מרווח הטיפולים הוא כל 5. במידה והאופנוע עובד הרבה בשטח, כדאי לקצר את המרווחים להחלפת שמנים וניקוי או החלפת פילטר אוויר.
ככל הידוע לי, מדובר באחד הכלים היותר-אמינים. כל עוד תטפל היטב, סביר להניח שלא תגיע לעבודות היקרות (כגון שיפוץ מנוע) בשנים הקרובות.
רוב החלקים המתכלים (שרשרת, בלמים וכו') ניתן להשיג כתחליפיים, ואז מחירי החלפים של היבואן אינם קריטיים עבורך.
ל-CRF אומנם מוצהר מרווח טיפולים של 12K, אבל אני בטוח שהמרווח הזה מוגזם ונובע מטעמי שיווק.
הייתי חותך את המרווח הזה בחצי אפילו אם האופנוע היה עובד בכביש בלבד. אם הרכיבה גם כוללת אחוז שטח משמעותי - אז ביצוע טיפולים בתדירות כזאת, הוא דרך טובה להבטיח שהמנוע לא יאריך ימים.