עמוד 32 מתוך 72 ראשוןראשון ... 22303132333442 ... אחרוןאחרון
תוצאות 466 עד 480 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

  1. #466
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    תודה
    נעדכן מה נדביק לג,'אנט.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #467
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הצמיג ספורט טורינג הכי טוב שכסף יכול לקנות, נהנה מכל רגע, התרכובת בצדדים לא פחות מצמיג סופרספורט, שילוב מנצח, ממליץ כמו מסיונר שעובר מדלת לדלת.
    אני לא אהבתי אותו מהרגע הראשון. האחורי היה בורח בכל לחיצה על הגז. את הקדמי החלפתי אחרי 14k והוא היה במצב חדש. פלסטיק טהור במרכז. הרגשתי שמרחק הבלימה איתו התארך ושה-ABS היה נכנס לפעולה בכל לחיצה חזקה במהירות נמוכה של תנועה עירונית.

    בצד החיובי בצדדים יש לו גומי משובח. לדעתי האנג'ל GT נותן תמורה הרבה יותר טובה למחיר ועדיף גם על ה-GT2 שהחליף אותו.

  3. #468
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אני לא אהבתי אותו מהרגע הראשון. האחורי היה בורח בכל לחיצה על הגז. את הקדמי החלפתי אחרי 14k והוא היה במצב חדש. פלסטיק טהור במרכז. הרגשתי שמרחק הבלימה איתו התארך ושה-ABS היה נכנס לפעולה בכל לחיצה חזקה במהירות נמוכה של תנועה עירונית.

    בצד החיובי בצדדים יש לו גומי משובח. לדעתי האנג'ל GT נותן תמורה הרבה יותר טובה למחיר ועדיף גם על ה-GT2 שהחליף אותו.
    כרגע עם 3500 ק"מ עליו, בלימות והאצות ללא בעיה, מערכת בקרת המשיכה עבדה רק פעם אחת בגלל חול שהיה על הכביש והABS לא פעל עד היום.
    מה שאתה מתאר נשמע כמו דפקט בצמיגים.

  4. #469
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אחורי החלפתי שניים, קדמי אחד.
    הצמיגים היו תקינים. הגומי במרכז מאד קשיח ולכן הם מחזיקים יותר ק"מ מספורט תיור אחר. אם רוכבים רגוע לא מרגישים את ההבדל. כשמאתגרים את הצמיג מרגישים שהוא לא מספק את הסחורה.

  5. #470
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    דרז
    הנער היה מאתגר מאוד את הצמיגים אז אפשר לסמוך עליו.

    לאחרונה קצת פחות מאתגר ובכלל הוא שוקל לעבור לפורום של אלו על ארבע.

    אבל למרות הכול אני אוהב אותו מאוד.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #471
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    זה צמיג מעולה אבל הוא בדגש יותר על טורינג.
    במזג אוויר חם או עם קצת פתיחות גז חזקות (בעיקר על מרכז הצמיג שהכי קשיח) ובאמת מתחילים להרגיש החלקות...
    אבל על הצד או במינהלי הוא ממש מעולה.

  7. #472
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    תכל"ס אני רוכב על NC אז המושג ספורטיבי בהחלט לא קיים.

    מאידך לדברי כאלו שרכבו איתי בכבישים הטכניים הNC יודע לתת עבודה ויורד נמוך מאוד וגם הקצב סביר.
    לכן אני לא יודע לומר מה כדאי.

    בפועל הצמיגים המקוריים באופן מפתיע מצויינים ומעולם לא הייתה לי תחושה של חוסר אחיזה בכל מצב שהוא למרות הפרופיל הדו שימושי שלהם.

    בגדול ביום יום אני רוכב 14 קילומטר בתנאים עירוניים (ולאחרונה גם זה לא כי יש את הדיאלים 125).
    סופ"ש לרוב כבישים טכניים בסובב ירושלים (שומרון - בית גוברין - כביש 90 - בקיצור מפותלים).

    בקיצור עדיין חושבים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #473
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    דרז
    הנער היה מאתגר מאוד את הצמיגים אז אפשר לסמוך עליו.

    לאחרונה קצת פחות מאתגר ובכלל הוא שוקל לעבור לפורום של אלו על ארבע.

    אבל למרות הכול אני אוהב אותו מאוד.
    גם אני מאתגר אותם, הבלמים של הXR900 שותלים אותו במקום ועדיין לא הגעתי למצב שהABS עבד.
    היו לי הרבה צמיגים בחיים והרוד 5 פשוט מעולים, לא יודע מה עוד אפשר לבקש מצמיג.

  9. #474
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    מה שאתה מתאר נכון למהירות גבוהה.
    בתנועה עירונית כשרכב מפתיע אותך בפקק ואתה בולם בפתאומית במהירות נמוכה - הקדמי בורח. הדבר השני שהרגשתי אחרי מעבר ל-GT2 זה שהברקסים חזרו להיות מעולים כמו שזכרתי שהם היו פעם... (הדבר הראשון שהרגשתי זה שההיגוי עצבני יותר ואת זה פחות אהבתי).

    בכל מקרה ללוקי אני מציע ללכת על האנג'ל GT/ GT2

  10. #475
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    מה שאתה מתאר נכון למהירות גבוהה.
    בתנועה עירונית כשרכב מפתיע אותך בפקק ואתה בולם בפתאומית במהירות נמוכה - הקדמי בורח. הדבר השני שהרגשתי אחרי מעבר ל-GT2 זה שהברקסים חזרו להיות מעולים כמו שזכרתי שהם היו פעם... (הדבר הראשון שהרגשתי זה שההיגוי עצבני יותר ואת זה פחות אהבתי).

    בכל מקרה ללוקי אני מציע ללכת על האנג'ל GT/ GT2
    את הGT2 שמתי על המוטו גוצי שנה שעברה גם צמיגים מעולים וההיגוי מרגיש טיפה יותר חד בגלל שהם יותר קמורים מה רוד 5 אבל הרוד לוקח ביציבות על הצד

  11. #476
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    את הGT2 שמתי על המוטו גוצי שנה שעברה גם צמיגים מעולים וההיגוי מרגיש טיפה יותר חד בגלל שהם יותר קמורים מה רוד 5 אבל הרוד לוקח ביציבות על הצד
    אני לא בטוח רכבתי על ה-GT ומיד אחריהם על ה-GT2 שניהם מרגישים מצוין כולל היגוי נהדר וברור הבריסטונים המקוריים היו כבדים יותר ופחות אוחזים
    הפירלי משרים ביטחון רב. לא רכבתי על הרוד אבל אני ראיתי את השיפור אצל אסף.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #477
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    גם אני מאתגר אותם, הבלמים של הXR900 שותלים אותו במקום ועדיין לא הגעתי למצב שהABS עבד.
    היו לי הרבה צמיגים בחיים והרוד 5 פשוט מעולים, לא יודע מה עוד אפשר לבקש מצמיג.
    יכול להיות שבגרמניה הטמפ' יותר נמוכה מפה (מן הסתם סבירות גבוה כן), ושמעתי גם מעוד חבר עם K1200S שה ROAD5 מעולים ברטוב ועל הצד, אבל כשמתחיל קיץ מזרח-תיכוני הצמיגים מאבדים אחיזה מדי פעם שממש חם, שוב - במרכזם בדר"כ
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  13. #478
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    יכול להיות שבגרמניה הטמפ' יותר נמוכה מפה (מן הסתם סבירות גבוה כן), ושמעתי גם מעוד חבר עם K1200S שה ROAD5 מעולים ברטוב ועל הצד, אבל כשמתחיל קיץ מזרח-תיכוני הצמיגים מאבדים אחיזה מדי פעם שממש חם, שוב - במרכזם בדר"כ
    נכון להיום רכבתי עליהם ב33 מעלות יום שלם ללא בעיות, מבחינה תאורטית איך גומי חם אוחז פחות טוב?
    הצמיגים היום מכל החברות מאד קרובים אחד לשני, צמיג שלא אוחז בקו ישר או מפעיל ABS מוקדם מידי הולך ישר לסוף הרשימה בכל מבחן השוואתי וזה לא המצב.

  14. #479
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    33 מעלות זה לא חם.
    אצלנו כשיש בחוץ 35-40 מעלות, הכביש בטמפרטורה של מעל 60. צמיג מעל לטמפ' מסוימת מאבד חלק מהתכונות החיוביות שלו. גם אם למגע, הגומי מרגיש חמים ודביק. בימים חמים מרגישים חד משמעית שהכביש יותר "חלק".
    ותפסיק להשוות בכל שרשור את מזג האוויר בגרמניה לישראל. קרינת השמש כאן יותר חזקה, גם בימים בהם לכאורה הטמפ' אותו דבר. והיא לא. אם זה היה דומה, לא היינו חיים במדינה שהיא חצי מדבר, ומתלהבים מכל שלולית ומתים מסרטן עור כמו זבובים.

  15. #480
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    33 מעלות זה לא חם.
    אצלנו כשיש בחוץ 35-40 מעלות, הכביש בטמפרטורה של מעל 60. צמיג מעל לטמפ' מסוימת מאבד חלק מהתכונות החיוביות שלו. גם אם למגע, הגומי מרגיש חמים ודביק. בימים חמים מרגישים חד משמעית שהכביש יותר "חלק".
    ותפסיק להשוות בכל שרשור את מזג האוויר בגרמניה לישראל. קרינת השמש כאן יותר חזקה, גם בימים בהם לכאורה הטמפ' אותו דבר. והיא לא. אם זה היה דומה, לא היינו חיים במדינה שהיא חצי מדבר, ומתלהבים מכל שלולית ומתים מסרטן עור כמו זבובים.
    33 מעלות זה חם בכל קנה מידה ויצא לי גם לרכב ב38 מעלות (לא על הרוד 5) כמו שיש בכל קיץ כאן ב6-7 שנים אחרונות ככה שנראה בקרוב.
    כל עוד אין חור באוזון מעל ישראל 33 מעלות הם 33 מעלות.
    לגבי הסרטן זה לא קשור למעלות אנשים נשרפים בפנים באתרי סקי בכל העולם, סרטן העור הוא מחשיפה מרובה לשמש לא לאקלים, בישראל יש יותר ימים עם שמש מאירופה זאת הסיבה.


    בכל מקרה בדקתי ומה שמורכב אצלי זה רוד 5 GT ללא spec, יש כמה דגמים לרוד 5 ככה שלא בטוח שאנחנו מדברים על אותו צמיג

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 19:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 21:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 21:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 10:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 12:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO