למה לקנות חדש? תן למישהו אחר לעשות את ההרצה
אני רק אציין שבאופנועים עם מיכל מתחת למושב, אפשר להשאיר תיק מיכל קבוע מקדימה #justsayin
BMW F800GT 13.jpg
למה לקנות חדש? תן למישהו אחר לעשות את ההרצה
אני רק אציין שבאופנועים עם מיכל מתחת למושב, אפשר להשאיר תיק מיכל קבוע מקדימה #justsayin
BMW F800GT 13.jpg
האופנוע יפיוף. הצבע מתאים לו ומשתלב פצצה עם המזוודות צד. כאן זה בלי המקור ועדיין נראה אש
ננסי מרוץ כמעט סלברטי ושווארמה מחורבנת.
היום אני וא' טיפסנו לרמת הגולן.
את כביש 90 כרגיל עשינו בעצלתיים כאשר ערכנו עצירה אחרי בית שאן לקפה על הגזית.
כרגיל בזמן הקפה שיחות נפש ומבטים על אופנועים 'שעוברים בדרך כולל צמד ננסים שחלפו לכיוון דרום.
נראה שא' מרוצה מהכיוון של החשיבה שלי על הטרייסר 9 למרות שאני לא פוסל גם את ה7.
משם המשכנו לעבר מצפה אופיר קצרין הר בנטל.
הכבישים האלו הם כמו שיר שמתנגן מתחת לגלגליה של הננסי.
הקצב גבוהה והטיות מכובדות והכל בקלילות וללא דרמה לפי הספר וכמעט ללא עבודה עם הברקס.
תענוג.
באזור מצפה אופיר יש דרך עפר ולא ממש הרגשנו מחאות מכיוון צמיגי הכביש וגם הabs לא הציק כלל.
כמובן שרכבתי לאט בצורה מדודה.
משם המשכנו לעבר הר בנטל וחזרנו דרך דרדרה לעבר עכו.
כל עוד הכבישים מפותלים ננסי מהנה ומשתפת פעולה.
מהרגע שהעסק נהיה ישר כידוע קצת פחות.
עצירה בראש פינה הבהירה שאין מה לאכול אז המשכנו הלאה לעמיעד (כמדומני) שם מצאנו את שווארמה אבו סאלח.
הייתי ממליץ 'ישנה את השם לאבו סייאח כי העסק היה ממש לא טעים ומאכזב וא' מסיבות מחשידות נשאר מאחור בדרכו חזרה.
כשיצאנו מהאבו סייאח ניגשו עלינו כמה חברלעך ושאלו אם זו ננסי ועל הנפח ואם אכן יש לה תא מטען במקום מיכל דלק.
ההתלהבות מתא המטען הקדמי הייתה משהו שגם אני וגם א' הרמנו גבה ואחרי דין ודברים אחד (ג'ינג'י נחמד עם צבי צב עליו) לא הצליח להבין איך ננסי נוסעת ללא דלק ואחרי שהבהרתי לו שזה שילוב של מימן וחשמל והנ"ל אולי אפילו השתכנע הנחתי את ידי על המושב האחורי וגיליתי לו את הסוד של פתח מילוי הדלק.
יצאתי משם בתחושה שלננסי עוד יש סיכוי.
משם הדרך לעכו הייתה קצת מבעסת.
עומס תנועה ועייפות קלה.
מעכו חזרנו לעיר הקודש ודרכנו התפצלו.
ננסי נתנה קצב מהיר וללא דרמות למעט חריץ בכביש במהירות שלא אפרט שגרם לטלטלה מסויימת שלא הייתה נעימה.
מעבר לזה צלחנו את הדרך כאשר ננסי חזרה שיכורה וכמעט ללא דלק.
מעריך שצרכנו מעל 10 ליטר דלק.
נעדכן בהמשך כמה.
ננסי צריכה משקף גבוה יותר זה יקל עלינו.
זהו פחות או יותר.
נ.ב התמונות מהסוף להתחלה
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 13-03-2021 בשעה 23:58.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הבטחתי לעדכן כמה הכלי צרך בחזרה מהצפון בקצב מהיר.
ובכן כדי לנוע בקצב מהיר (במושגי ננסי תכלס לא מעבר ל170 פנטזיות מיניות בשעה) הננסי בלעה 19.9321 ליטר לקילומטר.
הGTR 1400 בקצב כזה ידע ללגום כ23 קילומטר לליטר (אם אני זוכר נכון) כאשר הקצב אף היה גבוהה בכמה עשרות קילומטרים לשעה.
סיכום שבת האחרונה:
עברנו כ500 קילומטר
מבחינת נוחות - הישבן רגליים ניתן לעבור שעתיים בכיף ללא עצירה וואף יותר.
צוואר - תלוי בקצב לדעתי משקף גבוהה יתן מענה גם לסוגיה הזאת ואולי יאפשר שיוט נינוח יותר בקצב מהיר.
את החזרה מעכו עשיתי במשך כשעה וחצי של רכיבה בקצב מהיר יש לצין שלקראת ירושלים הגוף התחיל לתת אותות של עיפות אבל בכל זאת מדובר היה אחרי כ10 שעות טיול (במצטבר).
כאמור כל עוד הקצב של הארלי הננסי נהדרת עם בונוס של נוחות ובשונה מהארלי או קאסטומים אחרים אין בעייה לשבת על האוכף זמן רב וכמובן צריכת הדלק כמעט כמו קטנוע 50CC.
בכבישים טכניים היא יודעת לספק אפילו פאן מסויים אך ללא ריגוש (הכל צפוי ) אני לא הרגשתי שהכלי מתקשה להתמודד עם הדרישות שלי ואני חושב שאפילו השותף שלי לטיול לא ממש סבל מהקצב של הננסי בכבישים האלו.
כאמור אני לוטש עיניים לכיוון הטרייסר (הניקן גם הופיע ברשימת המועמדים) כי מה לעשות כבישים כמו שש משמשים אותי לא פעם וכן חשוב לי שיוט נינוח בקצב בו הננסי כבר מקבלת קוצר נשימה.
אני עושה שיעורי בית כי האמת שאני מחפש כלי שישרת אותי כמה שנים ולא רק שנתיים.
אולי הונדה יפתיעוו מתי שהוא עם ננסי שבאמת תדע לבצע את הכל כי בעצם כל מה שחסר לה זה עוד כמה סוסונים כדי להגדיר אותה אופנוע אמיתי ולא קטנוע כהגדרתם של חלק מחברי ואני בהחלט אשמח לחזור אליה בגרסה מחוזקת.
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 15-03-2021 בשעה 13:01.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
האמת קצת מצטער שלא הלכתי על הניקן, היה חוויה מעניינת, במיוחד אהבתי איך באוטובאן הכידון כלכך נטוע שבקושי אתה נוגע בכידון וכתוצאה מזה אתה הרבה יותר נינוח על הכלי ועוד דבר זה השיכוך של המתלה הקידמי שהוא פשוט מעולה בכבישים משובשים וזה כמובן מבלי להזכיר את האחיזה מקדימה
היה לי משקף GIVI עפ ספוילר על הננסי שביטל את הרוח בכל מהירות עם מבט מעל. תעבור ל GT ותיהנה כי הונדה לא יוציאו ננסי מחוזק אלא אפריקה מוחלשת.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אפריקה מוחלשת גם טוב
רק שישמור על הפיזיולוגיה של הננסי (תא מטען וזה.....)
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ננסי חדשה מציצה מעבר לפינה. עושה רושם שהיא יותר קלה, נמוכה, זריזה, חטובה ועם תא מטען (עם שקע הטענה) גדול יותר מלפנים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יש שמועה על CB1000X
cb1000x.jpg
לא ברור מה קורה עם זיווד / ג'ק אמצע, זה נראה כמו ה-R עם קצת פלסטיק באיזור החזה
בכל מקרה אנו נבדוק את הניקן.
האמת שנראה לי כמשהו מעניין שיכול להיות עם ערך מוסף של בטיחות.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI