תוצאות 1,051 עד 1,065 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

תצוגה בשכבות

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

    נתחיל בתודה למאיר ושי מbig boys toys על השירות הסבלנות וכמובן לכנופיה הירושלמית שליוותה אותי ברכישה.

    המסע של הרכישה החל בירושלים והסתיים בתל אביב.
    אני לא ארחיב פה על התלאות אני כן אציין שמרסלו ממטרו בדרך מנחם בגין היה נהדר וענייני אבל הלב שלי היה על הnc של הונדה.

    לשמחתי יצא לי להגיע למאיר ושי מ bb"t שם מצאתי אדם שמבין עניין וכמובן עם שירותיות ורצון למכור.

    ובכן ביום ו' הוזמן כלי מבציר 2018 יד ראשונה מהחברה 0 קילומטר.
    הובטחה לי הספקה תוך כשבוע וחצי מיום התשלום בפועל לקח כמה ימים.

    עם האופנוע הוזמנו התוספות הבאות:
    כלוב מיגון, ג'ק אמצע, זוג ארגזי צד מקוריים של הונדה ונאים למראה, סבל עם ארגז עילי 48 ליטר כאשר את כל המנעולים פותח המפתח הראשי וכמובן שקע כח שלצערי הגיע usb אבל נוסיף אחד נוסף למצית שיוכל לספק זרם לקומפרסור אוויר.
    בנוסף צ'ופרנו בהנחה יפה ומתנות דוגמת חולצה כובע ותיק גב שמתהדרים בסמל הכנף האדומה.

    יום שני אני מקבל הודעה שהכלי מוכן וחיש קל התייצבתי לאסוף את האופנוע.
    קיבלתי הסבר על הפונקציות השונות ועברנו על הפרטים ועל הכלי תוך שמאיר כיוון את שעון הזמן התאריך וכדומה.

    אני חייב לציין לטובה שאכן הכלי היה 0 קילומטר וגם נראה שההרכבה של האביזרים נעשתה עם יד אוהבת באופן ראוי החל משייבות וגומיות וכלה בסגירת החיווט של השקע כח.
    שאפו.

    ביציאה מהחנות ביקשתי לרכוש שמן לשרשרת וקיבלתי במתנה את הספריי ועל הדרך ככה כדי לפנק גם מדבקות לגלגל ועוד חולצה של bb"t .
    וזה לא משהו שהוא היה חייב לתת אז שאפו וכמובן אם תהיה הונדה נוספת בהחלט אחזור אליהם.

    מי אתה nc750x?
    ובכן המשמעות של nc היא new concept כלומר תפיסה אחרת ( נשמע יותר טוב באנגלית).
    הכלי מיוצר ביפן ומורכב שם שזה לטעמי מצויין ( אני מאלו שמאמינים באיכות עבודה וייצור של היפנים כמובן יהיה מי שיחלוק על כך).

    את מקום מיכל הדלק תופס תא מטען בן 22 ליטר שמספיק לקסדה סגורה בגודל ביינוני פלוס ואילו המיכל עבר דירה וכיום יושב מתחת למושב כאשר פתח התדלוק. נמצא תחת מושב המורכב.
    את המושב פותחים עם המפתח בקידמת הכלי.
    סיבוב לשמאל יפתח את המושב ולימין את תא המטען ( או להיפך אבל מה זה משנה).

    בעולם הnc מגיע במספר גירסאות הs שהיא אופנוע כביש ואילו הx מהווה סוג של קרוסאובר ובכוונה אני משתמש במושג מעולם הרכב ולא אדוונצ'ר מעולם האופנועים.

    השמועה אומרת שלקחו מנוע של הונדה ג'אז חילקו אותו לשתיים ושתלו בתוך השלדה של הnc (שתקרא מעתה נסלי).

    האופי הוא של מכונית מנוע שעובד על סל"ד נמוך מזכיר אפילו דיזל או מנועי וי טווין דוגמת הארלי. ההספק עומד על כ55 כוחות סוס צנועים והמומנט כ7 קילוגרם מטר כשכל העסק נדחס בין 1300 סל"ד ועד לסל"ד מרבי של 6500 סל"ד המלווים בסאונד נעים לאוזן.
    המונע מפמפם לו ומורגשות פעימות כח נעימות אבל לא הורגשה כל וויברציה משום סוג.

    מאחר והנסלי בהרצה לא ממש אוכל לתת חוות דעת מלאה על הביצועים ואני ארחיב אחרי ההרצה.
    אנו מוגבלים ל4000 סיבובים לדקה אשר מתורגמים לכ130 קמ"ש ב3500 סל"ד לערך.

    הדרך חזרה לירושלים עברה בנוחות גבוהה על האוכף.
    הטענה היחידה באה מכיוון שקיות הפרוטאינים שכנראה מצריכות סידור טרום ישיבה.

    בכבישי תל אביב הnc חלף באצילות מופתית ולא משנה כמה הכביש מחורבן לא נשמעו ציקצוקים או מחאות כל שהן משום כיוון כולל האיבזור וכאן הונדה בהחלט עמדה בציפיות שלי מהמותג ואני מניח שגם חיזוק חיובי למכונאים של היבואן שהרכיבו את הכלי והאביזרים.

    המומנט מאפשר רכיבה ללא משחק בהילוכים וזה מפנה זמן להציץ על לוח המכוונים הצבעוני של הnc.
    ובכן פיצ'ר מעניין שאני מכיר מהג'אז הוא החלפת הצבעים של מד הסל"ד על פי רמת החיסכון בדלק.
    הצגים ידעו לספר לנו על המהירות, צריכת הדלק, 2 מדי מרחק מתאפסים, שעון זמן, תאריך ועוד.
    ישנם 2 כפתורי בחירה ואין ספור אופציות לתיכנות הצבעים ופונקציות נוספות שאני מתעתד ללמוד.

    בהגיענו לעליות לירושלים מתגלה בור בין ההילוך החמישי להילוך ה6 ולדעתי זה יעלם לאחר סיום ההרצה בו נוכל למשוך יותר את ההילוך ולרכוב מעל 4000 סיבובים לדקה.

    בגדול האופנוע אינו סובל ממחסור בכח אבל בכל זאת ירדתי מgtr1400 אז העסק הרגיש קצת חלש ועדיין רכבנו בקצב של 130 חצילונים חמצמצים.
    המשקף הקדמי עושה את עבודתו נאמנה ולא הורגשו כמעט בשום שלב מערבולות של רוח.
    גובהי מטר שבעים ואחת וייתכן שלאנשים גבוהים יותר תהיה תחושה אחרת.
    התוכנית לרכישת משקף גבוהה כרגע תידחה עד אחרי ההרצה.

    מערכת התאורה היא נורות לד מלפנים ומאחור והדרך מוארת באור לבן והחלפת האור לגבוהה נותן מכת אור מכובדת.
    התחושה שאור נמוך מצריך תיגבור ולעומתו הגבוה נותן שכאמור חזק מאוד.

    הסיבובים בכניסה לעיר עוברים בחלקות והאופנוע משתף פעןלה ונכנס בשמחה לסיבובים ומאפשר הטיות בטוחות.

    הברקסים דיסק יחיד מלפנים.
    ואחד מאחור עושים את העבודה יפה בליווי abs.
    בדגמים מתקדמים יותר יש גם מערכת בקרת אחיזה ויש גם גיר אטומטי בעל 2מצמדים.

    מלפנים צמד בולמים של שואה ומאחור בולם יחיד.

    את הרכיבה עברנו בנוחות.
    סיימנו כשבאמתחתנו 136 קילומטר.
    נמשיך לעדכן לוקי


    .







    .




    LokiMonsteR
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 05-02-2019 בשעה 01:20.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 20:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 20:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO