הן אצלי במחסן
ושכחתי להביא אותן ביום הטיפול.
נעדכן בהחלפה הבאה.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
תמשיך כך תשבור את השרתים של וויז.
מרגיש הבדל ברפידות? שואל כי המוכר שנתן לי בחינם אותם אמר שהם עדיפות.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הן אצלי במחסן
ושכחתי להביא אותן ביום הטיפול.
נעדכן בהחלפה הבאה.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
די ברור שאחרי תקופה עם ה-NC אתה מתלהב מטרקטורים![]()
20,000 קילומטר של חסכנות.
שבת הוואטסאפ מעדכן שהשדאו של בני מסר להניע.
המשכנו אני ואישתי במסלול המוכר של כביש 90 לכיוון צפון הדרך הארוכה לעכו.
מאחר וכרגע זה מזג האוויר האידיאלי לטיולים אני מנצל את הזמן והירוק של המדבר.
החלטתי לבדוק האם הננסי אכן חסכוני ומה המחיר שמשלמים בתהליך.
ובכן זוג כולל ארגזים מלאים בשתיה מזון ערכת קפה ואפילו רשת מטען מעל הארגז כי לא נותר מקום.
הכלל שהנחה אותי ליטוף של המצערת ושמירה על צריכת דלק של עד כ4 ליטר ל100 קילומטר ( היו מדי פעם חריגות אבל הרעיון מובן).
בגדול מד הסל"ד נע סביב ה4000 סיבובים לדקה ששם זה בערך המצב האופטימלי בין צריכת הדלק והקצב הגיוני.
מבחינת האופנוע ניתן אפילו לשפר את צריכת הדלק אבל אז כבר רוכבים בקצב של כ80 קמ"ש.
סך הכל את רוב הדרך עשינו בין כ90 חצילונים ננסיים ל130 עגבניות שרי בשעה לפי מצב הכביש רוח גבית עליות מורדות והחוק.
בבית אלפא עשינו עצירת תדלוק ראשונה שם ערכנו הפסקה לקפה ולאפה דרוזית עם לבנה זעתר סלט טבולה וקינחנו בקנאפה מתקתק.
משם המשכנו אל מונסטרסון בעכו לארוחת צהריים.
יצאנו לעבר עיר הקודש ובגלל מבחן הדלק ויתרתי על כביש 6 וצאתי דרך כביש 2 (כביש החוף למי שלא יודע) כשהרציונל הוא ששם הקצב הצפוי מתאים יותר וכמובן ישנן יותר נקודות לעצירה בטוחה אם רוצים לאוורר את הישבן.
את הדרך מעכו עשינו באופן רצוף עד ארומה ( כמדומני בית ינאי) שם עשינו הפסקת שתייה ועדכון הוויז למפגש עם א' והZ1000SX ועוד אחד שברח כמו שפן והלך ללטף גורים עם תירוצים של אישתי לפני השינה על כאב ראש ולא יודע להפעיל את הוויז.
בחייאת דינק עדנים ישוב עם 2 כיכרות וחצי לאדם שחצה את אירופה ורוצה וורסיס חדש ( טוב פרקתי מה לעשות הגעתי לשם כדי לראות גם את הפרצוף שלו).
בכל מקרה עשינו הפסקת קפה עם הל עם הגזיה שקיבלה משוב נעורים בדמות בלון חדש והקפה חיש קל היה מוכן.
משם הביתה ואיך לא עצירה לקניית בשר שא' הפליא בעשייה מדוייקת וטעימה.
סיכום היום נפלא.
ניתן להנות גם בקצב שהקונצנזוס יגדיר שפוי.
לא היו תלונות מהמושב האחורי וגם מלפנים הכל היה טוב.
מאידך וזה כעת יעורר את הכנופיה המפורקת מירושלים כדי להגיע לצריכת הדלק האופטימלית הזאת צריך לרכוב בקצב של צ'ארלי'ס למינהם וזה איך נאמר בעדינות לא ממש מתאים כאשר (לפחות לתפיסת עולמי) גם בהיבט הבטיחותי האופנוע צריך להיות יותר מהיר מקצב התנועה וכדי שהמהירות הממוצעת תהיה מעל 120 צריך לדעת שהננסי כבר לא יהיה ממש חסכוני ( מזכיר שבעליות העסק מצריך לתת גז).
ובכן אם נשארתם עד כאן כנראה שאו שאין לכם מה לעשות בחיים או שאכן מעניין אתכם כמה ננסיות צורכות ( או לפחות הננסי שלי).
תדלוק ראשון בבית אלפא הננסי צרכה 24.2513 קילומטר לליטר כאשר חלק מהנסיעות היו עירוניות ולפני המבחן הנ"ל.
תדלוק שני היה בפונדק אלוויס עד לשם הננסי צרכה (טררררררררררררם סטגדיש) 28.0394 קילומטר לליטר כאמור בהרכבה ועם מלא ציוד ודברים.
ברור לכולנו שלטעמי צריכת דלק זו לא תמצית האופנוענות ואכן כדי להגיע לנותנים כאלו צריך הרבה סבלנות ושינוי תודעתי שלא מתאים לכל אחד.
שאפו ננסי.
![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 07-03-2021 בשעה 09:28.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בקצב של 80-90 קמ"ש עם 3 ארגזים מלאים בציוד ומורכבת בלי רוח ובמישור הננסי צורכת בערך 1-33. אמיתי.
בנופים יפים אפשר להינות מרכיבה איטית לאחר שלומדים כיצד משתיקים את הקוף.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
גם לרוכבים עם יד ימין רגיזה יש ימים כאלה וימים כאלה, בתקופת הווספה העליזה סופי ירום הודה, מאד נהניתי מרכיבות עירוניות
ורכיבות קרובות בסביבה, אז זה די התאים, היום פחות.
וגם אצלי יש ימים שאני מעדיף לשייט בטיול וליהנות מהנוף ויש ימים שאני מעדיף רכיבה מאתגרת. בשבת האחרונה תקף אותי התקף
מיגרנה חזק במהלך הרכיבה אחרי שיצאתי מהבית, שיקרתי לעצמי ואמרתי שאני יכול לתפקד גם עם ההתקף בלי בעיה, בפועל
המהירות ירדה למהירות החוקית, הסבלנות שלי התקצרה בהרבה וגם ככה אין לי הרבה ממנה, ובמבט לאוחר הסתגרתי בתוך עצמי
עם הכאב, וא' נאלץ לדבר יותר עם הג'ינג'ית מאשר איתי.
לכן נחמד שיש לך מנוע וכלי שמסוגל לעמוד בכמה משימות ובכולם טוב.
הטרייסר GT ייתן לך את השיוט שאתה מחפש ואת החספוס של המנוע (שנשמע עסוק כל הזמן) ופחות את השקט של שיוט מהיר
בבנדיט שנע על גלי הכוח והתנופה. ה-09 הרגיל הוא יותר כלי חוליגני שיציק לך ברכיבות זוגיות עצבני ומצריך יד מדויקת על הגז
אבל תחסוך בהחלפת הגלגל הקדמי שנמצא כל הזמן באוויר ותשלם בשרשרת וגלגל"ש.
הטרייסר נהדר לקלילים צנומים וגמישים בעצמות כאלה שלא יהססו לקנות חלקים "שנפלו ממשאית" או "אופנוע שהושבת..." במבצע.
אני מודע שאני עושה הכללות ומתנצל אלף פעמים בפני אלה שלא, אבל אתם באמת המיעוט הנהדר.
בגדול אי אפשר לאנוס מנוע מיוחד ולהפך אותו לכלי תיור לסופ"ש ע.ע הוי מקס שלי!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ייתכן, אבל הלוקי מחפש כלי לשמירה על הרישיון רוכב מעט מאד מעל ל-150 אחרת אין טעם לקנות אופנוע "רגוע"...
עכשיו אם להרגיע את הקוף פעם ב...כמה זמן אז הוא יכול לעשות את זה בעצם עם כל אופנוע ואין צורך להגביל את
הקנייה רק את המוח.
ברכיבה עירונית הטרייסר מבקש הילוכים נמוכים הם קצרים ולא נעימים במיוחד ברכיבה בשתיים, ייתכן וכלי חדש
כמו זה שרכבתי עליו ברכיבת המבחן ההשפעות יהיו מתונות יותר, אבל בכלים שרכבתי עליהם פעמיים בחו"ל
התחושה הייתה מעייפת ותחושה של כלי שמזדקן לא טוב, שוב כלי מושכר ייתכן ועבר התעללות אבל עדיין רכבתי
על קרוסרנאר של הונדה שכור גם והוא היה הרבה יותר נעים.
בקיצור הטריסר הוא לא אופנוע גרוע אבל לדעתי האישית והבלתי קובעת בעליל, לא מתאים לדרישות של הלוקי.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
פסח נדע.
עד אז ננסי עובדת.
אגב מעניין שנוכח היללנות שלי והקיטורים דווקה על הננסי במשך שנתיים עברנו 10k לכל שנת שירות בעוד בבאנדיט והgtr עשיתי כ7000 בשנה
אז מי אמר שעל ננסי לא רוכבים
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הילוכים קצרים? שהייתי שנה שעברה תפרתי את כל היער השחור על הילוך רביעי בלבד מ2000 סל"ד ועד הקו האדום וזה כיסה טווח מהירויות גדול מאד, בCP3 כל הילוך מסטיק, נמשך ונמשך, אין צורך להוריד הילוכים שהמהירות יורדת, אחד הדברים שאני הכי אוהב בטרייסר.
אם לוקי לא רוכב על 150 אז בכלל ב120 הטרייסר בפיהוק גדול יושב על סל"ד סופר נמוך בהילוך שישי.
אני שוקל כ120
אבל שאר המשפחה רזים ודקיקים חוץ ממנוסטרסון שהוא שמן כמו היוצר שלו (מתפלא איך האינקובטור לא התפוצץ).
לרוב אני רוכב לבד או עם הבן הקטן שלי כך שהם מסתדרים עם המושב האחורי של הננסי ואני לא צופה בעיות מהכיוון האחורי בטרייסר.
לגבי
אני כמו הנסיכה והעדש מתחת למזרון אכן מפונק.
כמובן שעד שלא ארכב על הטרייסר לא אוכל לתת דעה אבל הnc בהחלט מאפשר לי רכיבה של כשעה וחצי ויותר לפני שאני מרגיש צורך בעצירה (מושב מקורי) ואני מאמין שבתחום הזה הטרייסר לא יאכזב.
מהמעטמשאני קראתי סך הכל יש עליו ביקורות טובות.
חול המועד נבדוק בגדול אנו לא מוגבלים בזמן ואולי מטרו תצא במבצע גדול מי יודע
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI