יפה יפה אבל בקושי אופה, אפילו שורף (:
הבט (בכול אופן לדעתי): זה אופנוע נישה מאד מיוחד.
אם מתכוון לרכב עליו לעבודה ברחובות הסואנים של *^#@, בחר כלי אחר. תהנה יותר, יהי שימושי יותר.
אם המטרה היא רכיבות ספורטיביות, מדי פעם לצאת לנשום אויר צלול בפסגות הרריות או מסלולים סגורים, לך על זה הוא יספק לך חיוך שאף אופנוע אחר לא יאפשר לך.
אך הוא גם ידרוש ממך, האופנוע די חלש עד ל 7-8 אסל״ד, זה אומר שאתה צריך להיות מודע לסל״ד ולהילוך ולהערך בהתאם לדרך.
ככול הנראה גם תחזוקה של כלי כזה לא זולה (בטיפול גדול 24k) לפי מה שמבין חצי אופנוע מפורק כדי להגיע לפלגים, זה לא יכול להיות טיפול זול.
עם כול זאת, זה אופנוע חד (יש המכנים אותו סכין המנתחים של הדו״ג) עם לא מעט אלקטרוניקה שתפריע לך או תעזור לך, אך תשאף לשמור אותך אנכי על הגלגלים.
אופנועים בכלל זה לא עסק כלכלי, ולכן להסתכל על זה דרך סחירות הכלי זו הסתכלות לגיטימית אך משהו מפוספס כאן.. ושוב הכול תלוי באישיות שלך, מה משחק תפקיד ומה לא.
לגבי החום המטורף שמתפשת מאיזור האגזוז והמנוע, אז בחורף זה סבבה (כנראה) בקייץ אם רוכב באיזורים הרריים זה כנראה נסבל, ואם רוכב בקייץ בעיר גם תחתונים קרמיים לא יעזרו.
בכול מקרה יש את מגני החום הללו שלפי מה שמבין משפרים את החוויה דרמטית.
בהצלחה, רכיבות מהנות ובטוחות!
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death