NC-RR? יש שני כיוונים לא רצויים שזה יכול להתפתח -
- מחזקים את המנוע אבל משאירים את "הכי זול" בכל השאר --> נשאר עם שרשרת ובלי שס' הידראוליים ישתבחו. זה נגיד סביר, אפשר לשים פעם אחת 100$ על משמנת ולא לחשוב על השרשרת, להחליף קפיץ אם רוצים וכו'. את הכ"ס כבר הוסיפו במפעל, השאר אפשר לבד.
- עושים ממנו טורר יקר כמו VFR - שמים שאפט, כל מיני אלקטרוניקה שאפחד לא ביקש וכו' ומפוצצים את המחיר - מי שרוצה עממי שייסע על ה-750. זה יהיה באסוש..
הכיוון הרצוי - המחיר עולה קצת, אבל מפנקים עם כמה דברים כדי לאפשר להתעסק פחות ("עושים הרבה כדי שתבואו מעט")


ציטוט ההודעה בתגובה