מכיוון שהאופנוע הולך לבלות אצלי כמה שנים טובות.
ומכיוון שכל שנתיים אני מלטש כמו כלב את הפנסים בשאר רכבי הבית (עבודה עצמית, ניירות מים ולכה עמידה בuv, מעורבבת עם טרפנטין),
החלטתי שכאן אני מקדים תרופה למכה.
חיפוי הנורה הקדמית הוא פלסטי, והחלטתי לחכת על משהו הפיך- פילם שקוף מסנן uv.
ימים יגידו אם ה200 ש"ח ששילמתי השתלמו:
IMG-20191223-WA0002.jpg
IMG-20191223-WA0013.jpg
אדוונצ'ר זה סוג של רוכב, לא של אופנוע.... (AsafA)
תתחדש
איפה רכשת ( נראה כמו חנות לאבזרי רכב או משהו כזה).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אלוף הציפוים בפתח תקווה. תכלס הפילם עצמו עולה גרושים (אם אתה מאמין לסיני שמוכר לך שזה באמת מסנן uv). רוב הכסך הוא על העבודה. מכיוון שזאת פעם ראשונה, והפנס הוא די צורני, העדפתי לתת לבעל מקצוע. לקח לו איזה רבע שעה-עשרים דקות, והוא היה צריך למתוח הרבה ולעבוד הרבה עם פאן כדי שזה יתיישב במקום כמו שצריך.
הפרק מוקדש לtundraOg
רכבתי היום ללוויה של דוד יקר שלי שנפטר.
המשימה שהוצבה לnc זה לצאת מירושלים ותוך שעה להגיע לבני ברק לאסוף את אחותי השמנמנה (צביקה לא להלשין) ומשם לכפר נטר לבית קברות.
אגב אם מישהו מתכוון להחזיר ציוד המקום שם ממש עושה חשק אני מזמין לי ולאישתי שתחייה עד מאה כעשרים חלקה חביבה (מי שיתפגר קודם יהיה למטה).
כאמור יצאתי מירושלים וויז מצהיר על כשעה כמובן שהוא לא יודע שאני על אופנוע.
בראש יושב לי tundraog וkkatkuv וכמובן נושא הnc.
החלטתי לצאת מהחשיבה של loki שהיא במידה רבה (אני חושב על סמך התגובות של kkatkov) כמו של קקטקוב ולנסות לחשוב כמו tunderog.
ביציאה מהעיר נתקלנו בעומסים והnc צלח אותם ביעילות מופתית למרות ארגזי הצד.
התנוחה הגבוהה והגזרה של הדוגמנית אפשרו לצלוח את הפקקים בקלות קטנועית.
את הכביש המהיר צלחנו בקצב זריז בהשוואה לתנועה והאמת שלא הורגש מחסור בכח.
הnc תמיד היה מעל קצב התנועה.
,את הדרך לבני ברק חצינו דרך הירדן לעבר שדרות ירושלים בנוחות רבה ובהחלט ללא תחושת אי נוחות או קושי למעט האוכלוסיה המקומית שדורשת משנה שימת לב.
אחותי המתינה למטה ועמדנו בהערכת זמן שנתתי לה.
מבני ברק היעד הבא היה כפר נטר לבית עלמין מנוחת עולם.
כנראה ששם לא תגיע תחיית המתים ואוכלי השרימפס שמנמנמים להם שם לא יתעוררו בביאת המשיח.
חצינו את דרכנו בטירוף של בני ברק כאשר המתלים מתמודדים יפה עם עלמת החן מאחור והכבישים המופלאים של בני ברק על הבורות והכפלים באספלט.
המנוע גמיש מאוד ויודע לתת ביטחון מספק עם המומנט (זה לא gtr או באנדיט) שיודע להתמודד עם המשקל והקצב העירוני.
הסאונד שבוקע מהאגזוז המקורי נעים לגמרי.
עם עליתנו על כביש 4 התחלנו לרוץ קדימה התוספת מאחור של אחותי כן מורגשת ואחרי תזכורת קלה לאחותי על יסודות הרכיבה העסק היה נעים יותר.
בהטיות במחלפים הnc שומר על כיוון ומתמודד יפה מאוד עם הכביש ועם אחותי מאחור.
בהגיענו לאזור בית העלמין ישנם פסי האטה והnc בלע אותם ללא בעייה וכך גם את שביל העפר שמוביל לבית עלמין.
היגענו באיחור קל אבל כן עמדנו ביעדים.
החזרה בלילה (טוב 18:00 כבר חשוך) התאורה טובה והכל זרם יפה.
ובכן נחזור לtunder. וקקטוב.
קקטוב אני חושב שעשינו קצת עוול לnc.
הnc ככלי תחבורה מצויין.
אם ההגדרה שלך לקטנוע זה כלי ליוממות שמטרתו לקחת נוסעים מנקודה 1 לנקודה 2 ביעילות אז הוא לגמרי קטנוע אבל יש לו ערך מוסף שהוא תכל"ס אופנוע לכל דבר.
הבעייה שלי ולהערכתי גם שלך זה שאנו יורדים ממכונות עתירות מומנט והספק שבהחלט מכוונות גם לדברים אחרים.
לאדם שמטפס מאופנוע ביינוני שלא מחפש את הספק או אדרנלין זה כלי שיתן לו המון הנאה.
כן לי כחובב מנועי 4 בשורה המנוע קצת עייף אבל הnc לגמרי בסדר כל עוד אנו זוכרים שהוא קונספט חדש ומכניסים אותו לרובריקות המתאימות.
לדעתי בהשוואה לוורסיס 650 אין לnc מה להתבייש.
מול הויסטורם התחרות קצת יותר קשה אבל יש ערך מוסף של תא מטען ואולי גם מחירי אחזקה עדיפים.
צריכת הדלק נושא שמוערך יתר על המידה כי כשדורשים קצב גבוה צריכת הדלק משתנה לרעת הכלי באופן מהותי.
התדלוק האחרון ( לא ברכיבה הזאת) עמד על 20 קילומטר לליטר.
אני מחר יעדכן כמה עלתה הרכיבה לכיוון נתניה פלוס קצת עירוני.
Tunder
עשית אחלה קנייה מקריאה בפורומים הnc אמין מאוד.
יש נקודות תורפה כמו בולם אחורי שהולך יחסית מוקדם ואולי עוד כמה דברים שוליים.
כמובן שאצלי האופנוע עבר 10k אז אין לי יכולת להעיד על האמינות.
אז לסיכום:
למי שמחפש אדרנלין ובא מאופנועים גדולים ועתיריי נפח הnc לא ממש ירגש.
למי שרוצה כלי ליוממות עם ערך מוסף הnc יהיה פרטנר נהדר.
ולשאלה האם אני מתחרט על הרכישה.
אז ביום יום ממש לא.
רגעי השבירה זה כשאני רוצה להיות loki ואז צריך כלי monster.
הרכישה הבאה לדעתי תהיה הקטאנה של זוקי או ליטר כזה או אחר (מאידך אחרי nc כל אופנוע גדול אחר עשוי לתת מענה לשגעונות).
מעדכן - צריכת הדלק עמדה על כ24 קילומטר לליטר חלב משולב עירוני בין עירוני עד בני ברק ( קצב מוערך של עד כ130 פילפלונים חמוצים בשעה + בזוג יש לציין שגם היו עומסים כך שהיו האצות והאטות רבות).
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 30-12-2019 בשעה 11:33.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הקאטנה בהחלט מגרה אבל לפי מבחני הדרכים אתה תבלה רוב זמנך בתידלוק האופנוע, מנוע לא חסכוני במיוחד ביחד עם מיכל דלק קטן די הורסים את הכיף באופנוע הזה.
מי יודע אולי קוואסקי יוציאו בקרוב את החידוש לGPZ 900 ואז תוכל לרכוב לשקיעה עם משקפי ריי בנד בלי קסדה במקביל לבסיס חיל האוויר תל נוף
עשיתי על הRS טיול יומי של 350 ק"מ ונהנתי מאד, לא מובן לי איך לא רואים הרבה יותר ממנו על הכביש כי הוא עולה בביצועיו על הרבה אופנועים בנפח הזה, אין בו פשרות, בולם טוב, מנוע גמיש מאד, סאונד מעולה מאגזוז מקורי, תנוחת רכיבה נוחה לטיולי סופשבוע ובולמים מעולים שמגהצים את הכביש כמו אופנוע אדוונצר.
יאללה לוקי תתחדש
עוד נקודה חשובה דווקא לטיולים ארוכים ופחות לקומיוטינג-ה NC הוא כלי נוח. המתלים, המושב, התנוחה, ההגנה מהרוח והרעש מאפשרים לך לתת גיחה לקצה הארץ במהירות שיוט טובה ללא הצורך בעצירות מתיחות שחרור וניעור.
לוקי, תנחומיי על הדוד, שלא תדע עוד צער.
תודה על הפירוט מנקודת מבט אחרת, בהחלט שוב מאשר עד כמה הוא תפור עליי.
4 ימים נותרו עד להעברת הבעלות.
יהיה כיף.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
למרות שהטנרה 700 גם קורץ לי מה שמרחיק אותי זה מטרו.
מה גם שיש לי חיבה למותג זוקי שליווה אותי במשך רוב שנותיי כרוכב וללא טענות מיוחדות או בעיות.
אגב להבדיל ממטרו ששומרת על עמימות ולא ממש מגיבה או נמצאת בפורום פה יש את כרובי שכן מגיב וכן מייעץ ובהחלט מראה מעורבות של אבניר בקהילה.
אני לא טוען שהוא פותר את כל הבעיות ובטוח שישנן כאלו שיביעו חוסר שביעות רצון אבל הוא בהחלט מוכיח שיש לחברה אוזן קשבת ( ואם זה בא רק ממנו אז אבניר צריכים לברך על זה) לרחשי הציבור.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI