דייט עם ההנהלה הראשית.
שישי הילדים במסגרות אני והבוסית מנצלים את הזמן לסיבוב.

הכיוון באר שבע.
מבט חטוף למד הדלק מציג 2 שנתות עליהן אני יושב כברזמן מה.

אמרתי לעצמי נתדלק בדרך.
שימון שרשרת בדיקה זריזה שהכל במקום ויצאנו לדרך.

הרכיבה בקצב רגוע ואוויר הבוקר דואג שלא נזיעה. הnc מתגלגלת במורדות ירושלים והכל נשלט ומשתף פעולה.

חיש קל יורדים לכיוון כביש 3 לטרון.
על כביש הבטון הצמיגים שורקים ואנו נהנהים מהאוויר.

אחרי כשעה רכיבה החלו אותות מהישבן לא מהסוג שמנגן אחרי ארוחה אלא מהסוג שאומר באמאשך אני צריך אוויר.

האינסטינקט אמר תן גז אבל פתאום נזכרתי ששכחתי לתדלק ולמטה המדיד מהבהב לו באיום מפורש שאומר אני מתייבש פה.

הדילמה הייתה מה עדיף לתת גז ולאוורר את הbong hole או למשוך עד התחנה הקרובה.

בדיקה עם הבוסית והוחלט שהיא צמאה אז המשכנו תוך ליטוף הגז שהעניק קצב סביר לגמרי.

20 דקות תחנת פז נראית מרחוק ואני מרשה לעצמי לתת גז.

דקותיים אחרי המשאבה עובדת הnc לוגם לו כ12 ליטר מה שאומר שניתן היה לסחוט עוד כ50 קילומטר וחוץ מאנחות רווחה מהאחוריים לא הייתה דרמה.

סטרטר ויציאה זריזה לשוק ושיניים בוהקות במראה שמעידות על שביעות הרצון מאחוריי ורמז לתזרים ההוצאות.

אני באופן אוטומטי עובר למצב של פרד תוך שאני קושר את הרצועה הבלתי נראית על הצוואר ומתחיל במסע אחרי ההנהלה.

תוך פחות משעה הפרד נושא חולצות אדידס במחיר סימלי כובעי נייק מכנסים קצרים הכל מיטב התוצרת העולמית מייד אין צ'יינה.

לידם ענבים פרות ואני כבר מתחיל לתכנן איך להעמיס הכל בארגזים.

התחלתי לנעור ולידע שאין מקום לאבטיח.

הגענו לnc פותח את הארגזים וואלה האבטיח נשאר בחוץ.

אז זהו שיש את התא הקדמי שם נכנס אחר כבוד אבטיח שלם במשקל של כ15 קילו. אם אני זוכר נכון.

הבוסית מתעצבנת אתה רואה היה אפשר להביא גם מלון לך תבין.

חזרנו הבייתה הnc רץ לו את העליות לירושלים ללא תלונות.

המומנט בהחלט מאפשר לרכוב בהילוכים גבוהים ללא התרגשות מהמשקל.

חזרנו עייפים ומרוצים.

אגב עצרנו בבאר שבע בחצ'פוריה מאוד נחמדה.
אחלה חצ'פורי.

הnc מתגלה כאופנוע נהדר.
יכולת נשיאת ציוד מעולה.
נוחות טובה למדי.
צריכת דלק של רכב הברידי.
עוד מוקדם לומר אבל אני מניח שאמינות טובה.

כאמור לרעה זה ברקסים טובים (כשזה מגיע לבטיחות אני מעדיף מצויין ולכן טוב זה רע)
ומנוע חלש יחסית וגם פה זה לא כזה גרוע אבל אני הייתי שמח לעוד 30 כ"ס.







Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי