הדרך ל1000 קילומטר הייתה רצופה סבלנות.
לNC יש קצב ייחודי משלו.
במהלך הדרך הספקתי לשרוט את הארגז האחורי להדביק מגן ללוח המכוונים ולהשאיר בועות כסימן היכר.

עיקר הרכיבה הייתה עירוני כאשר שבת הירשתי לעצמי לצאת לסיבוב בכבישי השומרון שאהובים עליי במיוחד ולקינוח סיבוב עם הבן הגדול לנס הרים.

יצאתי כהרגלי לקראת 5:00 תוך שאני לוקח שאיפה מלא הריאות של אוויר הלילה הקריר שאני כה אוהב.
נורות הלד מאירות את הדרך באור בוהק לבן סטייל חדר ניתוח.
החלפה של האור לגבוהה נענית בסינוור מהשלטים ממול והאמת שלא ברור לי אם זה נורמאלי או שצריך לכוון את כיוון התאורה.

הNC מתגלגלת בעצלתיים על גלי המומנט המלווים בצליל מנוע נעים מאוד.

נפגשתי עם א' והZ100SXשלו בכפר אדומים וחיש קל יצאנו לא לפני שמילאתי כמה ליטרים למיכל המצומק של ההונדה.

א' נתן לי פור כדי שהוא יוכל לנוע בקצב שלו ולהפתעתנו בקטעים הטכניים בהחלט ידעתי לתת קצב יפה למרות מגבלות ההרצה והמנוע.
המומנט מחפה על פיספוס בהילוכים ( אל תתבלבלו זה לא GTR ויש בהחלט דפיקות אם זה בהילוך גבוהה ) אבל בהחלט מאפשר יציאה מסיבוב בהילוך גבוה.

צמיגי הברידג'סטון נותנים מענה סביר והתקשורת עם הנעשה למטה בהחלט טובה אפילו ניתן לרדת נמוך למדיי.

עצרנו בנקודת התצפית הקבוע להחזיק ידיים ולהחליף חוויות.
הזנב של הZ מונף גבוהה לעומת הNC שהוא לגמרי נמוך וזה בכלי בעל אוריאנטצית כאילו שטח.

כאמור לא עצרנו לרומנטיקה ומאחר ואף אחד מאיתנו לא מתכוון לשנות את מינו חיש קל המשכנו בדרך לעבר גיתית.
כבישי השומרון וגב ההר מאופיינים בקטעים מהירים סוויפרים ופניות שניתן לרדת בהן נמוך ומהר.

כל זה בתנאי שאתה לא בהרצה ורוכב על האופנוע הנכון.
למדתי פרק בהילכות אל תלבין פני חבר ברבים כאשר אני עוד בחצי הדרך ואילו א' חזר לבצע פס נוסף בפניות המדוברות.
ובכן ככה זה שלא ניתן לעבור את ה130 קמ"ש ( כמובן שכל הרכיבה הייתה בקצב חוקי כדי לא לאמץ את נס-לי).

עצרנו לקצת צילומים ומשם חיש קל לפצאל.
לא ידעתי אבל ניתן להשתמש במסלול עם מכוניות ואני כבר מתכנן לבקר עם ה500 במסלול שבהחלט תפור לה.

רכיבה בזוג:

הבן שלי ביקש שאקח אותו לסיבוב וכדי לסיים את סאגת ההרצה יצאנו לעבר נס הרים.
הנער שוקל כ80 קילו וממדים של ג'אמוס ופירושו של דבר שהיה צפוף למדי וכנראה בטיולים איתו אני אצטרך להסיר את הארגז האחורי או למקם אותו יותר לאחור.

מבחינת קצב לא נראה שהNC התרגש מאידך הבלמים כן מרגישים את המשקל שמהתחלה גבוהה.

בהיבט הדינאמי המתלים התמודדו יפה עם תוספת המשקל ורכבנו בקצב סביר.

נחנתנו בבית כשבאמתחתנו 1002 קילומטר.

הילד ירד מחוייך למרות שהוא מעדיף את הGTR ואני מנסה להסביר לו שזה לא הוגן להשוות מרצדס לטויוטא או משהו כזה.

לא לציטוט אני נופל גם בהשוואה הזאת.


את הטיפול עשיתי היום אצל Y.D בירושלים.
הוחלף שמן, פילטר, בדיקה, כללית, שימון שרשרת ולחץ אוויר. כרגיל יואש עובד נקי תוך הקפדה על כל מה שצריך תענוג

אני בהדרגה יתחיל לעלות בסל"ד ( כמה הבדל יכול להיות עם עוד 2500 סל"ד) ואני מקווה שנוכל להפיק קצת ריגושים מהמנוע.