עמוד 33 מתוך 71 ראשוןראשון ... 23313233343543 ... אחרוןאחרון
תוצאות 481 עד 495 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    מה שאתה מתאר נכון למהירות גבוהה.
    בתנועה עירונית כשרכב מפתיע אותך בפקק ואתה בולם בפתאומית במהירות נמוכה - הקדמי בורח. הדבר השני שהרגשתי אחרי מעבר ל-GT2 זה שהברקסים חזרו להיות מעולים כמו שזכרתי שהם היו פעם... (הדבר הראשון שהרגשתי זה שההיגוי עצבני יותר ואת זה פחות אהבתי).

    בכל מקרה ללוקי אני מציע ללכת על האנג'ל GT/ GT2
    את הGT2 שמתי על המוטו גוצי שנה שעברה גם צמיגים מעולים וההיגוי מרגיש טיפה יותר חד בגלל שהם יותר קמורים מה רוד 5 אבל הרוד לוקח ביציבות על הצד

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    את הGT2 שמתי על המוטו גוצי שנה שעברה גם צמיגים מעולים וההיגוי מרגיש טיפה יותר חד בגלל שהם יותר קמורים מה רוד 5 אבל הרוד לוקח ביציבות על הצד
    אני לא בטוח רכבתי על ה-GT ומיד אחריהם על ה-GT2 שניהם מרגישים מצוין כולל היגוי נהדר וברור הבריסטונים המקוריים היו כבדים יותר ופחות אוחזים
    הפירלי משרים ביטחון רב. לא רכבתי על הרוד אבל אני ראיתי את השיפור אצל אסף.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    33 מעלות זה לא חם.
    אצלנו כשיש בחוץ 35-40 מעלות, הכביש בטמפרטורה של מעל 60. צמיג מעל לטמפ' מסוימת מאבד חלק מהתכונות החיוביות שלו. גם אם למגע, הגומי מרגיש חמים ודביק. בימים חמים מרגישים חד משמעית שהכביש יותר "חלק".
    ותפסיק להשוות בכל שרשור את מזג האוויר בגרמניה לישראל. קרינת השמש כאן יותר חזקה, גם בימים בהם לכאורה הטמפ' אותו דבר. והיא לא. אם זה היה דומה, לא היינו חיים במדינה שהיא חצי מדבר, ומתלהבים מכל שלולית ומתים מסרטן עור כמו זבובים.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    33 מעלות זה לא חם.
    אצלנו כשיש בחוץ 35-40 מעלות, הכביש בטמפרטורה של מעל 60. צמיג מעל לטמפ' מסוימת מאבד חלק מהתכונות החיוביות שלו. גם אם למגע, הגומי מרגיש חמים ודביק. בימים חמים מרגישים חד משמעית שהכביש יותר "חלק".
    ותפסיק להשוות בכל שרשור את מזג האוויר בגרמניה לישראל. קרינת השמש כאן יותר חזקה, גם בימים בהם לכאורה הטמפ' אותו דבר. והיא לא. אם זה היה דומה, לא היינו חיים במדינה שהיא חצי מדבר, ומתלהבים מכל שלולית ומתים מסרטן עור כמו זבובים.
    33 מעלות זה חם בכל קנה מידה ויצא לי גם לרכב ב38 מעלות (לא על הרוד 5) כמו שיש בכל קיץ כאן ב6-7 שנים אחרונות ככה שנראה בקרוב.
    כל עוד אין חור באוזון מעל ישראל 33 מעלות הם 33 מעלות.
    לגבי הסרטן זה לא קשור למעלות אנשים נשרפים בפנים באתרי סקי בכל העולם, סרטן העור הוא מחשיפה מרובה לשמש לא לאקלים, בישראל יש יותר ימים עם שמש מאירופה זאת הסיבה.


    בכל מקרה בדקתי ומה שמורכב אצלי זה רוד 5 GT ללא spec, יש כמה דגמים לרוד 5 ככה שלא בטוח שאנחנו מדברים על אותו צמיג

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    בישראל יש גם הרבה יותר אבק וחול על הכביש ואנחנו רק יכולים לחלום על איכות האספלט שלכם.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    נזכרתי בתמונה הזאת מ2018 צולמה בכביש המהיר ככה שהחיישן לא התחמם בשמש בעמידה.
    אז כן אין הרבה ימים כאלו אבל עדיין יש אותם ואני ידווח איך הרוד 5 GT מתפקד בהם, כרגע ב33 מעלות מתפקדים מעולה

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הבט ידידי. אתה יכול להמשיך לשכנע את עצמך שבגרמניה ובישראל יש את אותה קרינת שמש. עובדתית זה לא נכון. לתופעות מקומיות של אוויר חם יותר או פחות בהחלט יכולות לגרום לימים חמים בגרמניה (שפה נחשבים לפחות מהממוצע בעונה).
    אני מוכן לחתום על חוזה שבו כל יום יש 33 מעלות בקיץ. מוכן לוותר על הימים הקרירים של 30 מעלות, כדי להפטר מאלו של ה40.
    לגבי התמונה של ה39, וואו, ניצחת.
    שאעלה אחת של 47?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הבט ידידי. אתה יכול להמשיך לשכנע את עצמך שבגרמניה ובישראל יש את אותה קרינת שמש. עובדתית זה לא נכון. לתופעות מקומיות של אוויר חם יותר או פחות בהחלט יכולות לגרום לימים חמים בגרמניה (שפה נחשבים לפחות מהממוצע בעונה).
    אני מוכן לחתום על חוזה שבו כל יום יש 33 מעלות בקיץ. מוכן לוותר על הימים הקרירים של 30 מעלות, כדי להפטר מאלו של ה40.
    לגבי התמונה של ה39, וואו, ניצחת.
    שאעלה אחת של 47?
    אתה מפספס את הנקודה, מבחינת הצמיג זה חום, אלו שהתלוננו על צמיג מחליק באיזה טמפרטורה חיצונית זה קרה? האם אנחנו מדברים כאן על תופעה שקורת רק מעל 40 מעלות?

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מפספס את הנקודה, מבחינת הצמיג זה חום, אלו שהתלוננו על צמיג מחליק באיזה טמפרטורה חיצונית זה קרה? האם אנחנו מדברים כאן על תופעה שקורת רק מעל 40 מעלות?
    גם אצלי הצמיג המקורי שהיה על ה NC סיפק אחיזה מפוקפקת מאוד בתנאי קיץ ישראלי- במיוחד בעיר. הבנתי את זה רק אחרי שהחלפתי צמיג. נעילות קידמי ובריחות אחורי במהירויות נמוכות ורכיבה מנהלתית. נראה לי שההבדל במנות החום שנאגרו במהלך התקופה מצב האספלט וכמות השמן. זה שונה ממקום שלפעמים חם כמו הראשון אבל מקבל שטיפה וצינון אחת לשבוע.
    החדש היה Conti Road Attack3 ואני ממליץ עליו בחום. הבדל גדול שמורגש היטב.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    שוב יש בארץ כמה סוגי אספלט וכביש בטון אחד (לטרון נחשון) האחיזה באותו צמיג משתנה בניהם.

    אבק, חול ושמנים על הכביש גורם נוסף.

    פני הצמיג וזוויות חיתוך החריצים משפעים על שטח הפנים של הצמיג וניקוז המים.

    עכשיו רוב הצמיגים שמקבלים תו תקן יעמדו בתנאי הסף, משם לתרכובת הגומי יש משמעות.

    לכל אופנוע יש מאפיינים שונים משקל, סגנון רכיבה, אפילו רמת התחזוקה של האופנוע משפיעה
    כוון לחץ אוויר משמעותי ומשתנה בדרישות.

    ככה שאפילו אותו צמיג ירגיש אחרת אצל כל רוכב.

    בסופו של יום צמיג הוא סוג של העדפה שמסתמכת על המון דברים ושיקולים שונים, לכן אין כאן מנצח
    ברור או זוכה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שוב יש בארץ כמה סוגי אספלט וכביש בטון אחד (לטרון נחשון) האחיזה באותו צמיג משתנה בניהם.

    אבק, חול ושמנים על הכביש גורם נוסף.

    פני הצמיג וזוויות חיתוך החריצים משפעים על שטח הפנים של הצמיג וניקוז המים.

    עכשיו רוב הצמיגים שמקבלים תו תקן יעמדו בתנאי הסף, משם לתרכובת הגומי יש משמעות.

    לכל אופנוע יש מאפיינים שונים משקל, סגנון רכיבה, אפילו רמת התחזוקה של האופנוע משפיעה
    כוון לחץ אוויר משמעותי ומשתנה בדרישות.

    ככה שאפילו אותו צמיג ירגיש אחרת אצל כל רוכב.

    בסופו של יום צמיג הוא סוג של העדפה שמסתמכת על המון דברים ושיקולים שונים, לכן אין כאן מנצח
    ברור או זוכה.
    מסכים עם הרוב חוץ מהמסקנה
    יש צמיגים (לרוב קשיחים) שמחזיקים הרבה זמן או ק"מ -דבר שמתבטא לרוב בפחות אחיזה וההיפך. צמיגים שמספקים יותר אחיזה ונגמרים מהר יחסית.
    הקונטי שייכים לסוג השני. ההבדל עבורי היה מאוד ברור. לא משהו ברמה של אחוזים בודדים. ניתן גם להרגיש את ההבדלים בסגסוגת (גומיש או פלסטיש) עם הציפורן.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    אז העדפה היא עבורך יש מישהו שיעדיף אורך חיים ואחר צמיג סליקס עד 4000 ק"מ.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    בגדול כולם מעדיפים צמיג זול שיספק אחיזה של סליקס ויחזיק 20,000 ק"מ ברכיבה מסלול מאומצת עם מורכבת. הכוונה שגם אם נסכים על העדפות ואופי שימוש או פשרות בטווח שבין אחיזה לעמידות יכולים להיות הבדלים מורגשים בין הצמיגים. הקונטי היה יקר והאמת שהייתי סקפטי אבל כל כך התרשמתי מההבדל שהתקשרתי להודות לניר מהונדה רעננה. יכול להיות שיש מספר דגמים למוצר (יחסית חדש) או ששינו את הצמיג אבל הצמיג שהיה לי ממש נדבק לאספלט.

    קישור לחוות דעת מרווזילה
    https://www.revzilla.com/motorcycle/...rm=mH8S_P3SlAY
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    גם אצלי הצמיג המקורי שהיה על ה NC סיפק אחיזה מפוקפקת מאוד בתנאי קיץ ישראלי- במיוחד בעיר. הבנתי את זה רק אחרי שהחלפתי צמיג. נעילות קידמי ובריחות אחורי במהירויות נמוכות ורכיבה מנהלתית. נראה לי שההבדל במנות החום שנאגרו במהלך התקופה מצב האספלט וכמות השמן. זה שונה ממקום שלפעמים חם כמו הראשון אבל מקבל שטיפה וצינון אחת לשבוע.
    החדש היה Conti Road Attack3 ואני ממליץ עליו בחום. הבדל גדול שמורגש היטב.
    כשראיתי את הצמיג חשבתי שזה מצלר טורנס. החלפת אחרי הטיול לערד?

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    כשראיתי את הצמיג חשבתי שזה מצלר טורנס. החלפת אחרי הטיול לערד?
    זה צמיג שהתקנתי על ה NC. ב KTM לא נגעתי, חדשים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 19:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 21:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 21:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 10:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 12:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO