לגבי ההילוכים, אתה יכול למצוא רגלית קצרה יותר.
בזמנו ב-SV שלי החלפתי לרגלית קצרה יותר ומתקפלת.
![]()
היי חברים ,
בהמלצתכם לפני 3 חודשים רכשתי SV650 2016 עם 18 ק"מ.
אני מחפש מקום טוב מקצועי ואמין לטיפול גדול באופנוע האופנוע עם 26 אלף ק"מ .
1.מהו המרווח הטיפולים באופנוע הזה ?
2.בנוסף לטיפול אני גם צריך להחליף 2 צמיגים קדימה ואחורה כי פתאום קלטתי שיש בהם מן סדקים [המון] כאלה למרות שיש הרבה "בשר".
3.יש לי בעיה רצינית עם הידית קלאץ' ורגלית ההילוכים.
קודם כל ידית הקלאץ' רכה מאוד ו"הנקודה" בה מאוד מאוד קטנה ודי "מחליקה".
כשאני רוצה לעלות על מדרכה עם האופנוע אני ממש אבל ממש מתקשה . כל פעם בורח לי הנקודה בקלאץ'.
בנוסף יש לי בעיה עם הרגלית הילוכים , היא סופר קיצונית !!
ב R3 כשהיתי מעלה הילוך אז הייתי נותן בו "מכה קטנה" כלפי מעלה .
ב SV650 גם כשאני נותן זווית לרגל כלפי מעלה אני עדיין לא מגיע למצב של להעביר את ההילוך.
אני אשכרה צריך למשוך א הרגל והברך כלפי מעלה .
וגם כשמורידים הילוך זה לא נגיעה עם הרגל אלא ממש להוריד למטה.
זה לא היה כל כך חריף כשקניתי את האופנוע אבל זה בהחלט החמיר עם הזמן.
בפניות פשוט אני לא יכול להעלות הילוך בלי "סיכון".
איך מסדרים את זה?
נסיתי לצייר את מצב ההילוכים ברגל ב"צייר" לצורך המחשה.
סלחה מראש שאינני פיקאסו
מה שאני מנסה להמחיש זה כמה רחוקה הנקודה שמעבירה את ההילוך , אם אני נותן זווית לכף הרגל עד הסוף זה לא מספיק.
צריך למשוך את הברך עצמה כלפי מעלה.
הילוכים.jpg
נערך לאחרונה על ידי John; 29-01-2019 בשעה 13:06.
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד
לגבי ההילוכים, אתה יכול למצוא רגלית קצרה יותר.
בזמנו ב-SV שלי החלפתי לרגלית קצרה יותר ומתקפלת.
![]()
לפי התופעות שתיארת, סיכוי גבוה שכבל קלץ' שלך מתחיל להיקרע ועכשיו יש רק כמה סיבים שמחוברים.
מרווח הטיפולים שלו באירופה הוא 12,000 אבל בארה"ב הוא 6,000. תחליט מה שתחליט.
לגבי העברת ההילוכים, אני מכיר את האופנוע וזה ממש לא צריך להיות ככה...
ממליץ על זן אופנועים ברחוב אליקום ת"א
לגבי הרגלית הילוכים, תבדוק שאין לך חופש בין הרגלית לציר. לפעמים החופש הוא מבורג הידוק שהשתחרר ואז רק לחזק ולשים לוקטייט חלש שלא יפתח שוב. ולפעמים יש שחיקה בשיני הזחה ברגלית או בציר. זה כבר דורש החלפה או אלתור (לא מומלץ).
בכל מקרה, אם יש חופש לסדר. כי נסיעה עם חופש תשחוק בוודאות את השיניים. אם זאת רק הרגלית- ניחא. רגלית מאיביי וכמה דקות עבודה.
אם שיני הציר נשחקות, זאת כבר יותר עבודה ויותר כסף.
עריכה-
כמובן שהחפש הקריטי הוא בציר יציאה מהגיר, אבל יכול להיות חופש בכל אחד מהאלמנטים- רגלים, שטנגה החיבורים ביניהם.