עמוד 1 מתוך 72 1231151 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

    נתחיל בתודה למאיר ושי מbig boys toys על השירות הסבלנות וכמובן לכנופיה הירושלמית שליוותה אותי ברכישה.

    המסע של הרכישה החל בירושלים והסתיים בתל אביב.
    אני לא ארחיב פה על התלאות אני כן אציין שמרסלו ממטרו בדרך מנחם בגין היה נהדר וענייני אבל הלב שלי היה על הnc של הונדה.

    לשמחתי יצא לי להגיע למאיר ושי מ bb"t שם מצאתי אדם שמבין עניין וכמובן עם שירותיות ורצון למכור.

    ובכן ביום ו' הוזמן כלי מבציר 2018 יד ראשונה מהחברה 0 קילומטר.
    הובטחה לי הספקה תוך כשבוע וחצי מיום התשלום בפועל לקח כמה ימים.

    עם האופנוע הוזמנו התוספות הבאות:
    כלוב מיגון, ג'ק אמצע, זוג ארגזי צד מקוריים של הונדה ונאים למראה, סבל עם ארגז עילי 48 ליטר כאשר את כל המנעולים פותח המפתח הראשי וכמובן שקע כח שלצערי הגיע usb אבל נוסיף אחד נוסף למצית שיוכל לספק זרם לקומפרסור אוויר.
    בנוסף צ'ופרנו בהנחה יפה ומתנות דוגמת חולצה כובע ותיק גב שמתהדרים בסמל הכנף האדומה.

    יום שני אני מקבל הודעה שהכלי מוכן וחיש קל התייצבתי לאסוף את האופנוע.
    קיבלתי הסבר על הפונקציות השונות ועברנו על הפרטים ועל הכלי תוך שמאיר כיוון את שעון הזמן התאריך וכדומה.

    אני חייב לציין לטובה שאכן הכלי היה 0 קילומטר וגם נראה שההרכבה של האביזרים נעשתה עם יד אוהבת באופן ראוי החל משייבות וגומיות וכלה בסגירת החיווט של השקע כח.
    שאפו.

    ביציאה מהחנות ביקשתי לרכוש שמן לשרשרת וקיבלתי במתנה את הספריי ועל הדרך ככה כדי לפנק גם מדבקות לגלגל ועוד חולצה של bb"t .
    וזה לא משהו שהוא היה חייב לתת אז שאפו וכמובן אם תהיה הונדה נוספת בהחלט אחזור אליהם.

    מי אתה nc750x?
    ובכן המשמעות של nc היא new concept כלומר תפיסה אחרת ( נשמע יותר טוב באנגלית).
    הכלי מיוצר ביפן ומורכב שם שזה לטעמי מצויין ( אני מאלו שמאמינים באיכות עבודה וייצור של היפנים כמובן יהיה מי שיחלוק על כך).

    את מקום מיכל הדלק תופס תא מטען בן 22 ליטר שמספיק לקסדה סגורה בגודל ביינוני פלוס ואילו המיכל עבר דירה וכיום יושב מתחת למושב כאשר פתח התדלוק. נמצא תחת מושב המורכב.
    את המושב פותחים עם המפתח בקידמת הכלי.
    סיבוב לשמאל יפתח את המושב ולימין את תא המטען ( או להיפך אבל מה זה משנה).

    בעולם הnc מגיע במספר גירסאות הs שהיא אופנוע כביש ואילו הx מהווה סוג של קרוסאובר ובכוונה אני משתמש במושג מעולם הרכב ולא אדוונצ'ר מעולם האופנועים.

    השמועה אומרת שלקחו מנוע של הונדה ג'אז חילקו אותו לשתיים ושתלו בתוך השלדה של הnc (שתקרא מעתה נסלי).

    האופי הוא של מכונית מנוע שעובד על סל"ד נמוך מזכיר אפילו דיזל או מנועי וי טווין דוגמת הארלי. ההספק עומד על כ55 כוחות סוס צנועים והמומנט כ7 קילוגרם מטר כשכל העסק נדחס בין 1300 סל"ד ועד לסל"ד מרבי של 6500 סל"ד המלווים בסאונד נעים לאוזן.
    המונע מפמפם לו ומורגשות פעימות כח נעימות אבל לא הורגשה כל וויברציה משום סוג.

    מאחר והנסלי בהרצה לא ממש אוכל לתת חוות דעת מלאה על הביצועים ואני ארחיב אחרי ההרצה.
    אנו מוגבלים ל4000 סיבובים לדקה אשר מתורגמים לכ130 קמ"ש ב3500 סל"ד לערך.

    הדרך חזרה לירושלים עברה בנוחות גבוהה על האוכף.
    הטענה היחידה באה מכיוון שקיות הפרוטאינים שכנראה מצריכות סידור טרום ישיבה.

    בכבישי תל אביב הnc חלף באצילות מופתית ולא משנה כמה הכביש מחורבן לא נשמעו ציקצוקים או מחאות כל שהן משום כיוון כולל האיבזור וכאן הונדה בהחלט עמדה בציפיות שלי מהמותג ואני מניח שגם חיזוק חיובי למכונאים של היבואן שהרכיבו את הכלי והאביזרים.

    המומנט מאפשר רכיבה ללא משחק בהילוכים וזה מפנה זמן להציץ על לוח המכוונים הצבעוני של הnc.
    ובכן פיצ'ר מעניין שאני מכיר מהג'אז הוא החלפת הצבעים של מד הסל"ד על פי רמת החיסכון בדלק.
    הצגים ידעו לספר לנו על המהירות, צריכת הדלק, 2 מדי מרחק מתאפסים, שעון זמן, תאריך ועוד.
    ישנם 2 כפתורי בחירה ואין ספור אופציות לתיכנות הצבעים ופונקציות נוספות שאני מתעתד ללמוד.

    בהגיענו לעליות לירושלים מתגלה בור בין ההילוך החמישי להילוך ה6 ולדעתי זה יעלם לאחר סיום ההרצה בו נוכל למשוך יותר את ההילוך ולרכוב מעל 4000 סיבובים לדקה.

    בגדול האופנוע אינו סובל ממחסור בכח אבל בכל זאת ירדתי מgtr1400 אז העסק הרגיש קצת חלש ועדיין רכבנו בקצב של 130 חצילונים חמצמצים.
    המשקף הקדמי עושה את עבודתו נאמנה ולא הורגשו כמעט בשום שלב מערבולות של רוח.
    גובהי מטר שבעים ואחת וייתכן שלאנשים גבוהים יותר תהיה תחושה אחרת.
    התוכנית לרכישת משקף גבוהה כרגע תידחה עד אחרי ההרצה.

    מערכת התאורה היא נורות לד מלפנים ומאחור והדרך מוארת באור לבן והחלפת האור לגבוהה נותן מכת אור מכובדת.
    התחושה שאור נמוך מצריך תיגבור ולעומתו הגבוה נותן שכאמור חזק מאוד.

    הסיבובים בכניסה לעיר עוברים בחלקות והאופנוע משתף פעןלה ונכנס בשמחה לסיבובים ומאפשר הטיות בטוחות.

    הברקסים דיסק יחיד מלפנים.
    ואחד מאחור עושים את העבודה יפה בליווי abs.
    בדגמים מתקדמים יותר יש גם מערכת בקרת אחיזה ויש גם גיר אטומטי בעל 2מצמדים.

    מלפנים צמד בולמים של שואה ומאחור בולם יחיד.

    את הרכיבה עברנו בנוחות.
    סיימנו כשבאמתחתנו 136 קילומטר.
    נמשיך לעדכן לוקי


    .







    .




    LokiMonsteR
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 05-02-2019 בשעה 01:20.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #2
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    האופנוע יפיפה,מאחל לך שתהנה מכל ק'מ על אוכפו. חושב שהצעד שעשית נכון מאוד.
    איך נוחות הישיבה עליו לעומת gtr ?

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    יפיוף, אחלה צבע בחרת!

    תתחדש, רק נסיעות טובות ובטוחות.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    תתחדש !!
    צבע ממש יפה.. נחפש פלסטיקה מתאימה לשלי :-)
    האופנוע יתן לך מה שתבקש בנינוחות ובלי הרבה רעש.
    לדעתי גודל התא מטען הקדמי קצת מפספס את המטרה עם גודלו (היה אפשר להגדיל קצת ב 1.90), אבל הוא משמש אותי יופי לשאר הציוד, אז..
    לגבי משקף - יש משקף נפוץ של givi, בשני גדלים.
    המשקף המקורי אצלי ב 700 ממש בדיחה, של ה 750 נראה הרבה יותר טוב..
    מעניין לשמוע חוויות בהמשך בהשוואה ל gtr שהיה לך..
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    תתחדש, זה אופנוע שאני מתעניין והייתי רוצה לעשות עליו נסיעה. חבל שאין עוד אופנועים עם תא מטען ושנראים כמו אופנוע.
    לטעמים העיצוב שלו קצת התיישן ואני מחכה לראות מה הם יעשו בדגם הבא.

    המסך הצבעוני זה בגירסה הידנית? חשבתי שרק באוטומט

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    תתחדש! האופנוע נראה מעולה!
    רכיבות טובות ובטוחות

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    תתחדש.

    מסתדר עם הגובה .?

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תכלס אין מקום להשוואה מול הgtr.
    מבחינת העכוז הgtr היה הרבה יותר נח.

    אבל ופה נכנס מושג שלא הכרתי או חשבתי עליו והוא נוחות תפעולית ( אולי יש לזה שם אחר כגון הגיון) הרכיבה על הgtr ברוב המקרים הייתה עבודה וזאת בשל הגודל.

    ההונדה גם עם ארגזי הצד עליה היא במימדים של אופנוע והכל פשוט "נופל ליד".
    המעבר בין כלי רכב קל גם עם המזוודות.
    גם בתחום הדינאמי בסיבובים הכל קל ופשוט.
    ידידותי ברמה "משעממת" תחת ובעצם כיום אני יכול לומר שאני באמת רוכב על אופנוע והכלי עושה את מה שהוא נועד לעשות (איך לא חשבתי על זה קודם).

    הgtr בארה"ב נקרא concurs וזה אכן שם שמתאים לו ובאמת זו משחתת ( תודה שןשנים) לשיט ארוך טווח כמו ירושלים אילת.

    אני טרם עשיתי טיול אמיתי על ההונדה שם אני מאמין שישמעו ממני קצת יילללות ואני מהמר שנשמע גם את חוות הדעת שישדר עכוזה הענוג של אישתי.

    אבל לזה תאלצו להמתין לפרקים הבאים.

    סיכום זמני אני צריך עוד לעבוד על עצמי כי זה שינוי פאזה לכיוון של הגיון אני בטוח שיחסר לי האופי של המנוע בgtr

    כשעשיתי את טבלת הבעד או הנגד ההונדה נפלה בסעיף אחד בכל ההשוואת וזה המנוע וגם זה אם נפעיל רגע מחשבה אז הוא נופל בקטע של ההתגרזנות בחזרה ב20 דקות מעין חוד לירושלים.

    לגבי כביש טכני צריך לסיים את ההרצה שקצת מגבילה את האופנוע החברים טוענים שביד נכונה הוא לא יהיה איטי מהgtr והאמת ייתכן שאף מהיר ממנו להבנת דווקה בקרב רוכבים לא מנוסים ( מבלבל משהו ) הכלי יהיה זריז וזה בגלל הידידותיות שלו.

    בפרק הבא יהיה קצת על הארגונומיה.

    נ.ב
    תודה למברכים.

    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    תתחדש. במציאות הוא נראה אפילו עוד יותר טוב.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    כתוב נפלא ואימא שלי אמרה לי לא להגיד לאנשים "אמרתי לך" כי זה מרגיז אותם...(מבאס להיות צודק תמיד...)

    כמה תיקונים קלילים:

    1. שם האופנוע יהיה נס-לי, כי האופנוע הזה הציל אותך מעצמך.

    2. התלונה על 130 בהרצה ב-3500 סל"ד נשמע לי יותר כמו ...."אוי אוי אוי....."

    3. וכן להפעיל משאית גם אם בצורה מעוררת השתאות הרבה יותר קשה מאשר להפעיל רכב פרטי, לכן המשחטת (הטעות במקור)
    הייתה הרבה יותר קשה לרכיבה, ועכשיו אתה תתרכז בבחירת קו נכון ותפעול האופנוע ללא התעסקות בדברים אחרים שהעסיקו
    אותך קודם. משקל האופנוע החדש נמצא בפרופורציה מצוינת להספק המנוע במיוחד אם תבחר לרדת בהילוך אחד או שתיים בכביש
    טכני שמראש אינו כביש מהיר, עכשיו את הכסף שתחסוך תשקיע בקורס רכיבה מתקדם, ושוב תהיה דמבו הפיל המעופף...

    4. איחלתי לרוכב הצלחה בהמשך דרכו.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 05-02-2019 בשעה 08:08.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    תהנה הכי חשוב

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אז כאמור תא המטען מתאפשר בזכות הזווית בה מותקן המנוע.
    מיכל הדלק עבר לאחור.
    ולוח מכוונים צבעוני.
    רובוטריק אמיתי.

    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ברכות מאיש המישורים האורבנים.
    נראה שבחרת לעת זיקנה בקונספט האול ארונד שממש קשה לטעות איתו.
    וגם היבואן והמורשה מלטף. כך שמעתי.
    הדמנציה כבר אינה זוכרת על מה ישבת כשפגשתי אותך לראשונה.

    מאחל לך זוגיות ארוכה וסוגה בוורדים נטולי קוצים. אם בכך תחפוץ. (השושנים כבר תפוס)
    ואם לא, לא נורא. אופנוע זה לא אישה.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תודה נאור.
    בפגישתנו הראשונה אי שם סביב 2010 להערכתי הייתי ישוב על באנדיט שחור מודל 2001 המכונה ציפורן (הוגה השם אוריאל) שהיה משקיף עלינו בימיי הטוביה.

    מאז הספקנו להקריח לקרוא קדיש להתעצבן לצעוק וגם להירגע לסגור את הטוביה לחתן מספר ילדים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שים לב (מלשון תעדכן אותנו כשיהיה רלוונטי) לתפקוד לוח המחוונים בימים שמשיים (יעני קיץ).
    כשאני רכבתי על הnc, שלושת הדברים היחידים שהפריעו לי היו:
    א. מיגון הרוח- לא מערבולות, אבל הרבה רוח.
    ב. לוח המחוונים לא קריא אם אתה עם משקפי פולורייזד. וכשהוא מקבל קרינת שמש ישירה (ימי קיץ).
    ג. אזור המפשעה- משהו שם לא מסתדר. מעבר לזוית קדימה של המושב, מה שעלול לייצר לחץ לאורך זמן על יהלומי הכתר, נקודות האחיזה של החלק העליון של הירך- בואך המפשעה, נתקלות באיזו זווית שלא הצלחתי לשים עליה את האצבע, במיכל האין-דלק.
    יכול להיות שבדגם של 2018 דברים השתפרו, אבל על זה תהיה לי חוות דעת עוד כמה שבועות....

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 20:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 20:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO