אכן הלוחית עדיין גדולה ומזעזעת
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
אכן הלוחית עדיין גדולה ומזעזעת
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי, רצית nc עם קצת יותר כוח? קבל:
https://www.cycleworld.com/story/bik...-in-the-works/
אם הNC ישמור על התצורה הנוכחית ( התא מטען במקום המיכל דלק) ויקבל תוספת כח של כ20 כח סוס מבחינתי לא תהיה כמעט שאלה אם לרכוש אותו.
הכלי מבחינתי עונה על השימושים שלי ותוספת הכח להערכתי תוסיף קצת "פלפל" לכלי.
לגבי שינויים שיאפשרו רכיבה בשטח בדומה לטנרה, מבחינתי זה פחות חשוב ולמעט שביליי קק"ל ושמורות הטבע והגנים שלפעמים אני נכנס כדי למצוא שולחן לשתות את הקפה מפק"ל הקפה אין לי דרישות מעבר לזה.
אגב לאחרונה אני חושב לרכוש כיסא אחר או לרפד מחדש את הנוכחי.
הזווית ישיבה מכניסה את הקונסטרוקצייה לעמדת מגננה והוובוס מוצאות את עצמן מבודדות את הגוף מהתא מטען ( למי שלא זוכר מיכל הדלק נמצא מאחור).
כיסא של שאד עולה כ1200 שקל לפני פגישה עם הרשויות.
אופציה אחרת מריו באום.
להערכתי יעלה כחצי וניתן יהיה לבנות מושב מפנק הרבה יותר עם משחק של צבעים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מעניין אותי דווקא מה הם יעשו עם עם גרסת S.
אם יזרקו עליו את אותו עיצוב רטרו שנתנו לשאר הנייקדים בליינאפ, יכולה לצאת כאן הברקה.
עליה בנפח ועיצוב מנוע חדש מסמלים קפיצה מהותית במחיר וצריכת דלק גבוה יותר.
זה כבר לא יהיה אופנוע חסכוני, אלא פשוט טווין יקר עם תא מטען.
שאלה מעניינת.
למרות שעלייה בנפח לא בהכרח תגרום לעלייה משמעותית בצריכת הדלק שמושגת בגלל אופי פעולת המנוע בדומה למה שיש כרגע.
לגבי תמחור אני מניח שאין סיבה שישתנה מהותית אם לא מפתחים משהו חדש ( למרות שמהמעט שידוע לי הNC מתחילת דרכו היה כלי "תקציב")
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
המנוע חדש לחלוטין עם תיבת DCT מוקטנת. הם לא סתם גירדו כמה סמ״ק.
אני גם לא חושב שיקראו לו NC בגלל הקונוטציה השלילית של השם עם קהל הרוכבים.
כנראה שזה יהיה אפריקה טווין 900 בשני טעמים, כביש ושטח והמחיר בהתאם.
הייתי מהמר שהם ימשיכו את nc750 כמה שנים כל עוד יש דרישה וכי יש ביקוש לא רע ל-XADV.
אני רק מקווה שיצא גם נייקד יפה על אותו בסיס.
הnc נמכר יפה מאוד בעולם ונראה לי שגם בארץ.
אני בפורומים של הונדה (גם מחו"ל) ולא מעט אנשים החליפו nc לnc חדש יות כולל בארץ).
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בתור אחד שהיה לו NC 700 ועכשיו NC 750 ועושה לא מעט ק"מ עליהם הדבר הכי מעצבן זה מיכל הדלק הקטן, לגבי כ"ס ה NC הנוכחי שלי מוגבל ל A1 עקב שיקולי מיסוי . לפעמים חסרים הכמה כ"ס אבל למדתי לחיות עם זה.
כשיש לי שתי יום אחרי יום רכיבה מהצפון למרכז, הדלק נגמר בדרך חזרה .... עוד 2-3 ליטר היו עוזרים
ברכיבה רגועה אני לא מרגיש בעייה עם גודל המיכל.
יצאתי מירושלים עם אישתי לכיוון באר שבע כאשר מד הדלק הציג 2 שנתות ( פחות מרבע טנק להערכתי כ6 ליטר )
הגעתי לבאר שבע שם מילאתי 11.45 ליטר רכבתי בקצב של כ90 קמ"ש במישורים ירידות כמובן יותר.
אבל כן בקצב נורמאלי ( זה נתון לפרשנות) הכלי אכן היה צריך מיכל קצת יותר גדול.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אצלי רכיבה מהבית (אזור העמק / תבור) עד למרכז וחזור זה 200 קמ, כך שיוצא לי רכיבה יום אחר יום זה שני תדלוקים. לאחרונה אני שוקל לשים בבית מיכל דלק גדול עם משאבה כך שאוכל לשים בבוקר 3-4 ליטר לפני יציאה.
(יש לנו תחנה בקיבוץ אבל יקר)
יש לו מיכל טיפה קטן אבל הוא מפצה בצריכת דלק נמוכה, אין הרבה אופנועים שהיו נותנים לך יותר טווח.