עמוד 33 מתוך 72 ראשוןראשון ... 23313233343543 ... אחרוןאחרון
תוצאות 481 עד 495 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

  1. #481
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בישראל יש גם הרבה יותר אבק וחול על הכביש ואנחנו רק יכולים לחלום על איכות האספלט שלכם.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #482
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    נזכרתי בתמונה הזאת מ2018 צולמה בכביש המהיר ככה שהחיישן לא התחמם בשמש בעמידה.
    אז כן אין הרבה ימים כאלו אבל עדיין יש אותם ואני ידווח איך הרוד 5 GT מתפקד בהם, כרגע ב33 מעלות מתפקדים מעולה

  3. #483
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הבט ידידי. אתה יכול להמשיך לשכנע את עצמך שבגרמניה ובישראל יש את אותה קרינת שמש. עובדתית זה לא נכון. לתופעות מקומיות של אוויר חם יותר או פחות בהחלט יכולות לגרום לימים חמים בגרמניה (שפה נחשבים לפחות מהממוצע בעונה).
    אני מוכן לחתום על חוזה שבו כל יום יש 33 מעלות בקיץ. מוכן לוותר על הימים הקרירים של 30 מעלות, כדי להפטר מאלו של ה40.
    לגבי התמונה של ה39, וואו, ניצחת.
    שאעלה אחת של 47?

  4. #484
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הבט ידידי. אתה יכול להמשיך לשכנע את עצמך שבגרמניה ובישראל יש את אותה קרינת שמש. עובדתית זה לא נכון. לתופעות מקומיות של אוויר חם יותר או פחות בהחלט יכולות לגרום לימים חמים בגרמניה (שפה נחשבים לפחות מהממוצע בעונה).
    אני מוכן לחתום על חוזה שבו כל יום יש 33 מעלות בקיץ. מוכן לוותר על הימים הקרירים של 30 מעלות, כדי להפטר מאלו של ה40.
    לגבי התמונה של ה39, וואו, ניצחת.
    שאעלה אחת של 47?
    אתה מפספס את הנקודה, מבחינת הצמיג זה חום, אלו שהתלוננו על צמיג מחליק באיזה טמפרטורה חיצונית זה קרה? האם אנחנו מדברים כאן על תופעה שקורת רק מעל 40 מעלות?

  5. #485
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מפספס את הנקודה, מבחינת הצמיג זה חום, אלו שהתלוננו על צמיג מחליק באיזה טמפרטורה חיצונית זה קרה? האם אנחנו מדברים כאן על תופעה שקורת רק מעל 40 מעלות?
    גם אצלי הצמיג המקורי שהיה על ה NC סיפק אחיזה מפוקפקת מאוד בתנאי קיץ ישראלי- במיוחד בעיר. הבנתי את זה רק אחרי שהחלפתי צמיג. נעילות קידמי ובריחות אחורי במהירויות נמוכות ורכיבה מנהלתית. נראה לי שההבדל במנות החום שנאגרו במהלך התקופה מצב האספלט וכמות השמן. זה שונה ממקום שלפעמים חם כמו הראשון אבל מקבל שטיפה וצינון אחת לשבוע.
    החדש היה Conti Road Attack3 ואני ממליץ עליו בחום. הבדל גדול שמורגש היטב.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  6. #486
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    שוב יש בארץ כמה סוגי אספלט וכביש בטון אחד (לטרון נחשון) האחיזה באותו צמיג משתנה בניהם.

    אבק, חול ושמנים על הכביש גורם נוסף.

    פני הצמיג וזוויות חיתוך החריצים משפעים על שטח הפנים של הצמיג וניקוז המים.

    עכשיו רוב הצמיגים שמקבלים תו תקן יעמדו בתנאי הסף, משם לתרכובת הגומי יש משמעות.

    לכל אופנוע יש מאפיינים שונים משקל, סגנון רכיבה, אפילו רמת התחזוקה של האופנוע משפיעה
    כוון לחץ אוויר משמעותי ומשתנה בדרישות.

    ככה שאפילו אותו צמיג ירגיש אחרת אצל כל רוכב.

    בסופו של יום צמיג הוא סוג של העדפה שמסתמכת על המון דברים ושיקולים שונים, לכן אין כאן מנצח
    ברור או זוכה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #487
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שוב יש בארץ כמה סוגי אספלט וכביש בטון אחד (לטרון נחשון) האחיזה באותו צמיג משתנה בניהם.

    אבק, חול ושמנים על הכביש גורם נוסף.

    פני הצמיג וזוויות חיתוך החריצים משפעים על שטח הפנים של הצמיג וניקוז המים.

    עכשיו רוב הצמיגים שמקבלים תו תקן יעמדו בתנאי הסף, משם לתרכובת הגומי יש משמעות.

    לכל אופנוע יש מאפיינים שונים משקל, סגנון רכיבה, אפילו רמת התחזוקה של האופנוע משפיעה
    כוון לחץ אוויר משמעותי ומשתנה בדרישות.

    ככה שאפילו אותו צמיג ירגיש אחרת אצל כל רוכב.

    בסופו של יום צמיג הוא סוג של העדפה שמסתמכת על המון דברים ושיקולים שונים, לכן אין כאן מנצח
    ברור או זוכה.
    מסכים עם הרוב חוץ מהמסקנה
    יש צמיגים (לרוב קשיחים) שמחזיקים הרבה זמן או ק"מ -דבר שמתבטא לרוב בפחות אחיזה וההיפך. צמיגים שמספקים יותר אחיזה ונגמרים מהר יחסית.
    הקונטי שייכים לסוג השני. ההבדל עבורי היה מאוד ברור. לא משהו ברמה של אחוזים בודדים. ניתן גם להרגיש את ההבדלים בסגסוגת (גומיש או פלסטיש) עם הציפורן.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #488
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אז העדפה היא עבורך יש מישהו שיעדיף אורך חיים ואחר צמיג סליקס עד 4000 ק"מ.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #489
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    בגדול כולם מעדיפים צמיג זול שיספק אחיזה של סליקס ויחזיק 20,000 ק"מ ברכיבה מסלול מאומצת עם מורכבת. הכוונה שגם אם נסכים על העדפות ואופי שימוש או פשרות בטווח שבין אחיזה לעמידות יכולים להיות הבדלים מורגשים בין הצמיגים. הקונטי היה יקר והאמת שהייתי סקפטי אבל כל כך התרשמתי מההבדל שהתקשרתי להודות לניר מהונדה רעננה. יכול להיות שיש מספר דגמים למוצר (יחסית חדש) או ששינו את הצמיג אבל הצמיג שהיה לי ממש נדבק לאספלט.

    קישור לחוות דעת מרווזילה
    https://www.revzilla.com/motorcycle/...rm=mH8S_P3SlAY
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #490
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    גם אצלי הצמיג המקורי שהיה על ה NC סיפק אחיזה מפוקפקת מאוד בתנאי קיץ ישראלי- במיוחד בעיר. הבנתי את זה רק אחרי שהחלפתי צמיג. נעילות קידמי ובריחות אחורי במהירויות נמוכות ורכיבה מנהלתית. נראה לי שההבדל במנות החום שנאגרו במהלך התקופה מצב האספלט וכמות השמן. זה שונה ממקום שלפעמים חם כמו הראשון אבל מקבל שטיפה וצינון אחת לשבוע.
    החדש היה Conti Road Attack3 ואני ממליץ עליו בחום. הבדל גדול שמורגש היטב.
    כשראיתי את הצמיג חשבתי שזה מצלר טורנס. החלפת אחרי הטיול לערד?

  11. #491
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    כשראיתי את הצמיג חשבתי שזה מצלר טורנס. החלפת אחרי הטיול לערד?
    זה צמיג שהתקנתי על ה NC. ב KTM לא נגעתי, חדשים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  12. #492
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    עצבים

    אני שונא שמורחים אותי.

    פניתי שוב ל"שירות" של הונדה לגבי נושא המצבר.
    הפקידה החביבה הפנתה אותי לשרון.
    גוללתי בפניו את הסיפור (ככה בקצרה לריענון של הקוראים החביבים) ב01/05/2020 ברכיבה מירושלים לעכו המנוע נדם ליד קריית אתא ונדלקה נורת ביקורת.
    אחרי מספר נסיונות האופנוע סירב להניע.
    סגירת סוויטש של כמה דקות ואז עשה עוד נסיון והכלי הניע ללא בעייה כאילו כלום לא קרה ( בדקתי צופר בזמן שהכלי עמד והוא לא היה חלש).
    רכבתי למוסך הקרוב והם איפסו את התקלה ובגדול טענו למצבר שלא היה להם.
    הם הטעינו אותו במשך כשעתיים ושחררו אותי לדרכי אחרי שנפרדתי מ420 שקל בטענה שמצבר אינו כלול באחריות.

    פניתי לשירות לפני יותר מחודש וחזרו אלי פעם אחת ואמרו לי לא לדאוג הנושא בטיפול.
    אתמול התקשרתי שוב הפנו אותי לבחור בשם שרון שאמר כי יחזור אליי זה לא קרה.
    התקשרתי היום שוב הפעם אמרו שאייל מוסמך לטפל בנושא אבל הוא לא נמצא כבר כמה ימים.
    אמרתי לה שכמה ימים זה פחות מחודש אז נתבקשתי לחכות עוד כמה ימים.

    בקיצור תחושה שמורחים אותי וזה מעצבן אותי לגמרי.
    מיותר לציין שהאופנוע עדיין מניע כמו חדש למרות שהוא עמד יותר משבוע ( מהפעם האחרונה שרכבתי - גב תפוס ) ואני בטוח שזה לא הייתה בעיית מצבר!

    אז זהו פרקתי להיום - יהיה המשך.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #493
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687

    Smile

    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    עצבים

    אני שונא שמורחים אותי.

    פניתי שוב ל"שירות" של הונדה לגבי נושא המצבר.
    ....

    פניתי לשירות לפני יותר מחודש וחזרו אלי פעם אחת ואמרו לי לא לדאוג הנושא בטיפול.
    אתמול התקשרתי שוב הפנו אותי לבחור בשם שרון שאמר כי יחזור אליי זה לא קרה.
    התקשרתי היום שוב הפעם אמרו שאייל מוסמך לטפל בנושא אבל הוא לא נמצא כבר כמה ימים.
    אמרתי לה שכמה ימים זה פחות מחודש אז נתבקשתי לחכות עוד כמה ימים.

    בקיצור תחושה שמורחים אותי וזה מעצבן אותי לגמרי.
    נראה לי שאתה צריך לשנות את החתימה שלך למשהו כמו "עדיין לא נדפקתי ע"י עופר-אבניר".

  14. #494
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    נראה לי שאתה צריך לשנות את החתימה שלך למשהו כמו "עדיין לא נדפקתי ע"י עופר-אבניר".
    האמת שיש משהו בדבריך.

    את רוב שנותיי העברתי על זוקים החל מTS50W דרך שתי GS500 היה גם R750 מאמצע שנות ה80 ווספה PX150 וכמובן הבאנדיט 1.2.

    חייב להודות שלא זכור לי שהיו לי טענות מיוחדות למעט אולי מחירי חלפים שזה משהו גורף בקרב רוב יבואניי הדו"ג.

    בכל מקרה ייתכן שזה משהו דפוק אצלי.

    אחרי הקורונה נפנה לטיפול אצל איש מקצוע.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #495
    לא הבנתי, החליפו לך מצבר, או רק הטעינו ולקחו 420 שקלים ?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 20:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 20:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO