמן,
    מה גם שהתכולה זעומה [2.3 ליטר].
    זה נכון לכל הסטרומות 650.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    1
    מישהו נתקל אולי בבעיה של אור קידמי בא והולך לבד

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השפיץ צפיה בהודעה
    מישהו נתקל אולי בבעיה של אור קידמי בא והולך לבד
    1. השאלה שייכת לפורום הטכני, ולא לשרשור בן שנה שמדבר על "מחלות" של ויסטרום.
    2. בסבירות גבוהה, יש לך בעיית מגעים. תנסה להזיז את החוטים באיזור הפנס, אולי תצליח לשחזר את הבעיה ואז תדע באיזה קונקטור/חוט מדובר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-01-2019, 17:51
  2. למה השמות של המחלות תמיד של אשכנזים ?
    על ידי levil בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 04-09-2018, 14:30
  3. למה לא לשים אגזוז חיקוי? למה כן?
    על ידי kanter.m בפורום פורום טכני
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 29-06-2017, 09:58
  4. איפה לשים קסדה?
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-02-2016, 08:35
  5. לא מוגבל ראשון - עזרה בבחירת הכלי
    על ידי megahertz בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 03-02-2016, 16:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO