ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
להבנתי את הלחץ מודדים כשהצמיג חם ולפיכך למדוד אחרי רכיבה מאומצת.

בכל מקרה אם זה לא קרה שוב ( בהנחה שהמשכת לרכוב בכבישים מפותלים) אז סביר להניח שהאובדן אחיזה היה בגלל תנאי הדרך.
הלחץ אם אני זוכר נכון 26 קדמי ו28 אחורי ( אבדוק מחר בדיוק כיסיתי את הילד).

עריכה:
אגב כשהצמיג חם הלחץ עולה ולכן אז יש כאלו שיאמרו כשהצמיג קר למדוד.
האמת שאני לא בטוח מה נכון
יש לא מעט דיונים בנושא האמת שבnc זה פחות קריטי ההבדל בין חם לקר ו3 או 4 psi לא ממש ישפיעו).

LokiMonsteR
אוי ואבוי!
לחץ אוויר מודדים כשהצמיג קר!
המידות הן כפי שנכתב למעלה (בערך 36-42).
בצמיג חם ברכב מעלים בערך 10% למדידה חמה (יעני בגסות 39/40-46 אני הייתי מנפח קצת פחות) אבל זהו כלל אצבע גס, ובאוטו, ולך תגדיר מה זה "חם". "חם" בקיץ אחרי סדום-ערד זה לא "חם" של יום גשום בגוש דן.

ההמלצה שלי,
החזק מדיד פשוט (לי יש מדיד עט). מדוד בבוקר כשהצמיג קר, מדוד אחרי נסיעה (או בתחנת דלק שאליה אתה מגיע בד"כ למלא), ואם אתה רוצה עוד נקודת ייחוס, מדוד גם לפני נסיעה אחרי שהאופנוע עמד בשמש.
כך תדע כמה למלא בכל הזדמנות. כשממלאים בתחנת דלק, להשוות למדיד, כי הסטיה בין תחנה לתחנה יכול להגיע לכמה psi טובים ואתה רוצה נקודת ייחוס כלשהי. אם המדיד מזייף, בדוק בכמה (במקום שבו אפשר לסמוך על השעון, נדץגיד פנצ'ריה טובה), כדי שתדע לעשות את ההחסרות/הוספות הנדרשות למדיד.