עמוד 8 מתוך 72 ראשוןראשון ... 6789101858 ... אחרוןאחרון
תוצאות 106 עד 120 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

  1. #106
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מה אופי השימוש בכלי?.
    עירוני, בין עירוני, כביש מפותל, ספורטיבי (אם יש דבר כזה בnc).

    בגדול. (לדעתי) הnc כלי חלש וכמעט כל צמיג מפירמה טובה יעשה את העבודה ( בהתאם למיגבלות המשקל שהצמיג יכול לשאת - הnc שוקל לא מעט).

    יש לי כרגע את הברידג'סטון המקוריים של הונדה ולטעמי הם מצויינים ( אחיזה טובה גם בהטיות).


    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #107
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ירושלים - עכו.- ירושלים.

    Llokimonsterson
    ערך ביקור פתע בבית והיה צריך לחזור בבוקר לפנימיה.
    החלטנו לנצל. את ההפוגה בגשמים ויצאנו על גבי נס-לי צפונה.

    מאחר השארתי את הארגז האחורי למרות שברור לי שעם הבובקט מאחורי ( הנער שוקל 80 קילו של טוטסטרון נעורים חסר מחשבה) יהיה קצת צפוף.

    יצאנו לעבר כביש אחד והנס-לי משתפת פעולה יפה.
    ברוב המקרים המנוע לא ממש מתרגש מתוספת המשקל ולמעט עליות תלולות שם השישי קצת מתקשה.

    כביש אחד סלול טוב והnc משתפת פעולה מעולה גם עם מונסטרסון.
    אנו יורדים נמוך בפניות והמתלים משתפים פעולה ולא מתרגשים מבמשקל וכך גם הצמיגים.
    הטענה העיקרית שלי היא הבלמים.
    דיסק יחיד על 220 קילו אופנוע פלוס 110 קילו לוקי פלוס 80 קילו מונסטרסון ותיק גב יוצר עומס של קרוב לחצי טון שאמורים לבלום הונדה דקיקה בקצב מהיר.

    למרות המחשבה על חיסכון לדעתי ההונדה פיספסו פה וכן היו צריכים לדחוף דיסק נוסף ( לטעמי יותר חשוב מabs ) נכון שהבלמים עושים את העבודה אבל מורגש שהם צריכים תיגבור.

    חיש קל דילגנו לכביש 6 התנועה הדלילה איפשרה לי מעקב אחר לוח המכוונים.

    אנו רכבנו בקצב התנועה פלוס עשר בערך כדי שלא ירמסו אותנו.
    הnc רצה בהחלט יפה ולמעט הרוח והרעש הנלווה שהם אלמנט חדש יחסית בשבילי אחרי עשור על גבי כלים עם משקף גבוהה וכמובן צוואר שלעיתים נאבק ברוח לא היו בעיות מיוחדות.
    מעקב אחר מד צריכת הדלק סיפר לנו סיפור עצוב ששמו בין 5.3 ל 6.7 ליטר על כל 100 קילומטר.

    ולמה עצוב הן הבאנדיט והן הgtr בתנאים האלו ידעו לצרוך פחות דלק ושמועה שהגיע לאוזניי שהgtr גם על 200 קמ"ש לא היה צורך יותר מ20 קילומטר לליטר אבל על כך בהמשך.

    חיש קל חיסלנו קפה ומאפה ויצאנו לכיוון עכו.
    מןנסטרסון אומנם ליגלג על הnc אבל לא הפריע לו לעדכן אותי שהוא מתכנן לרכוב עליה בעתיד.

    יצאנו לדרך וכאמור הקצב סביר ואנו רצים קדימה.
    הדרך ירוקה ולמעט הסירחון של המפרץ הכל נהדר.
    פה ושם נעקפנו על ידי רכב ממהר או רוכב שמן חסר מחשבה שרכב על קאוואסאקי וולקן 650 שכנראה נושא משאלת מוות ומזגזג ללא מחשבה או הגיון.

    בעכו נפרדנו ואני הלכתי לקניות בקינגס.
    סופר נחמד עם מחירים טובים ( חובבי הכבשים 50 שקל לקילו כמעט חצי מחיר מירושלים)
    גם הבקר והעוף מחירים טובים וסחורה יפה וטריה).

    הדרך חזרה לירושלים נעשתה בקצב דומה כאשר צריכת הדלק המשיכה להיות בין 5 ל 6.3 ליטר ל100 קילומטר. ואם להודות באמת זה מאכזב לגמרי.

    עצרתי לתדלוק שוב באלונית ומשם דוך ל443.
    את 443 תפרתי בקצב גבוהה ( הכל יחסי לא להתבלבל) ואני יכו לומר שנהנהתי למרות שהישבן כבר התחיל לשדר אותות מצוקה.

    את הסיבוב של נבי סמואל ( למי שמכיר) עשיתי נמוך מאוד ובהחלט נתן לי חיוך.
    הצמיגים והמתלים שיתפו פעולה ואפילו עקפתי בחור על אחד מהדגמים של הכתום שלפי הברקס ההסטרי נלחץ מהסיבוב.
    לבחור שלום פגש אותי ברמזור וחייך.

    סיכום:
    כפי שרשמתי הnc יפה וטובה האישה המושלמת שמבצעת הכל בבית אבל במיטה רק תנוחה מסיונרית.
    ברגע שאתה מבקש ממנה קצת יותר הפולני שבה מתעורר והיא קונסת אותך בדווידנדים של דלק.

    רכיבה בזוג טוב.
    כבישים טכניים טוב מאוד
    כביש בין עירוני מצויין
    כביש מהיר כמעט טוב
    בלמים תחת עומס כמעט טוב
    בלמים רוכב יחיד ללא עומס טוב מאוד
    צריכת דלק-עירוני ובין עירוני טכני טוב מאוד
    בין עירוני מהיר: גרוע.



    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #108
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    למה שלא תעבור למדוד לפי קילומטר לליטר?
    (אנחנו בישראל)

  4. #109
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    למה שלא תעבור למדוד לפי קילומטר לליטר?
    (אנחנו בישראל)
    מה זה משנה ישראל או לא?
    זה עניין של העדפה אישית. אני למשל מתחבר יותר לשיטה האירופאית (ליטרים ל-100 ק"מ) מאשר לשיטה הישראלית, שכנראה מהווה תוצר של השיטה הבריטית\אמריקאית (MPG, ותדאג לציין איזה גלון זה).
    בכל מקרה, ההמרה ממש פשוטה למי שזוכר כפל וחילוק...
    5\100 זה 1\20.
    6.3\100 זה בקירוב 1\16.
    ממש לא מפנק.
    כנראה שכדי להיות חסכוני, ה-NC צריך הגבלת מהירות של 120.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #110
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    להבנתי ליטר למאה קילומטר.
    בכל מקרה אני עוקב אחרי המילוי והקילומטראג'.


    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #111
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    מה אופי השימוש בכלי?.
    עירוני, בין עירוני, כביש מפותל, ספורטיבי (אם יש דבר כזה בnc).

    רוב הק"מ בין עירוני ישר או מפותל.

    בגדול. (לדעתי) הnc כלי חלש וכמעט כל צמיג מפירמה טובה יעשה את העבודה ( בהתאם למיגבלות המשקל שהצמיג יכול לשאת - הnc שוקל לא מעט).

    יש לי כרגע את הברידג'סטון המקוריים של הונדה ולטעמי הם מצויינים ( אחיזה טובה גם בהטיות).

    איזה דגם בדיוק?


    LokiMonsteR
    אם בגדול צמיג מותג "רגיל" מחזיק 10,000
    וצמיג קשיח מחזיק יותר- נניח 13,000
    אז אני מחפש צמיג רך ודביק יותר שיחזיק 6,000 ק"מ.

  7. #112
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אצלי מורכב הברידג'סטון battle wing bw-501


    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #113
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מה זה? אתה רוכב רק בקו ישר?
    אצלי מורכבים הדנלופ. בכביש רטוב מרגישים את הנחיתות שלהם.
    מה שכן, הם נסגרים בשניה, כך שאין צ'יקנים בצדדים מחד, אבל אני מניח שהמגבלות שלהם מגיעות מוקדם.

  9. #114
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מזמין אותך לסיבוב זריחה באחת השבתות באזור השומרון ( הקפה עלי).


    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #115
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אצלי מורכב הברידג'סטון battle wing bw-501

    LokiMonsteR
    חן חן ותודה על ההמלצה.
    עוד שאלה. אתמול בראשון ביציאה מצומת בסיבוב בעליה האחורי זרק קצת. אולי דרדרת כבישים מצויה ואולי לחץ אוויר גבוה מדי.
    למיטב זכרוני הנתון המומלץ שמספק היצרן מתייחס לטמפ' של 20 מ"צ.
    אם מיד לאחר רכיבה מאומצת (עליות של פוריה) ביום חם, רוצים לדעת מה הלחץ הנכון, מה הדבר נכון לעשות?

  11. #116
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מיסטר סופר מוטורד.
    שבת אני ןא' שם בדוי נפגשים מתחת למצלמה של כביש בגין.

    המתנתי לנער הפלא תוך שאני סוקר את המצלמה הרדומה.

    תוך מספר דקות מופיע הקאווא האמתני כשנער הפלא רכוב עליו.

    יוצאים לכיוון עין כרם כפר פסטוראלי שהיה בעבר רכוש נטוש וכיום הפך חפנינה נדלנית לאנשי העשירון העליון.

    העיקולים במורדות מוכרים לי הייטב שם התחלתי את דרכי החוקית על גבי דו"ג מסוג ts50w אי שם ב89 שהוביל אותי לתיכון. רק שהיום הכביש שופץ והוסיפו לו פסי האטה והאמת שנפח התנועה השתנה.

    הכיוון הוא לעבר רמלה דרך צובה והנס-לי רץ בקצב חביב.
    העיקולים של צובה לא ממש מרגשים את האופנוע והכל זורם יפה בקצב מעורר הנאה.

    השיא היה באזור הגשר הצר שם הnc פשוט התרומם לו קלות באוויר נחת וירד לתוך הפנייה לכיוון שמאל.

    רמת ריגוש שמזמן לא חוויתי והנחמד שהכל בשיא הנונשלנטיות וללא דרמה.

    גמישות המנוע מאפשרת לפספס הילוך ובכל זאת כדי לנועה בקצב טוב צריך להשאר בטווח של 3700 סל"ד עד 5000 וקצת.

    לרעה יש חוסר תקשורת עם המצמד שהוא קצת גבוהה אבל מאחר והכלי חלש אז שום דבר לא קורה.

    כבישי עמק איילון החזירו אותי למציאות בה כלי עם 54 כ"ס לא יכול להפיק שום ריגוש למעט הנאה מהרכיבה צפייה בנוף וטעימה מזדמנת של פרפרים נודדים.

    את היום סיימנו במפגש בבית גוברין עם חברים יקרים קפה דלוח וטיסה ( אם אפשר לקרוא לזה כך) דרך לוזית לעבר ירושלים.

    ובכן הnc מבצעת את מה שהיא אמורה לעשות וזה כלי תחבורה יעיל שישמור על הרשיון.

    ריגושים ניתן להפיק דווקה בכבישים הכי מפותלים שם קצב חוקי מאפשר התנהלות מהירה ( סוג של סתירה אבל כן) כאשר הnc מבחינתה צפוייה סלחנית וזריזה.

    אני יודע שבשלב מסויים אני אחליף כי בכל זאת הכלי אנמי.

    כפי שרשמתי לפני תוסיפו 2 צילנדרים באותה תצורה מה שיביא להספק יותר גבוהה ( לא צריך מעבר ל100 כ"ס) ומומנט שאני מניח שיהיה כפול.

    תוסיפו דיסק קדמי גל הינע תנסו לא לייקר את המחיר יותר מדי ולדעתי הקונספט החדש יהיה בשל יותר לקשישים חסרי מנוח שרוצים לרוץ בקצב חוקי אבל ללא הטירוף של ה160 כ"ס.

    אני דיי בטוח שאמצא את התקציב לnc1500x/x

    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #117
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    חן חן ותודה על ההמלצה.
    עוד שאלה. אתמול בראשון ביציאה מצומת בסיבוב בעליה האחורי זרק קצת. אולי דרדרת כבישים מצויה ואולי לחץ אוויר גבוה מדי.
    למיטב זכרוני הנתון המומלץ שמספק היצרן מתייחס לטמפ' של 20 מ"צ.
    אם מיד לאחר רכיבה מאומצת (עליות של פוריה) ביום חם, רוצים לדעת מה הלחץ הנכון, מה הדבר נכון לעשות?
    להבנתי את הלחץ מודדים כשהצמיג חם ולפיכך למדוד אחרי רכיבה מאומצת.

    בכל מקרה אם זה לא קרה שוב ( בהנחה שהמשכת לרכוב בכבישים מפותלים) אז סביר להניח שהאובדן אחיזה היה בגלל תנאי הדרך.
    הלחץ אם אני זוכר נכון 26 קדמי ו28 אחורי ( אבדוק מחר בדיוק כיסיתי את הילד).

    עריכה:
    אגב כשהצמיג חם הלחץ עולה ולכן אז יש כאלו שיאמרו כשהצמיג קר למדוד.
    האמת שאני לא בטוח מה נכון
    יש לא מעט דיונים בנושא האמת שבnc זה פחות קריטי ההבדל בין חם לקר ו3 או 4 psi לא ממש ישפיעו).

    LokiMonsteR
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 23-03-2019 בשעה 12:46.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #118
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    לפי מה שכתוב על השילדה, לחץ האוויר בצמיגים שמגיעים עם האופנוע הוא 36 קדמי ו 42 אחורי.
    למיטב ידיעתי מודדים לחץ כשהצמיג קר

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  14. #119
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
    לפי מה שכתוב על השילדה, לחץ האוויר בצמיגים שמגיעים עם האופנוע הוא 36 קדמי ו 42 אחורי.
    למיטב ידיעתי מודדים לחץ כשהצמיג קר

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    לא זוכר.
    רשום לי באופנוע

    LokiMonsteR

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #120
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    250 kpi ו 290 kpi בהתאמה (שזה מה שכתוב על הזרוע)
    2.5 באר קדמי ו2.9 באר אחורי
    36 ו42 הם הכי קרובים אחרי עיגול.
    נראה שאתה רגיל לטורים מאוד גבוהים, צריכת הדלק שלך גבוהה למדי ולהיות ירושלמי בטח לא עוזר.

    קידוזו - ספורט תיור אמור לעושת את העבודה עם קילומטרג של 20000 קמ...
    בשביל לשרוף צמיג ב6000 קמ על הNC אתה צריך סופרקורסה ודומים.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 20:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 20:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO