הבאנדיט שלי בקיבוץ ליד אילת ( שכחתי את שמו). ומטופל כיום אצל ינון מאילת.
קקטוב מוזר שלא תיקנתם אותו.
רן הבאנדיט שלי גם אם היה מצריך תיקונים עדיין לא היה מגיע לסכומים שפסדתי בכל ההחלפות.
LokiMonsteR
הבאנדיט שלי בקיבוץ ליד אילת ( שכחתי את שמו). ומטופל כיום אצל ינון מאילת.
קקטוב מוזר שלא תיקנתם אותו.
רן הבאנדיט שלי גם אם היה מצריך תיקונים עדיין לא היה מגיע לסכומים שפסדתי בכל ההחלפות.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תיקונים של בנדיט זה לא כזה מסובך ולא כזה יקר... כל עוד לא הלבשת אותו על מעקה.
אופנוע חדש מאבד יותר ערך בשנה הראשונה, ממה שיעלה לך יישור קו קומפלט לבנדיט שמור.
לגבי הבנדיט שלי...
תיקון בסטנדרטים שלי (שחזור למצב מקורי ו/או משודרג) היה עולה יותר מהמחירון של האופנוע, ולוקח חצי שנה של עבודה.
לא משתלם בעליל, אפילו בשביל סוטה כמוני.
אז מכרתי לחובב הרפתקאות, שעשה ממנו סטריטפייטר... ואני התקדמתי לדוקאטי.
מאז - "אני קונה רק איטלקי".
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
" יצאנו היום ( שישי) לסיבוב.
התחלנו בכביש אלון לכיוון אפרת ומשם נס הרים ועין כרם.
בעקרון לי העסק היה איטי אבל ככה זה שאתה מוגבל ל4000 סל"ד ואני פדנט כך שאני באמת מקפיד על זה.
אני מצרף זווית ראייה של חבר שרכב איתי ומלווה אותי הרבה:
טוב, אחרי המתנה ארוכה המשוגע מרמות סוף סוף חזר לרכוב. כדרכו הוא נע מקיצוניות אחת לשניה.
הבעיה- האופנוע הקודם לא היה מספיק אמין לדעתו.
הפתרון - הוא קנה את האופנוע הכי אמין שידעה האנושות.
בעיה 2 - האופנוע הקודם היה מהיר מידי והיווה סכנה לרישיון.
פתרון 2- הוא קנה את האופנוע הכי חלש בקבוצת רישיון A.
בעיה 3 - עלויות האחזקה של המפלץ היו גבהוהת מידי.
פתרון 3 - הוא קנה את האופנוע עם עלויות האחזקה הכי נמוכות בקטגוריה.
למזלו - בסופו של יום ועל אף העיצה הגרוע שקיבל מהקפטן (לרכוש אופנוע על בסיס טבלה יבשה ומבלי להשאיר מקום לרגשות) יצא לו טוב.
האופנוע חדש, יפה ומבצע. טוב לא באמת קיים אופנוע חלש בדרגה A.
יצאנו לפגוש את הקפטן בגוש עציון.
בפיתולים הראשונים התברר שהמשוגע מרמות מרגיש בבית על הרכש החדש ונתן קצב יפה.
כשהמגמה השתתנתה והכיבישים פיתחו שיפוע כלפי מעלה, לפתע גילינו שהרוכב אומנם מושחז, אבל ההרצה לא מאפשרת לו למצות את פוטנציאל המנוע.
סחבק יצא לעקיפה. ובכל זאת בסוף הדרך הארוכה ההמתנה כולה הסתכמה בדקה קצרה.
בדרך לקפטן, סחבק, הח''מ שסובל לאחרונה מבעיית אמנזיה קשה, שכח שיש תחנת דלק של פז על המסלול ויצא לסיבוב ארוך. כשהגיע לתחנה הוא גילה את חומרת מחלתו וראה ששוב הוא יצא לטיול ללא ארנק.
לאחר תדלוק של 15 ש''ח המשכנתי לגוש עציון שם פגשתי את הלוקי והקפיטן עם הפנים לכיוון נס הרים.
מגוש עציון המשכנו לקפה בבר שבראש ההר.
מה גדולה היתה ההפתעה כשבדרך חזרה אבדו עקבותיו של הקפטן שלא עמד בקצב המהיר שהכתיבה הרוצעחת בהרצה של המשוגע.
הקפטן, כנראה מגודל הבושה, חתך הביתה מבלי לומר שלום והשאיר אותי להמתין ברחוב. חישוב מסלול
אפשר ללכת לפסיכולוג לשלם 400 ש''ח לשעה או שאפשר פשוט לעשות מה שאוהבים. לשלם שקל לקילומטר ולהפיק תוצאה פי אלף יותר יותר טובה.
החיוך אוי החיוך בסוף המסלול. זר לא יבין זאת. מזל שיש לנו אוזניים וגם קסדה להסוות אותו."
לבסוף:
נדב קיבל מתנה מדוד אלון מעיל חדש ממוגן כדי שירכב בביטחה על הכנף הכחולה.
אז תודה אלוני.
LokiMonsteR
![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 08-02-2019 בשעה 18:02.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תתחדש.
סתם שאלה - מה היתרון בקניית כלי חדש לא מהיבואן?
אני רכשתי מהיבואן.
אני מניח שאתה שואל לגבי יבוא מקביל.
בגדול להבנתי אין ייתרון אולי אפילו חיסרון כשזה מגיע למימוש אחריות וכדומה.
ליבואן עצמו יש מערך שירות ( לפחות לגדולים) נרחב.
סהיר להניח שהם יעדיפו להתנער מרוכשים שרכשו כלי מייבוא מקביל.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ברוך בואך לארץ מיכלי הדלק האחוריים.
דווח נא על המוזרות והתועלתנות.
את א' אפשר לפספס בקלות ולא בגלל שאם אתה מאבד לרגע קשר עין עם האופנוע שלו, רוב הסיכוי שלא תמצא אותו יותר,
אלא דווקא בגלל מה שאין בו.
אין בו גאווה מיותרת או שמץ של אגו גברי, אין לו שום צורך להוכיח לעולם מה הוא או מי הוא באמת, להפך הוא שקט ונחבא
אל הכלים וכאן הפספוס הגדול, כי מי שידע להתבונן לעומק, ידע להקשיב למעט שהוא אומר, יקרא אותו מבפנים, יבין בעיקר
מה שלא נאמר במילים ירוויח בגדול, יש לו לב גדול היגיון בריא והמון שכל, יש לו יכולות רבות וכישורים שהוא מחביא היטב
במעטפת של שתיקה וחיוך מבויש, רוב הסיכויים שבתרבות המלל והשחץ הישראלית הוא ילך לאיבוד והרבה אנשים פשוט לא
יראו אותו וזה ההפסד הגדול שלהם, אנחנו הרווחנו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אינטרוולים לטיפולים (לא מתוך הספר, אז קח בערבון מוגבל):
Fuel Line: inspect every 12,800 km / 8,000 mi
Throttle Operation: inspect every 12,800 km / 8,000 mi
Air Cleaner: replace every 19,200 km / 12,000 mi (more fequently in when riding in unusually wet or dusty conditions)
Crankcase Breather: clean every 6,400 km / 4,000 mi (more frequently when riding in rain or at full throttle)
Spark Plug: inspect every 25,600 km / 16,000 mi, replace every 51,200 km / 32,000 mi
Valve Clearance: inspect every 12,800 km / 8,000 mi (screw type adjusters, not shims)
Engine Oil: initially at 1000 km / 600 mi or one month, then every 12,800 km / 8,000 mi or 12 months
Engine Oil Filter: initially at 1000 km / 600 mi or one month, then every 12,800 km / 8,000 mi or 12 months
Engine Idle Speed: inspect at 1000 km / 600 mi, then at 6400 km / 4000 mi
Coolant: inspect every 12,800 km / 8,000 mi; replace every 2 years or 38,400 km / 24,000 mi, whichever comes first
Cooling System: inspect every 12,800 km / 8,000 mi
Evaporative Emission COntrol System (NC700X – USA only): inspect every 19,200 km / 12,000 mi
Drive Chain: inspect / lubricate every 800 km / 500 mi
Brake Fluid: inspect every 6,400 km / 4,000 mi and replace every 2 years or every 19,200 km / 12,000 mi, whichever comes first
Brake Pads: inspect every 6,400 km / 4,000 mi
Brake System: inspect at 1000 km / 600 mi and then every 12,800 km / 8,000 mi
Brake Light Switch: inspect every 12,800 km / 8,000 mi
Headlight Aim: inspect every 12,800 km / 8,000 mi
Clutch System: inspect at 1000 km / 600 mi and then every 6,400 km / 4,000 mi
Sidestand: inspect every 12,800 km / 8,000 mi
Suspension: inspect every 12,800 km / 8,000 mi
Nuts, Bolts, Fasteners: inspect at 1000 km / 600 mi and then every 12,800 km / 8,000 mi
Wheels / Tires: inspect every 12,800 km / 8,000 mi
Steering Head Bearings: inspect at 1000 km / 600 mi and then every 12,800 km / 8,000 mi
בנוסף,
אם מישהו במקרה שם ידו על הספר טיפולים של ה-nc, אשמח לקישור. בהונדה הסתכלו עלי כמו על משוגע כששאלתי.
באירופה משפחת הnc נפוץ כך שאני מניח שהספר יצוץ ברשת בשלב כזה או אחר.
בכל מקרה תודה על השיתוף.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הוא כבר צץ , מסתבר, באיזה פורום nc כלשהו, אבל מנהלי האתר הורידו את הקישור (זכויות יוצרים או משהו).
אין לי תשובה בדוקה לזה.
למרות שבמקור באתי לרכוש מהונדה ירושלים ( אני חושב שזה הונדה ולא זכיין) אבל הייתה שם סוג של אי הבנה ובתל אביב קיבלתי מחיר טוב יותר.
ייתכן שזכיין יש לו אינטרס למכור להבדיל מהסוכנות עצמה ( הכל ספקולציות).
בכל מקרה היחס שקיבלתי בביג בוייז טוייס היה נהדר ובהחלט הקשיבו לי כלקוח והלכו לקראתי יםה עם המחיר.
כך עם זמן ההספקה וכל ההתנהלות שנתנה לי חווית קנייה נהדרת ( כיף להוציא שם כסף ).
אני מאמין שאם אי פעם ארכוש הונדה חדשה נוספת זה יהיה שוב אצלם.
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני הסתובבתי גם בסניף הראשי בשבח, וגם בביגבויז.
הסוכנות הראשית היא תמיד יותר מדושנת ופחות תצא מגדרה כדי לבוא לקראתך.
על אף הנאמר לעיל,
מבין כל היבואנים שיצא לי להתעניין אצלם, הונדה הם בהחלט עם תודעת שירות עדיפה.
גם בסניף הראשי.
וגם אני קורבן מרוצה של ביגבויז (בנתיים)