06:50 בבוקר רבע עוף אבא אני באה איתך לעבודה.
בכיף אמרתי הזדמנות להרגיש את ההונדה עם מורכב נוסף
הנתונים של רבע עוף בת 12.5 משקל חורג של כמעט 40 קילו לא כולל תיק בית ספר ששוקל רבע ממנה.

התיק נכנס יפה לארגז מאחור ורבע עוף טיפסה על האופנוע.
נראה שתוספת המשקל לא ממש הפריע לאופנוע וכמובן את רבע עוף לא הרגשתי מאחור.
הNC שיתפה פעולה הן בעליות ובתנועה הצפופה באופן נהדר ולא הורגש מחסור בכח או מחאות כל שהן.


כמובן שזה לא המומנט של הGTR זצ"ל אבל משתף פעולה ונעים.

רבע נשאלה איך האופנוע ולדבריה הGTR יותר נוח וגם הNC מרגיש יותר צפוף.
שאלתי שאלה ממוקדת אם הוא נח ונענתי בחיוב.

אומנם מדובר ב10 דקות רכיבה אבל עיקר חייו של הNC יעברו בתנועה העירונית ובה לתחושתי כרגע הכלי מהווה אלטרנטיבה מושלמת לקטנוע.
אם עסקינן בקטנועים יש את גירסת הDCT דהיינו גיר בעל מצמד כפול בדומה לגיר של VAG שבכלל "יקטנע" את הNC ומצפייה וקריאת ביקורת הוא עובד ללא דופי ואף מאפשר תאוצות חזקות יותר מהגירסה ה"ידנית".


בכל מקרה אני בכל זאת אוהב את הגיר הידני כך גם ברכב.

האופנוע עומד כיום על 450 קילומטר בערך.
בתדלוק התגלתה צריכה של כ28 קילומטר לליטר - עוד פיצ'ר מעולם הקטנועים.
כאמור זה עדין אופטימי כי כשתסתיים ההרצה אני מניח שאופי הרכיבה קצת ישתנה וכך גם הדרישות שלי מהכלי שאני מקווה שהוא לא יאכזב (בתחום הדינאמי - צריכת הדלק פחות מטרידה אותי כרגע למרות היותה מרכיב כלכלי).