חלפים ועלי אקספרס לאופנוע חדש ויקר, נראים, ומרגשים זולים, שלא לדבר על הנזק שהם עלולים לגרום ולא תמיד מבצעים את העבודה. אחרי כמה חודשים הם נראים עוד יותר גרוע.
חלפים מבית טוב מבצעים את העבודה ומוסיפים ערך, גם בתוספות האלה יש את הדגמים העממים דוגמת גי ווי ואחרים ויש את דגמי היוקרה
הנחשבים רזומה וכד'. חשוב לדעת לבחור נכון.
נושא הרוח הוא נושא בעייתי כיוון שהתחושה וההרגשה היא סובייקטיבית ונתונה למשתנים רבים, אפילו למעיל הרכיבה יש השפעה על התחושות בקסדה ומסביב. אמש הייתה רוח נוספת מעבר לרוח שנוצרת ברכיבה ויש מצב שזאת ההשפעה שהרגשת.
את העבודה הטובה ביותר ליעילות מגן הרוח הרגשתי בטיול בספרד על ה-G/S 1200 של BMW רכבתי בגשם שוטף במהירות של 90 קמ"ש וטיפות הגשם נהדפו מהמשקף הקדמי כלפי מעלה מעל הקסדה ומעל הרוכבים אנחנו נשארנו יבשים. שיחה ביני לבין הג'ינג'ית התנהלה מקסדה לקסדה דרך משקף פתוח ללא רעשי רוח מרבים. באופן אישי לא נראה לי קריטי מול מה שאני חווה היום בורסיס או באופנועים אחרים שרכבתי ללא שום כיוון מגן הרוח. להבנתי מדובר בתחושה אישית או מחשבה שניתן להגיע לתנאים של רכב.