אני יכול להבין. בכביש ישר על 160 זה מרגיש כמו 140 שמרגיש כמו 120, אין פה "כח מתפרץ" או איזושהי עקומת כח שעולה, אני פשוט רואה את המספרים על השעון רצים ומרגיש את הרוח קצת יותר. וגם להגיע לנקודה כמו 160 על השעון זה יותר בקצב של הליכה מהירה מאשר ריצה לאנשהו. ראיתי את זה כשרכבתי עם החבר עם הפיירבלייד, והוא תוך רבע שניה זינק חזרה מ-110 ל-150 כשאצלי המצב זה "טוב, טוב בסדר, עולים חזרה, יאללה לא צריך לצעוק, אני אגיע לשם. אתה יודע שאני לא בנויה לחרא הזה, כן? טוב, רק אומרת. יותר מהר? באמת? דקה אני אחזיר את הסוסים האחרונים לארווה, כמה דרישות, בחיי..."
Hell, אפילו עם העז להגיע למהירויות כאלה הרגיש יותר מהנה, גם בשל מיגון הרוח המינימלי בהשוואה וגם בגלל שבאזור 170 הפרונט התחיל להראות סימני אי יציבות קלים שתרמו לבוסט האדרנלין.
מצד שני, אם אני צריך להגיע לאנשהו ורוצה לקצר את הדרך, נחמד לדעת שב-150 המצב עוד נינוח למדי.


ציטוט ההודעה בתגובה