מקפיץ!
מישהו ?
שלום חברים,
אני מתכנן לחזור לרכב לאחר שנתיים של הפסקה(בגלל פציעה שלא קשורה בדו"ג).
האופנוע האחרון שהיה לי, היה S1000RR, שנת 2013.
קניתי אותו מהחברה והחזקתי אותו במשך 4 שנים נפלאות, עד לפציעה המקוללת שאילצה אותי למכור את הכלי שכל כך אהבתי.
אני מעוניין לחזור לאותה נישה(סופר ספורט\אופנועי כביש), רק שהפעם, אני מחפש משהו קל יותר מבחינת משקל ולא זקוק לשיא ההספק.
אני מאוד נמשך ל899, רכבתי עליו עוד שהיה כלי לנסיעות מבחן.
הבעיה העיקרית שסבלתי ממנה ברכיבה של שעתיים, הייתה החום הנוראי שהוא מפיץ מתחת לכסא הרוכב ולרגליים.
מלבד זה, די התחברתי.
האם מישהו שהיה בעלים בעבר או בהווה, יכול לשפוך קצת אור על הכלי: אמינות, תחזוקה, בעיית החום האיומה ובעצם כל דבר אשמח לשמוע.
תודה מראש.
נערך לאחרונה על ידי pita100; 03-02-2019 בשעה 21:14.
מקפיץ!
מישהו ?
ניסית להתייעץ בקבוצת דוקאטי בפייסבוק (דסמו) ?
Tracer 900
מה אתה באמת מצפה שיגידו לו בקבוצה הזאת?, קבוצה של אנשים עיוורים שהולכים בעיניים עצומות אחרי היבואן.
pita100 לא מכיר את ה 899 אבל היה לי דוקאטי ולצערי מכיר את היבואן, לדעתי חפש משהו אחר, עם כל הריגוש וזה שדוקאטי נשמע מאוד סקסי בסופו של יום גם אם היו נותנים לי היום אופנוע בחינם לא הייתי מסכים לקשור את עצמי שוב ליבואן הזה.
מבין בדיוק למה אתה מתכוון ולצערי מכיר מקולגות באופן אישי מקרים לא ממש נעימים.
אני מתכוון לקנות חלקים ברובם בחו"ל ולטפל אצל מכונאי שמבין ומנוסה בדוקאטי. לא מתקרב לליגל!
היה לי 848 לפני הבימר, חצי שנה עם אפס תקלות.
איזה כלי היה לך?
דיאבל, לא תטפל אצל היבואן, במכירה תהיה לך בעיה בגלל שיקטלו את האופנוע שלך.
בעיה למכור תהייה לי, דוקאטי לא להיט בשוק!
איך אתה מבין שפקטור של מכירה הוא בעיה מבחינתי(רק הדגשתי שיש בעיה בין כה וכה!)? לא ביקשתי התייחסות לנ"ל, זה לא מעניין אותי. אני קונה כלי למספר שנים, בדיוק כמו הבימר שהיה בבעלותי.
אשמח לחוות דעת מאנשים שבבעלותם או שהיה בבעלותם הכלי הנ"ל עם דגש על אמינות, מחלות והתתמודדת עם החום הישראלי.
אני לא בעלים של כזה. וכנראה שגם לא אהיה. אבל סה"כ נשמע אופנוע מדליק.
הנה פורום של האופנוע הנ"ל תשאל שם. אפילו במדינות קרות מתלוננים על החום שפולט האגזוז. כפי שהבנתי גם אפטר מרקט לא פותר.
https://www.899panigale.org/forum/89...ts-issues.html
I've just hit the 7,000km marker on the Pani. Couple issues have come up since i first took ownership. Wanted to share this with you guys.
1) Gear indicator on the display doesn't read neutral anymore, skips between gear 1 & 2. So basically at a light i'll be stopped and the gear indicator would be showing 1.
2) The exhaust wrap around on the aft cylinder gets really hot. Really not comfortable when stuck in traffic on a 30 degree day. (Common problem, i know)
3) Throttle slack, there's about a half inch of play on the TBW fairly annoying in traffic. The response is obviously affected by this.
4) Hot start issue. Bought the bike brand new from the dealer. Got home and would't start anymore. Had to remove the charcoal canister on the rhs of the bike and extend the pipping down to the lower fairing. Smells of gas in my garage now since the vent is open now. But starts every time now!
5) Bought an original rear seat cowl from Ducati. The batch of pearl white does not match the bike for some reason. It actually looks like its been sitting out in the sun too long and is a shade off.
6) The heat shield over the rear exhaust exit comes loose from it's top half. Common problem which many ducati owners have. I don't know if its suppose to be glued or bolted down but its starting to rattle.
אם אתה קונה אופנוע מהרגש כיוון שהוא עושה לך את זה, אז בעצם אין משמעות לכל מה שיגידו לך, כמו שאין משמעות למחיר המכירה
או ההוצאות שיהיו במשך הזמן שתחזיק אותו.
קניתי ככה כמה אופנועים, את הבימר שלי אפילו לא ראיתי נוסע, את הוי מקס קניתי בגחמה של רגע, בלי לדעת מה מחיר השוק, מה המחירון
ועל מה המהומה, פשוט בדקתי לבד מצא חן בעיניי, המוכר שיתף פעולה העברתי כסף וזהו.
אם אתה רץ להרפתקה סבבה, יהיה לך חם, יהיו הוצאות לא צפויות, יהיה לך כלי שאתה מוצא מלהיב, את כל השאר תוכל ללמוד בפורמים
בחו"ל שם הוא נמכר בכמויות הרבה יותר גדלות ויש ידע נצבר הרבה יותר מפה, למרות שהידע נכון למציאות שם.
החכמה למצוא כאן מוסכניק שאוהב ומבין את הדגם ויהיה מוכן לעזור, ללמוד לבד הרבה דברים ולקבל הכל באהבה.
כל זה יילך אם הבנתי נכון את הראש שלך, אבל אם אתה מחפש אישור לדברים שלא קיימים אתה עלול להתאכזב. זה כל הסיפור.
ולציקי - הינה המלצה אחרת!
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שושנים כפי שאמרתי בהתחלה אופנוע מדליק . מיוחד מאוד. יפה במיוחד אדום פרארי
אבל.. כמו רוב הכלות היפות זה מגיע עם נדוניה.
אם פותח השירשור רוצה לרכב על הסוס המשוגע הזה בגלל גחמה נהדר.
אם הוא מחפש הצדקה לרכישה של סוס כזה. כנראה יהיה לו קשה למצוא את זה.
יש לבחור מכנסיים מבודדות (חום)
יש לבחור חברים בליגל
יש לבחור סבלנות לטנק דלק שנגמר אחרי 120 ק"מ (על פי פורומים . מעולם לא רכבתי על אחד כזה)
שיהנה ואני בטוח שהוא יהנה! אני הייתי מניח בסלון וסולח על הכל
יש אחד כזה בסלון של מישהו
דוקאטי בסלון.jpg
נכון, בא לי משהו קצת שונה.
אופנוע הוא לא כלי התחבורה העיקרי שלי, בקושי ארכב במהלך השבוע.
בחו"ל, במקומות חמים, האופנוע רותח! מטגן ביצים!
באסה! ה848 היה חם, אבל סביל.
זיקי, none of the above.
כמו שכתבתי, מבאס החום וכן, מכיר גם את צריכת הדלק.
הבעיה העיקרית היא שהנורה נדלקת לפני הזמן ומתעתעת. הצריכה בפועל גם לא להיט, תלוי בסגנון הרכיבה.