יכול להעיד לאחר כשנה באוכף ו-17 אלף ק"מ - מרגישים בהיעדר הכח עם הזמן. הייתי שמח לתקרת סל"ד גבוהה יותר, גם אם בעוד 1000 סיבובי מנוע, ולקצת יותר בשר מהמנוע.
בשיוט - זה אופנוע מעולה. אבל יש גבול מאוד ברור לעד כמה מהיר הקצב יכול להיות. במובן מסויים - זה טוב לי, כי אם יש 50 סוסים במנוע אני אסחט את כל ה-50, אם היו 100 הייתי סוחט את כל ה-100 ואם היו 150....אתם מבינים לאן אני חותר.
הונדה יכלו לשפר את האספקט התיורי שלו. להרחיב במעט את המושב האחורי, לרפד בצורה טובה יותר את המושבים, למקם את הרגליות מעט קדימה יותר, באמת ליצור את אופנוע האדוונצ'ר-תיור-תקציב המושלם. אבל הם בחרו לשים את הקלפים שלהם בקטנוע במקום.
אבל זה בדיוק- אדוונצ'ר אמתי יש להם האפריקה ואם להאמין לשמועות יהיה גם בייבי אפריקה.
כביש תורר - יש להם את הקרוס ראנר (800 סמ"ק) והקרוס ראנר (1200 סמ"ק)
ספורט יש להם - מגוון רחב ומשמעותי.
ספורט תיור - גם
בקיצור ה-NC הוא נישה שמתאימה למי שמחפש....NC ואז הפגיעה היא בול!