אם הNC ישמור על התצורה הנוכחית ( התא מטען במקום המיכל דלק) ויקבל תוספת כח של כ20 כח סוס מבחינתי לא תהיה כמעט שאלה אם לרכוש אותו.
הכלי מבחינתי עונה על השימושים שלי ותוספת הכח להערכתי תוסיף קצת "פלפל" לכלי.
לגבי שינויים שיאפשרו רכיבה בשטח בדומה לטנרה, מבחינתי זה פחות חשוב ולמעט שביליי קק"ל ושמורות הטבע והגנים שלפעמים אני נכנס כדי למצוא שולחן לשתות את הקפה מפק"ל הקפה אין לי דרישות מעבר לזה.
אגב לאחרונה אני חושב לרכוש כיסא אחר או לרפד מחדש את הנוכחי.
הזווית ישיבה מכניסה את הקונסטרוקצייה לעמדת מגננה והוובוס מוצאות את עצמן מבודדות את הגוף מהתא מטען ( למי שלא זוכר מיכל הדלק נמצא מאחור).
כיסא של שאד עולה כ1200 שקל לפני פגישה עם הרשויות.
אופציה אחרת מריו באום.
להערכתי יעלה כחצי וניתן יהיה לבנות מושב מפנק הרבה יותר עם משחק של צבעים.