הדברים שלא מפרעים לי הם אוריאנטציה או מראה.
זקן צעיר עארס מבחינתי שטויות.
נושא האמינות כן.
לגבי נייקד אני כן רוצה מיגון רוח.
זה ההבדל בין צוואר עייף לרכיבה נינוחה.
היו לי נייקדים בעבר.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
אני לא הייתי פוסל. אני מאמין למה שדרזנר עבר ולמסקנות, רק אומר שכל עוד לא ידוע כמה כלים באמת "אכלו אותה" זה סוג של שמועה.
הויסטרום גם סובל ממוניטין של זקן אבל כל מי שאני מכיר ורוכב עליו מרוצה עד הגג. ה 1000 החדשים גם נראים טוב יותר.
נייקד זו הדרך הבטוחה להישאר עם הרישיון אממה, 140-150 בלי רוח במקרה הטוב...במקרה הרע אתה אוכל גשם ורוח ולא מסוגל להגיע ל- 120.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הדברים שלא מפרעים לי הם אוריאנטציה או מראה.
זקן צעיר עארס מבחינתי שטויות.
נושא האמינות כן.
לגבי נייקד אני כן רוצה מיגון רוח.
זה ההבדל בין צוואר עייף לרכיבה נינוחה.
היו לי נייקדים בעבר.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מה הקשר לזקן? הוי סטרום הוא דוגמא לאמינות ובזה הוא עוקף גם הרבה דגמים של הונדה שכולם כלכך אוהבים להזכיר בקשר לאמינות.
הבעיה במוטו גוצי זה לא רק נזילה בגל ההנע על זה כבר יצא ריקול הבעיה היא ביקורת האיכות, ממה שאני רואה לא כל האופנועים עוזבים את המפעל באותה רמה, יש להם בעיה במה שנקרא בתעשיה copy exact.
יש לי חבר שהיה לו הרבה מוטו גוצים בחייו כולל מהדגמים האחרונים והוא משוגע על האופנועים האלו, שאני התלוננתי הוא אמר לי שזה מוטו גוצי ושאתה קונה אחד אתה צריך ללמוד לסלוח לו אחרת לא תסתדר איתו, וואלה צדק.
מי שפדנט שאוהב שכל הילוך נכנס בקליק, שהכול עובד חלק והכלי מניע בנגיעה קלה כל בוקר אין לו מה לחפש במוטו גוצי.
כרובי עכשיו עושה לי de-friend![]()
ה Z נפסל בשל העלויות טיפול שלו
זול בקנייה יקר באחזקה סיכום תודה אבל לא תודה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אתה רודף אחרי הרוח
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מה לגבי CBF1000? מלא מומנט אבל לא רוצחט, יש ABS, מיגון רוח, alexsupreme אומר שהאופנוע מרגיש קל מויסטרום 650.
מהגרמנים יש לך את -
https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...800gt%2013.htm
אסקופה נדרסת (בימר שלא עושה בעיות), עם בערך הכ"ס שרצית
לא ממש מכיר אותו
האמת שיש את הcb1100 שאני מתחיל לחשוב שאולי הוא הכיוון.
מנוע גדול
רטרו
ואמין.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא הייתי קונה CBF אם אתה יכול להרשות לעצמך כלי מודרני.
ההמלצה שלי היא f900R ואם אתה רוצה לרכב קצת יותר מהר, תוסיף משקף.
מבחינתי, כל הפיירינג והרגליים הארוכות מנתקות אותך מהכביש ואתה צריך לרכב יותר מהר בשביל להרגיש ריגוש כלשהו.
הוא יחסית גדול, יש מקום מאחור למורכבת בשעת הצורך והוא לא נראה צורם עם ארגז.
שלא כמו רוב אופנועי הביניים, נראה שהוא מצויד בבלמים ראויים לליטר ולוח המכוונים שלו הוא הכי מודרני בשוק כרגע.
זה אופנוע שמקדים את היפנים בערך בשנתיים שלוש.
אם אתה רוצה ללכת על בטוח, לך על הויסטרום 650.
אם תרגיש אחרי שנה-שנתיים שעדיין חסר לך כח, יהיה לך טרייד נוח ל1050 והם ירדו קצת במחיר.
הבעיה שלי עם סוזוקים היא רק שהם לא עסקה טובה כחדשים.
האמינות שלהם והעובדה שהם מפגרים טכנולוגית הופכת אותם לכלי יד2 מושלמים וזה מרגיש מבאס לספוג ירידת ערך על כלי שיצא ישן מהמפעל.
אם היה לי את הכסף, הייתי קונה את הקטאנה, עם כל המגרעות.
יש לי תחושה שזה אופנוע שהולך להזדקן יפה ויש לי חיבה לא מוסברת ללוח שעונים שלו, במיוחד בשעות הלילה. (אולי כי גדלתי על הגיימבוי)
בשונה מהרבה אופנועים אחרים, הוא נראה יותר טוב בחיים האמיתיים אז תבדוק אם יש לך את ההזדמנות.
![]()
הF900R צפוף וקטן אין בזה רע אבל לא נראה לי שמתאים לידידנו, XR900 עם אותם ביצועים עדיף למרות שב2 המקרים צריך לעבוד על המושב.
בכל מקרה אני מיודד עם מוסך בעל גישה למערכת שיתוף מידע של במוו בגרמניה והוא אמר לי שנושא הקלאץ מופיע שם הרבה.
ממליץ אם כבר לקנות את דגם 2021 ולוותר על דגם 2020.
בשביל מה ויסטרום 650? יש לו כבר NC, לא בשר ולא דג. אתה מציע לו להתקדם ל"לא בשר ולא דג" הבא - שיהיה טוב יותר בכל פרמטר פרט לצריכת הדלק, אבל לא מספיק?
לדעתי - אם כבר ויסטרום, אז שיהיה 1000. על ה-650 אתה תתבאס (למרות שהוא אופנוע מעולה, ואו שאולי דווקא בגלל זה).
קח לך משהו לא אידיאלי, שיהיו לו חסרונות מובהקים שתוכל להתלונן עליהם כמו שאתה אוהב - אבל שהחסרונות האלה לא יהיו בסעיפים שבאמת חשובים לך - נוחות יומיומית, ריגוש, מנוע - you name it.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
בשביל מה ויסטרום 650? יש לו כבר NC, לא בשר ולא דג. אתה מציע לו להתקדם ל"לא בשר ולא דג" הבא - שיהיה טוב יותר בכל פרמטר פרט לצריכת הדלק, אבל לא מספיק?
לדעתי - אם כבר ויסטרום, אז שיהיה 1000. על ה-650 אתה תתבאס (למרות שהוא אופנוע מעולה, ואו שאולי דווקא בגלל זה).
קח לך משהו לא אידיאלי, שיהיו לו חסרונות מובהקים שתוכל להתלונן עליהם כמו שאתה אוהב - אבל שהחסרונות האלה לא יהיו בסעיפים שבאמת חשובים לך. מה באמת חשוב לך? נוחות יומיומית, ריגוש, מנוע? "מקדם שופוני"?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual