עמוד 26 מתוך 72 ראשוןראשון ... 16242526272836 ... אחרוןאחרון
תוצאות 376 עד 390 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

  1. #376
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לוקי, רצית nc עם קצת יותר כוח? קבל:
    https://www.cycleworld.com/story/bik...-in-the-works/

  2. #377
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אם הNC ישמור על התצורה הנוכחית ( התא מטען במקום המיכל דלק) ויקבל תוספת כח של כ20 כח סוס מבחינתי לא תהיה כמעט שאלה אם לרכוש אותו.

    הכלי מבחינתי עונה על השימושים שלי ותוספת הכח להערכתי תוסיף קצת "פלפל" לכלי.

    לגבי שינויים שיאפשרו רכיבה בשטח בדומה לטנרה, מבחינתי זה פחות חשוב ולמעט שביליי קק"ל ושמורות הטבע והגנים שלפעמים אני נכנס כדי למצוא שולחן לשתות את הקפה מפק"ל הקפה אין לי דרישות מעבר לזה.


    אגב לאחרונה אני חושב לרכוש כיסא אחר או לרפד מחדש את הנוכחי.

    הזווית ישיבה מכניסה את הקונסטרוקצייה לעמדת מגננה והוובוס מוצאות את עצמן מבודדות את הגוף מהתא מטען ( למי שלא זוכר מיכל הדלק נמצא מאחור).

    כיסא של שאד עולה כ1200 שקל לפני פגישה עם הרשויות.
    אופציה אחרת מריו באום.
    להערכתי יעלה כחצי וניתן יהיה לבנות מושב מפנק הרבה יותר עם משחק של צבעים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #378
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מעניין אותי דווקא מה הם יעשו עם עם גרסת S.
    אם יזרקו עליו את אותו עיצוב רטרו שנתנו לשאר הנייקדים בליינאפ, יכולה לצאת כאן הברקה.

    עליה בנפח ועיצוב מנוע חדש מסמלים קפיצה מהותית במחיר וצריכת דלק גבוה יותר.
    זה כבר לא יהיה אופנוע חסכוני, אלא פשוט טווין יקר עם תא מטען.

  4. #379
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שאלה מעניינת.
    למרות שעלייה בנפח לא בהכרח תגרום לעלייה משמעותית בצריכת הדלק שמושגת בגלל אופי פעולת המנוע בדומה למה שיש כרגע.

    לגבי תמחור אני מניח שאין סיבה שישתנה מהותית אם לא מפתחים משהו חדש ( למרות שמהמעט שידוע לי הNC מתחילת דרכו היה כלי "תקציב")

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #380
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    שאלה מעניינת.
    למרות שעלייה בנפח לא בהכרח תגרום לעלייה משמעותית בצריכת הדלק שמושגת בגלל אופי פעולת המנוע בדומה למה שיש כרגע.

    לגבי תמחור אני מניח שאין סיבה שישתנה מהותית אם לא מפתחים משהו חדש ( למרות שמהמעט שידוע לי הNC מתחילת דרכו היה כלי "תקציב")
    המנוע חדש לחלוטין עם תיבת DCT מוקטנת. הם לא סתם גירדו כמה סמ״ק.
    אני גם לא חושב שיקראו לו NC בגלל הקונוטציה השלילית של השם עם קהל הרוכבים.
    כנראה שזה יהיה אפריקה טווין 900 בשני טעמים, כביש ושטח והמחיר בהתאם.

    הייתי מהמר שהם ימשיכו את nc750 כמה שנים כל עוד יש דרישה וכי יש ביקוש לא רע ל-XADV.
    אני רק מקווה שיצא גם נייקד יפה על אותו בסיס.

  6. #381
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הnc נמכר יפה מאוד בעולם ונראה לי שגם בארץ.

    אני בפורומים של הונדה (גם מחו"ל) ולא מעט אנשים החליפו nc לnc חדש יות כולל בארץ).



    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #382
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מעניין אותי דווקא מה הם יעשו עם עם גרסת S.
    אם יזרקו עליו את אותו עיצוב רטרו שנתנו לשאר הנייקדים בליינאפ, יכולה לצאת כאן הברקה.

    עליה בנפח ועיצוב מנוע חדש מסמלים קפיצה מהותית במחיר וצריכת דלק גבוה יותר.
    זה כבר לא יהיה אופנוע חסכוני, אלא פשוט טווין יקר עם תא מטען.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #383
    בתור אחד שהיה לו NC 700 ועכשיו NC 750 ועושה לא מעט ק"מ עליהם הדבר הכי מעצבן זה מיכל הדלק הקטן, לגבי כ"ס ה NC הנוכחי שלי מוגבל ל A1 עקב שיקולי מיסוי . לפעמים חסרים הכמה כ"ס אבל למדתי לחיות עם זה.
    כשיש לי שתי יום אחרי יום רכיבה מהצפון למרכז, הדלק נגמר בדרך חזרה .... עוד 2-3 ליטר היו עוזרים

  9. #384
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ברכיבה רגועה אני לא מרגיש בעייה עם גודל המיכל.
    יצאתי מירושלים עם אישתי לכיוון באר שבע כאשר מד הדלק הציג 2 שנתות ( פחות מרבע טנק להערכתי כ6 ליטר )
    הגעתי לבאר שבע שם מילאתי 11.45 ליטר רכבתי בקצב של כ90 קמ"ש במישורים ירידות כמובן יותר.
    אבל כן בקצב נורמאלי ( זה נתון לפרשנות) הכלי אכן היה צריך מיכל קצת יותר גדול.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #385
    אצלי רכיבה מהבית (אזור העמק / תבור) עד למרכז וחזור זה 200 קמ, כך שיוצא לי רכיבה יום אחר יום זה שני תדלוקים. לאחרונה אני שוקל לשים בבית מיכל דלק גדול עם משאבה כך שאוכל לשים בבוקר 3-4 ליטר לפני יציאה.
    (יש לנו תחנה בקיבוץ אבל יקר)

  11. #386
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    יש לו מיכל טיפה קטן אבל הוא מפצה בצריכת דלק נמוכה, אין הרבה אופנועים שהיו נותנים לך יותר טווח.

  12. #387
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    יש לו מיכל טיפה קטן אבל הוא מפצה בצריכת דלק נמוכה, אין הרבה אופנועים שהיו נותנים לך יותר טווח.
    נכנס 12 וקצת ליטר , בדגם שלי שמוגבל ל 48 כס ברכיבות ארוכות בסופו של דבר זה 1 ל 24 מה שיוצא 290-300 קמ, כך שזה טווח די קצר
    (אני רוכב מרחק קבוע פעמיים / שלוש למרכז) אני מכיר הרבה מאוד אופנועים עם טווח מוצלח יותר של 400 450 קמ

  13. #388
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    יש תחנת דלק בכל חור בארץ, וזה לוקח בדיוק דקה וחצי לתדלק אופנוע.
    האם מיכל גדול יותר היה מזיק לי? חלילה. אבל המיכל הנוכחי עושה עבודה טובה וכאחד שחזר ממסע של שלושה ימים ו-1300 ק"מ, באמת שגם בקצב תיורי הטווח שלו לא רע בכלל. אני מתדלק בערך כל 250 ק"מ, אותו מרחק שהייתי מתדלק עם ה-GS500 (לפני הרזרבה). ואגב - 51 סוסים (דגם 700) זה יותר ממספיק לטיול ארוך ומהנה.

    מעניין באמת לאיזה כיוון הונדה יקחו את הדגם החדש. נייקד רטרו אוטומטי יכול לפנות לקהל ענקי של היפסטרים, וכאלה שלא רוצים להתעסק עם תיבת הילוכים ידנית (לדוגמא, מחזיקי רשיון A1 אוטומטי). רק שלא יגרעו ממנו את מה שהוא עושה טוב מכל - החסכונות, תא האחסון וקלות התחזוקה. (שסתומים שאפשר לכוון עם מברג, מה יש לא לאהוב).

  14. #389
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי ronen_sch צפיה בהודעה
    נכנס 12 וקצת ליטר , בדגם שלי שמוגבל ל 48 כס ברכיבות ארוכות בסופו של דבר זה 1 ל 24 מה שיוצא 290-300 קמ, כך שזה טווח די קצר
    (אני רוכב מרחק קבוע פעמיים / שלוש למרכז) אני מכיר הרבה מאוד אופנועים עם טווח מוצלח יותר של 400 450 קמ
    כן 300 זה לא הרבה. חשבתי שהוא לוקח 1:28, ואז על בסיס מיכל של 14 ליטר זה יוצא 400 ק"מ.
    אולי אפשר להתקין איזה מיכל מדברי או משהו בסגנון.

  15. #390
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    המיכל נמצא מתחת למושב כאשר פתח התדלוק נמצא תחת המושב האחורי.
    אני מניח שבתכנון אחר הונדה יוכלו להגדיל את המיכל למרות שאישית אני לא רואה צרוך תחת הנתונים הקיימים.

    מצחיק שבדיאלים 125 יש כ3 ליטר יותר.


    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 20:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 20:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO