ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
מרווח הטיפולים הוא כל 5. במידה והאופנוע עובד הרבה בשטח, כדאי לקצר את המרווחים להחלפת שמנים וניקוי או החלפת פילטר אוויר.
ככל הידוע לי, מדובר באחד הכלים היותר-אמינים. כל עוד תטפל היטב, סביר להניח שלא תגיע לעבודות היקרות (כגון שיפוץ מנוע) בשנים הקרובות.
רוב החלקים המתכלים (שרשרת, בלמים וכו') ניתן להשיג כתחליפיים, ואז מחירי החלפים של היבואן אינם קריטיים עבורך.

ל-CRF אומנם מוצהר מרווח טיפולים של 12K, אבל אני בטוח שהמרווח הזה מוגזם ונובע מטעמי שיווק.
הייתי חותך את המרווח הזה בחצי אפילו אם האופנוע היה עובד בכביש בלבד. אם הרכיבה גם כוללת אחוז שטח משמעותי - אז ביצוע טיפולים בתדירות כזאת, הוא דרך טובה להבטיח שהמנוע לא יאריך ימים.
תודה רבה על התגובה!
ברמת העיקרון, האופנוע ישמש 90% לכביש (כן, כבישים מהירים, הקו הקבוע שלי זה חולון-נתבג-ראש העין),
שטח יהיה בוודאות (אחרת הייתי קונה כביש) בשבתות, ויכול להיות שגם שישי לסירוגין.. בכל אופן,
האופנוע יעשה ק״מכמו של מכונית.
אפשר לסמוך עליו?
ולגבי קניה של כלי ישן? זה בסדר?